Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
manuel

Verzwaard Wiet

Recommended Posts

Als men een poedertje aantreft is het al snel cocaine... een gram coke is gewoon 5 keer zo duur, dus wat zou de meerwaarde ervan zijn?

 

ps. vette avatar Captain_Backslap...

 

Juistem, dat is mijn idee dus ook. Echter blijven mensen het beweren. Het argument aangaande de kosten wordt door sommigen afgedaan door te zeggen dat een gram versneden Heroine of Coke drie knikkers en een scheet kost.

Zal wel. Ik bedoel een gram kopen a €50,- vervolgens zoveel Fim er door heen donderen dat je een kilo krijgt ja dan heb je veel voor weinig.

Echter denk ik dat een kilo marmergruis voor minder dan € 50,- te bemachtigen is dus wederom WAAROM ZOU JE HETDOEN (Coke of aanverwante producten bedoel ik dan)

 

En dan nog, het voegt niets toe aan je wietje. Dat wat er eventueel aan een topje blijft kleven en als het al enorm versneden is helemaal is niet genoeg om iets toe te voegen.

 

Ik geloof er helemaal niets van.

Ik las ook een verhaal van iemand die zei dat (ik geloof een kameraad van hem) zijn wiet getest was en positief bevonden op Coke.

Gaat de politie tegenwoordig in beslag genomen wiet checken op aanwezigheid van andere drugs??? Ik bedoel dan moeten ze ook testen op Speed, Heroine, Coke enz enz.

Nu is bekend dat de petten brigade al niet te dol is op werk laat staan dat ze een in beslage genomen partij(tje) wiet hierop gaan testen. En als het al zo is dan heeft het naast een spiegeltje gelegen waarvan iemand net een snuifje had genomen en het restant is over de wiet geblazen doordat er een raam open stond. Daar komt nog bij dat je beste vriend (de politite is immers je beste vriend) het dan eerst maar eens moet aantonen. Hij kan wel meer zeggen!!!! Ja je bent er bij , je 10 gram wiet is positief getest op Epo :nerd Tuurlijk, lama zien (lama, kameel die spuugt met één bult)

 

Maar goed Ace sluit af met Tzal wel, aan mijn wiet geen polonaise.

Sajonara (das buitenlands of zo)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coke roken werkt geeneens, in ieder geval, het is ongelooflijk in-efficient.. Crack rook je, coke niet, das geen base, crack wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Maar dat nat inkopen vertrouw ik dus voor geen meter. De enige meerwaarde die er voor die gasten aanzit is het verzwaren. Daarom zou ik dit ook nooit doen. Uit principe wil ik niet meewerken aan dat soort dingen. Misschien valt het met marmerslijpsel wel mee, maar er zijn vast stoffen bij die schadelijk zijn om te roken. Doe ik mijn best om een lekker bio-wietje te kweken, zal ik het zeker nat verkopen :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marmer slijpsel is zo goed nog niet!

 

Serieus, ik denk echt wel dat dit kwaad kan. En voordat er mensen over mij heen vallen ja ik weet het roken op zich is natuurlijk ook zo goed nog niet maar Marmer gruis, glas of noem het maar op helemaal niet. Het verbrandt niet en je zuigt het met een beetje pech wel mee je longen in.

 

Voor mijn eigen nieuwsgierigheid dan, weet iemand wat dat speciale verzwarings product bevat? Er schijnt een goedje te koop te zijn wat specifiek bedoeld is om wiet te verzwaren.

 

Niet dat ik het gebruiken wil, kgeloof dat ik daar duidelijk genoeg over was maar ben gewoon nieuwsgierig aangelegd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marmer gruis, glas of noem het maar op helemaal niet. Het verbrandt niet en je zuigt het met een beetje pech wel mee je longen in.

 

Eigenlijk, mits het fin genoeg is gemalen, wil het zeker wel verbranden en ook verdampen. Je zuigt letterlijk glas je longen in, er zijn al mensen zwaar ziek van geworden, volgens mij was er ook al een dode gevallen, zulk soort wiet circuleert namelijk al meer dan een jaartje door de UK..

