Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

EsmeraldaNuevacita

The Highlife Cups Sucks !!

Recommended Posts

De Highlife gaat bijna beginnen, hetgeen betekent dat de prominnente inzenders( LEES = Broodfokkers, Geldwolven Nepbreeders en nepTHC junks.) hun mooiste wietjes kunnen inzenden.

 

 

 

High Life stinks like a pile of shite that came out off a dead cow .......

 

gallery_6155_1177_277958.jpg

 

Ik ben officieel geen jurylid, maar ik help mijn oude vriend om die doos met 105 samples op tijd te kunnen legen.

 

gallery_6155_1177_101922.jpg

 

Met deze goede man ging ik vroeger op veldwerk om door het hele land coffeeshops af tegaan om hondsbrutaal wiet van ze te kopen en dan genadeloos de grond in te mogen trappen.

 

gallery_6155_1177_89394.jpg

 

Van al die jaren heb ik nog nooit echte wiet gezien !! Dit ( J13) moet een Haze zijn, knalhard en veel THC, wat mij al zegt dat hier sprake is van misleiding. Dit sampletje was niet te pruime En kijk is goed naar J2 .... zoiets stuur je toch niet op ?

Een lelijk wijf komt nooit door ronde 1 ook al is ze gewillig en lacht ze vriendelijk, uiterlijk is alles !

 

gallery_6155_1177_230013.jpg

 

Hetgeen betekent dat de Highlife Cup niet meer is dan een poel van vloeibare stront, iedereen die er aan meedoet stinkt naar stront !

Zulke zielige samples dat ik wel eens denk: Waarom zou je zoiets opsturen ??

Stront wordt niet zomaar goud !

 

Wie gaan er naar de Highlife Beurs ?

Wij niet, wij gaan liever naar een parenclub, dan naar een nepbeurs waar Sjonnies en Anitas met elkaar lopen te pronken. ( sodemieter toch op naar de Kamasutra beurs!!)

En waar meer lekkere wijven rondlopen dan kerels, wat is er toch mis met de branche ?

En dan nog het bierzuipende cokesnuivende broodfokkertje die daar plots de man uithangtomdat ze mee mochten helpen het standje op te zetten, of bij de gs waar ie de hele dag loopt te slijmen.

 

Kweken we nou wiet of gaan we Miss verkiezingen houden dit jaar ?

 

 

Kusjes aan allen van Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

je gaat toch niet zeggen dat alle wiet daar slecht is? ik heb aardig goed spul gerookt van de samlpes die 2 jaar geleden meededen.

 

het zijn niet allemaal mensen die hun troep kiefen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wie gaan er naar de Highlife Beurs ?

Wij niet, wij gaan liever naar een parenclub, dan naar een nepbeurs waar Sjonnies en Anitas met elkaar lopen te pronken. ( sodemieter toch op naar de Kamasutra beurs!!)

En waar meer lekkere wijven rondlopen dan kerels, wat is er toch mis met de branche ?

En dan nog het bierzuipende cokesnuivende broodfokkertje die daar plots de man uithangtomdat ze mee mochten helpen het standje op te zetten, of af en toe schijtkloontjes kopen van de gs waar ie de hele dag loopt te slijmen.

 

Kweken we nou wiet of gaan we Miss verkiezingen houden dit jaar ?

 

Jeetje T.A.W

 

je gaat weer aardig los .

 

niet alles is zo someber als jij het voorstelt man :rofl

 

Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zulke zielige samples dat ik wel eens denk: Waarom zou je zoiets opsturen ??

Stront wordt niet zomaar goud !

 

Die J2 ?? als ik het had gestuurd was het omdat ik er van af wou !! wat een bagger !! Echt schaamteloos, maar misschien een kanshebber voor de ontroostbaarheids prijs :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doet me ook wel een beetje aan mijn puberteit denken.

lekker trappen.

 

dan is het dus heeeeeeel makkelijk om te winnen.

 

Ben het voor een groot deel met je eens, vorig jaar zijn er vele restjes mijn kant op gekomen, viel mij wel wat tegen. Maarre,,,, die winnende silverhaze in de verdamper, petje af hoor.

