Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Binky-Toy

Highlife Hennep Beurs 2007

Recommended Posts

maar dan wel op zaterdag graag nu ben ik morgen helemaal alleen of kom er morgen ook nog mensen van wf had jullie graag ontmoet

 

groetjes tim

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe tok was al de weg kwijt helaas toen ik aankwam. Maar toch nog zat forumgangers gezien. Bijna het volledige mod team was er ook, Miss_J, JD uiteraard (ondanks een fikse verkoudheid), Rich, Atmo kwam nog even langs, ik zei de gek, stilo, sannie, e$kobar.

 

De prijsuitreikingen waren echter echt een farce.. Jorge Cervantes was opgedraafd om tijdens de uitreiking wat vragen te stellen. Er kwamen zeer intelligente antwoorden van de koffieshops:

 

J: So how was it grow?

C1: .. (spreekt geen Engels)

 

J: Can you tell me someting about how it was grown

C2: No we just buy it

 

J: What nutricients were used?

C3 (dampkring): I have no idea. But all our weed is bio weed (..)

 

:specool geen idee wat voor voeding er gebruikt is maar het is gegarandeerd bio wiet hoor. Ja nog effe.

 

Fraai hoor. Als je toch iets inlevert voor de cup dan weet je er toch gotdomme wel wat vanaf? @ 2 dames die namens de shop de prijs in ontvangst namen:

 

J: Why is this weed so great?

miepjes: (houden award omhoog) this is great

 

Het was werkelijk verschrikkelijk, echt een aanfluiting. Dit heeft toch niks meer met een cup voor wiet te maken zo? Wat heb je hier in godsnaam aan? Er heeft iemand een mooi wietje geteeld en een zekere koffieshop heeft dat gekocht en ingestuurd. En? Krijgt de koffieshop nou een prijs omdat ze toevallig het juiste gekocht hebben?

 

Effe met de telefoon geschoten:

gallery_5211_121_22084.jpg

 

 

 

De meisjes van de koffieshop: "this is great"

gallery_5211_121_23591.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ALS je voor de beurs zelf gaat zou ik lekker thuisblijven.

 

Zonde van je tijd.

 

Heb geen idee of er veel leden van het forum zullen gaan morgen maar ook voor die mensen:

 

Het bier is op :)

 

 

gr. Tok

 

 

of...............

 

je moet natuurlijk speciaal voor het optreden van Hanna & Tokkie gaan he :specool

 

 

 

http://www.haringrecords.nl/promo/Angeliqu...Wiethok_192.mp3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh! Vergeet ik nog te vertellen: Ik kwam Gerrit Slot van Magus nog tegen (Warlock, Double Dutch, Exile etc). Wellicht dat hij het forum komt versterken om degene die zijn soortjes groeien te ondersteunen.

 

Heb morgen nog een paar afspraken, ben er morgen us ook (met miss_whazzup dit keer). De stand van de verdamper was weer erg druk :specool - hebben wat eh.. pufjes genomen. Was lekker he Miss_J?

Share this post


Link to post
Share on other sites
was inderdaad wel ff lachuh jah nu heb je koppies bij wat namen.....

 

Ennuh Ries nog een hijssie HAHAHAHAHAHAHA :)

:) als ik dat had gedaan :specool

 

Tegen iedereen die ik ontmoet heb; Het was heel leuk :D

 

Groeten,Richard

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vandaag ook op de beurs geweest.

 

Plagron(Neville) bedankt voor de leuke ontvangst en de T-shirtjes :specool

 

Ik denk dat dit de drukst bezochte meeting ooit was en het was leuk om al die kweeksletten van het forum met shirtjes te zien pronken.

Verder vond ik de beurs zéér matig en ik vrees dat dit wel eens een van de laatste highlife's kan zijn geweest.

Als ik het vergelijk met 2 jaar geleden in Utrecht stelt het eigenlijk niet veel meer voor.

Heb een aantal (toonaangevende) leveranciers gemist.

 

Wel veel politie aanwezig maar gelukkig kon er vrolijk op los geblowd worden.