 

Dat verzwaringsproduct, daar is niks schadelijks aan, was iets in de richting van glucose ofzoiets dergelijks, neemt niet weg dat het on-ethisch is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat fijnstof is opzich niet zo heel erg slecht. Mensen die hun leven langen in de woestijn oid wonen hebben eerder last van de ziekte die dat fijnstof veroorzaakt. Je zou dus wel heel erg veel van die verzwaarde wiet moeten roken om het te krijgen.

 

Glasdeeltjes zijn dan in principe stukken gevaarlijker. Na één deeltje in je longen hebben gekregen kan het al schade opleveren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook al is die troep niet gevaarlijk/giftig voor je lichaam , als ik wiet koop wil ik wiet krijgen . tis zwaar irritant

als ik nu wiet haal bij een onbekende shop altijd controleren of er geen troep op/in zit mja daarom

 

Get high on your own supply :innocent:

 

 

ps Lordquas B) high powerd shit ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat fijnstof is opzich niet zo heel erg slecht.

 

Dude, fijnstof..? Bij verhitting wil zand in glas veranderen en glas wil wel verdampen bij de temperaturen waarop wiet brand. Je rookt glas. Fijnstof komt uit auto's enz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

man man dit is echt de reden dat ik me eigen weed kweek al die zooi die ze er in tyffen niet normaal

 

er word 750 euro geboden voor een kilo nat tegenwoordig

 

erg lucratief dat wel maar mij zie je niet meer in een coffeeshop

 

laats had ik er 1 waar een bus haarlak opgespoten was wel een mooie steekvlam :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben nu van België, denk dat er hier nog wat meer rotzooi wordt gestrooid dan over de grens :(

Heb al zakjes gezien met suiker (lekker zoet :() , zand (niet alleen aan de kust ;) ) en hevig besproeid met knipafval en zaad :whistling van een lekker wietje gesproken :D :blink: ;)

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag wat grammetjes wiet van iemand gekregen die vermoed dat het verzwaard is beschrijving:

 

uiterlijk ziet er uit als gewone wiet.

 

brand en ruikt als gewone wiet

 

 

 

alleen het is kei en kei hard en als je er een beetje in knijpt is het metteen gruis en de blaadjes breken heel moeilijk.

 

 

 

heeft er iemand enig idee om het goed te testen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee geprobeert proef gewoon wiet zonder geknars

 

 

 

heb trouwens 1 topje onder water gedompelt en het viel op dat het geen water opneemt in eerste instantie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DEEL 1 - Hoe Herken Ik Verzwaarde Wiet.

Verzwaring met ijzerpoeder...

 

Ik heb een manier gezocht om bepaalde verzwaringen aan te tonen die iedereen thuis veilig kan doen, dat is het belangrijkste. Voor de volgende dingen heb ik laboglaswerk gebruikt, jampotjes mits schoon kunnen hier prima voor door gaan.

 

Stap één, men neme 2 topjes, één bekende niet verzwaarde puur als controle groep en een verzwaard topje met ijzerpoeder, en omdat kleuren vergelijken makkelijker is met 2 oplossingen dan één oplossing en één herinnering.

gallery_9137_4028_535082.jpg

 

 

 

 

Men vult twee erlenmeyers met een 10% zoutzuuroplossing, deze moet echter wel kleurloos zijn, sommige bij bouwmarkten verkochtte zoutzuur is groen, deze is onbruikbaar. Het is misschien even zoeken naar goede zoutzuur maar het moet gevonden kunnen worden. Sterkere zoutzuur (30%) is beter bruikbaar maar voor velen niet verkrijgbaar.