 

 

greet van weet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me juist wel lachen dat je elkaar ziet .

 

Denk dat je er geen idee van hebt wie wie is.

Zal wel relax zijn al die stone eppo,s en dat maakt het weer leuk.

 

 

Ik weet geen reet dus voor mij is het leukk.

 

Maarja ik vind frans bouwer en hans V Etten ook leuk. d012.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Hmmmm, als ik J2 zo zie dan kan ik vol vertrouwen en lachend meedoen met mijn derde kweekje.

 

Pffffff

 

Grtz Miss_J

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kamasutra? Is ook een beurs, ook met een wedstrijd & verkiezing, lopen ook mensen die geld verdienen en is dus ook commercieel.

 

Ach een beurs, een beurs is commercie, cup is commercie, mensen die geld verdienen zijn commercieel...

 

Die verkiezing een een vooraf bepaald commercieel spelletje, diegene die het meeste aan advertenties betaalt wint, 't zou mijn niet verbazen als J2 wint omdat ze de dikste advertenties hebben....

 

Als 't alleen maar mensen waren die 1 lampje gehad hadden had die beurs er nooit geweest omdat dan de kosten niet opwegen tegen de bate... Hiernaast kost het winkelpand van de GS, de voeding van de voedingenleverancier ook allemaal geld enz enz...

 

De tijd van de flowerpower is voorbij, de wereld waarin mensen gratis dingen deden omdat ze het leuk vinden is 20 jaar geleden al gestopt met bestaan. Of zijn de dingen die jij kweekt gratis voor 't publiek en geef je ze weg voor niks? Precies, jou huis, water, licht, brood moet ook betaalt worden. Daarom ben jij net als iedereen die z'n oogst verkoop OOK commercieel en ook een broodkweker.

 

Is dat slecht? Ik vindt van niet, er moet ook brood op de plank komen, zolang je maar eerlijk in het leven staat. De een snuift coke, de andere speed en de andere zuipt, ieder z'n ding, leven en laten leven....

Share this post


Link to post
Share on other sites
De tijd van de flowerpower is voorbij, de wereld waarin mensen gratis dingen deden omdat ze het leuk vinden is 20 jaar geleden al gestopt met bestaan. Of zijn de dingen die jij kweekt gratis voor 't publiek en geef je ze weg voor niks? Precies, jou huis, water, licht, brood moet ook betaalt worden. Daarom ben jij net als iedereen die z'n oogst verkoop OOK commercieel en ook een broodkweker.

 

Is dat slecht? Ik vindt van niet, er moet ook brood op de plank komen, zolang je maar eerlijk in het leven staat. De een snuift coke, de andere speed en de andere zuipt, ieder z'n ding, leven en laten leven....

 

 

Ik doe het alleemaal wel eens. :rofl

 

Maar ik ga er wel heen, ff jullie bier opzuipen.

 

Is toch gewoon gezellig, en daar zijn we hollanders voor vind ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heee ertjuh

 

wel op vrijdag komen dan he dan kun je deze zak eens live mee maken .

 

tokkie neemt het een en ander mee ik ook , mike ook m thomas ook du swordt een dolle boel dan

 

na afloop ff lekker ergens iets eten , en dan amsterdam in of zo :wOOt

 

lijkt me een strak plan :rofl

 

De mzzl Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wrong attitude

 

Dat de cup wel of niet zuiver op de graad is laat ik hier in het midden!

 

Het is veel leuker om er iets positiefs van te maken,het samenkomen van mensen die graag over soortjes babbelen en daarnaast een ware competitie drang op na houden vind ik een grappig fenomeen.Laten we wel wezen dat juist hier de speciale soortjes vandaan komen en dat we daar allemaal dankbaar gebruik van maken :wOOt

 

In de stekkencultuur waar we in zitten kan ons kleine kikkerlandje wel schreeuwen dat we zo goed zijn,maar ondertussen hebben we als zaad kwekers niet veel input.En dat is nu net wat we op dit forum aan het proberen zijn:het stimuleren van het kweken vanuit zaad!

Op deze manier waarop er geschreeuwd wordt zal er vanuit de zaad branche met niet positief gereageerd worden.Toch kunnen deze kwekers ons een hoop goede info verschaffen.

