Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

EsmeraldaNuevacita

The Highlife Cups Sucks !!

Recommended Posts

Tja...wat is eer?Als pietje de kweker dolblij met zijn wietje is en vind het geweldig smaken.Wie zijn de forumtesters dan om het mischien wel af te kraken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sommige forumleden weten in ieder geval een verwoording te geven aan het geen ze roken zoiets als een rookverslag en daarbij komt dan ook de ervaring van het jaren lang roken van verschillende soorten en kwaliteiten van ons kruid.

 

Ik kweek voor me eigen gebruik en ben wel eens benieuwd wat een ander van me rook waar vind ,good or bad.

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is als jurie lid niet een taak om wiet af te kraken op haar onvolkomenheden...

We kicke op wiet om haar vele voordelen, Maar we houden van haar voor haar kleine nadelen.

Op elke wiet valt wel wat te zeiken....

 

Maar het is juist de bedoeling dat de positieve waardes van een wietje nu eens goed in het daglicht komen te staan.. en dan wel de uitslag van die verschillende high's

 

Ook bij een dergelijke Cup voor eigengebruik homegrowers is het van belang dat de kweekwijze die bij de desbetreffende wiet hoort naar voren wordt gebracht waardoor de kweker nu ook eens wat meer de ruimte krijgt om een mooie toeligting te geven bij de eventuele gekozen wiet...

Want niet elke high is t zelfde en ligt ok wel degelijk aan de kweekwijze van de strain in kwestie..

 

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

een cupwinnaar droogt niet in 3 dagen mag ik hopen

Share this post


Link to post
Share on other sites

En hoe gaat het dan in zijn werkt?Hoe komt de jury tot zijn conclusie?Persoonlijke smaakt lijkt mij?Of zijn er bepaalde regels waar het aan moet voldoen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
een cupwinnaar droogt niet in 3 dagen mag ik hopen

 

 

En hoe wil je dat gaan controleren? B)

 

Het gaat toch om de kwaliteit en niet om de manier waarop :whistling

 

Je weet natuurlijk al dat je toch gaat verliezen van mij ;) ;)

 

 

Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

vieze commerciele snelgedroogde PP

 

vs

 

organical grown oldschool met-blad-en-al-gedroogde afghani?

 

:whistling

 

zijn er testers aanwezig?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar die zijn allemaal omgekocht door die vieze commerciele snelgedroogde PP kwekers :whistling

 

gr. Tok

Share this post


Link to post
Share on other sites

yup tomas testers genoeg ;)

 

zit nu een Ppp te testen :whistling

 

uit een hutje

 

Mzzl harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja hoor stuur maar een topje naar neus, en naar tomas, ik heb een 10.1 mp cam, en ik ZWEER dat ik kan zien welke van tomas is en welke van tokkie, die van tokkie is veel groener. Tomas zijn veel zachter, en ziet er goed droog uit, die van jou ''kraakt'' als je erin knijpt, wedden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok niet specifiek tomas zijn wiet maar elke wiet die onder normale omstandigheden heeft kunnen drogen maak ik er van

Share this post


Link to post
Share on other sites

tomas heeft er wel een Neusjuhh voor :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

met de vriendelijke stank en reukgroenten, Harry ? ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...