 

Zet ze gedurende 12uur op een hete kachel of laat ze een uurtje doorkoken op het gasfornuis of hotplate.

gallery_9137_4028_492907.jpg

 

 

 

 

De volgende kleuromslag kan worden waargenomen indien verzwaard is met ijzerpoeder, de verzwaarde is rechter, die geel geworden is van de FeCl2. De linker is van de eigen bevattende stoffen roze gekleurd. Dat komt door de sporenelementen van de metalen die je de planten voert, Fe, Mn, Ca, etc. Maar omdat bij de ander Fe VER in de meerderheid is kleurt het geel.

gallery_9137_4028_34689.jpg

 

 

 

 

Hier nog een duidelijkere foto van het geheel.

gallery_9137_4028_29794.jpg

 

 

 

 

Dus, koop je een kilo'tje en ben je bang dat het met ijzerpoeder of een andere vorm van ijzer is verzwaard, doe dit experimentje dan even voor je besluit te kopen...

 

Met vriendelijke groet,

 

Kees.

 

PS, Kees werkt aan andere verzwaringen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat mensen allemaal wel niet doen om extra geld te verdienen hè... Ik vind het maar een achtelijke manier in ieder geval. Hou het lekker bij mijn standaard shop waar ik van weet dat er niet mee gerommeld is ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Justmemyselfandi,

 

Zou je je willen voorstellen in de daarvoor bedoelde sectie, zoals in je welkomstmail is verzocht?

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

normaal gezien kan je dit met het blote oog ook zien , allee ik allesinds zie direkt het verschil tussen een verzwaard wietje en een perfect wietje , alleen de kleur , de zogenaamde THC die erop zit :bier en dan zeker de geur , k'vind van alle verzwaarde wietjes die ik hier al heb zien passeren dat ze bijna allemaal een speciaal geurtje hebben dat zeker niet naar wiet riekt , en dan als je het rookt dan proef je het ook direkt

 

 

ik heb dit spijtig genoeg ook al tegengekomen in coffeeshops in nederland dus nu als ik naar de shop ga dan zie ik toch 2 keer het goedje na vooraleer ik het koop

 

hopelijk zo rap mogelijk dees week-end dan zal mijn hokje normaal gezien in elkaar staan en dan begin ik zelf te kweken voor eigen gebruik ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
normaal gezien kan je dit met het blote oog ook zien , allee ik allesinds zie direkt het verschil tussen een verzwaard wietje en een perfect wietje , alleen de kleur , de zogenaamde THC die erop zit :bier en dan zeker de geur , k'vind van alle verzwaarde wietjes die ik hier al heb zien passeren dat ze bijna allemaal een speciaal geurtje hebben dat zeker niet naar wiet riekt , en dan als je het rookt dan proef je het ook direkt

ik heb dit spijtig genoeg ook al tegengekomen in coffeeshops in nederland dus nu als ik naar de shop ga dan zie ik toch 2 keer het goedje na vooraleer ik het koop

 

hopelijk zo rap mogelijk dees week-end dan zal mijn hokje normaal gezien in elkaar staan en dan begin ik zelf te kweken voor eigen gebruik ;)

 

 

Klopt je kan het gelijk zien en ruiken.

De haartjes zijn aan elkaar gesmolten en de top ziet er anders uit .

 

Ook als je de top op de tafel gooit zul je merken als je daarna je handen er over heen haalt je gelijk een zooi er aan hebt zitten.

 

Tegenwoordig doet men het ook met een soort suiker oplossing het dan iets slechter te zien maar je kan het gelijk ruiken.

 

Ik snap niet waarom voor een paar gram meer risico wilt gaan lopen.

 

Vaak word het tog gezien en ben je niet meer welkom bij die mensen aan wie je het hebt willen verkopen en als je een slechte de bij hebt dan heb je ook nog eens je kop kapot en dat voor een paar gram meer?

 

 

Maar het scheelt bijna iedereen is nu op de hoogte van deze manieren van oplichten dus zullen deze mensen het straks niet aan de straat stenen kwijt kunnen raken.

 

Hier in zutphen gelderland gooien ze je dood met bewerkte wiet maar je ziet nu al dat ze er mee blijven zitten want van een paar duizend de kilo verkopen ze het nu voor een paar 100 de kilo dus gaat alleen maar de goeie kant op met hun :(

 

 

En daarbij is mijn mening kweek gewoon normaal en zit het een keer tegen met de oogst jammer volgende keer beter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...