 

Het gezellig praten over soortjes en aanverwante bijkomstigheden is een stuk leuker als het genadeloos de grond in trappen van een cup waar velen mensen veel tijd en energie in steken.

 

Dit moest me even van me hart :rofl

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie vast zit in het verleden........

 

Bereikt nooit iets in het heden :o

 

 

gr. Tokkie

 

heee ertjuh

 

wel op vrijdag komen dan he dan kun je deze zak eens live mee maken .

 

tokkie neemt het een en ander mee ik ook , mike ook m thomas ook du swordt een dolle boel dan

 

na afloop ff lekker ergens iets eten , en dan amsterdam in of zo :o

 

lijkt me een strak plan :P

 

De mzzl Harry

 

 

Je wil zeker weer naar de hoeren he(zak) :wOOt :rofl

 

tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja die zak van die zak moet ook geleegt worden he :rofl

 

dus we zien wel hoe het gaat lopen

 

ja toch niet dan

 

de vriendelijke zak leeg groente

 

Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, stoned naar de hoeren, kost je klauwen vol geld en is niet lekker, vinnik.

Joint en snelle sex.... :wOOt

Wie weet tot vrijdag. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lijkt me juist wel lachen dat je elkaar ziet .

 

Denk dat je er geen idee van hebt wie wie is.

Zal wel relax zijn al die stone eppo,s en dat maakt het weer leuk.

Ik weet geen reet dus voor mij is het leukk.

 

Maarja ik vind frans bouwer en hans V Etten ook leuk. d012.gif

 

 

Hoi ert....het is trouwens FRANK VAN ETTEN :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm.. heb het niet gerookt dus ik kan er niet over oordelen, maar ik heb mexican haze gerookt die er erg uitzag zoals de "overblijfselen" van die J2. Daar zaten die typische stokken met bloemetjes in die ze ook wel ziet bij die overdadige bloei van de jack. Ze groeien er gewoon uitbundig uit, ik vind dat wel mooi zelf. San vertelde me dat ze er al afbreken bij het oogsten (correct me when i'm wrong). Maar ja, als je het geïsoleerd ziet scoort het niet op uiterlijk.

 

En ach, het is weer een excuus om een flink feestje te houden :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe een poging, lol. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat maar, vanochtend is er een mooie topic zonder het te melden verwijdert !!

 

Door wie ?

 

Ik weet het niet, maar de toon is er wel mee gezet.

 

Aju

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie, doet er niet toe.

 

Het is aan ons moderators de taak om het forum schoon te houden van powertrippende TAW's :rofl

 

Dat jij whazzup & atmos cool, relax, chill en behelpend vind moet je maar ff in een PM naar hun versturen :wOOt

 

ff ontopic:

 

de highlife beurs is wel relax, verder laat ik me daar niet over uit...

 

suc6 met het roken esmie

 

don't choke :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

[off topic]sorry hoor maar dat topic heb ik niet eens gezien, weet ook nog steeds niet wie het heeft verwijderd maar ik stel het effe aan de orde in het mod forum. Ikzelf vind het onverstandig om topics zomaar te verwijderen zonder reden. Posts die niet kunnen, kunnen geedit worden door mods, dat is ook de regel. Dus ik tast effe volledig in het duister. [/off topic]

Share this post


Link to post
Share on other sites
En kijk is goed naar J2 .... zoiets stuur je toch niet op ?

Een lelijk wijf komt nooit door ronde 1 ook al is ze gewillig en lacht ze vriendelijk, uiterlijk is alles !

 

toch wel grappig .. zie net dat je (TS) esmaralda heet .. lijkt me een vrouwlijk forum member ... en zie ik .. NIET zomaar een member :rofl

 

gangbanger & deepthroatlover

 

heh he, Volgens mij vind je het maar wat lekker die high wife cup :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites
toch wel grappig .. zie net dat je (TS) esmaralda heet .. lijkt me een vrouwlijk forum member ... en zie ik ..

 

Welkom op het internet!! Waar foxychick16 een man van 53 met een vette bierpens kan zijn :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...