Is aan deze jongen niet besteed helaas en was na een haaltje of 2 al weer aardig de weg kwijt.

 

Hanna had gelukkig een flesje Herba life weten te bemachtigen en dat bracht mij weer enigszins terug op aarde. :)

gr. Hanna & Tokkie

Morgenavond extra concert van Hanna & Tokkie met de hun nieuwe hit:

http://www.haringrecords.nl/promo/Angeliqu...Wiethok_192.mp3

 

Graag gedaan Tok,

 

Blij dat jullie het leuk vonden was wel errug druk konden niet effe lekker lulle.

Maar mijn bazin was onder de indruk van zoveel mensen , scheelt weer als ik ga lulle over salaris verhoging !

Super om een hoop gezichten van WF bij elkaar te zien en geloof dat een groot deel zo knetter als een aap was en dronken als een tierelieer dus ik denk dat iedereen zich wel heeft vermaakt.

Op naar dag 2.

 

Nev

 

 

:smoke als ik dat had gedaan :D

 

Tegen iedereen die ik ontmoet heb; Het was heel leuk :)

 

Groeten,Richard

 

 

He Rich,

 

Ben je alwer bijgekomen :bier

 

Nev

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dan hebben jullie mij vast ook wel gezien :rofl

 

 

Waarschijnlijk wel,weet het wel zeker eigelijk,weet alleen niet wie je bent :specool

 

:bier als ik dat had gedaan :)

 

Tegen iedereen die ik ontmoet heb; Het was heel leuk :smoke

 

Groeten,Richard

 

 

Quotezak :) heb je het overleefd hahaha

 

 

Even een oproep aan iedereen,Rich heeft weinig werk hier te doen,of we even allemaal wat extra onnodig willen quoten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waarschijnlijk wel,weet het wel zeker eigelijk,weet alleen niet wie je bent :specool

Quotezak :) heb je het overleefd hahaha

Even een oproep aan iedereen,Rich heeft weinig werk hier te doen,of we even allemaal wat extra onnodig willen quoten :D

 

 

Zal wel lukken Tony :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waarschijnlijk wel,weet het wel zeker eigelijk,weet alleen niet wie je bent :specool

Quotezak :) heb je het overleefd hahaha

Even een oproep aan iedereen,Rich heeft weinig werk hier te doen,of we even allemaal wat extra onnodig willen quoten :D

zo dan?

De beurs was inderdaad een stuk minder maar wel gezellig, toch nog leuke inkopen gedaan, dat tesamen met het test pakket van plagron zijn we met efficiente producten naar huis gegaan.

Dat was vorig jaar wel anders, veel reclame en verschillende merken voedng door elkaar, waar ik nu nog steeds niks mee gedaan heb en ook niet ga doen :)

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites
zo dan?

De beurs was inderdaad een stuk minder maar wel gezellig, toch nog leuke inkopen gedaan, dat tesamen met het test pakket van plagron zijn we met efficiente producten naar huis gegaan.

Dat was vorig jaar wel anders, veel reclame en verschillende merken voedng door elkaar, waar ik nu nog steeds niks mee gedaan heb en ook niet ga doen :D

 

Groeten,

 

Dit zal hij geweldig vinden :)

 

Dat de beurs zelf niks aan is kom ik iedereen al vertellen,heb het nooit wat aangevonden.Grotendeel zit er slap te lullen,weet nieteens waarover ze praten. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaan nu pleite maar als ik dit zo lees kan ne we beter thuis blijfen .

 

Nee we willen ook meeeten,en testen en de goeroe zien .

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) nou dan ga ik mn bed maar weer in het weer laat het toe,ff een :D

draaien en weer plat dan maar.

scheelt weer een uur rijden :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben er vanmiddag weer, krijg net een sms van Mad Scientist dat ie ook al onderweg is dus zat mensen te ontmoeten denk ik :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

WAAR WAREN JULLIE NAUW?!?!?!?!? :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Waar we nou waren?????

 

Heb je dat enorme groene doek zien hangen? Van 5 bij 2 meter???? Met PLAGRON erop????????

 

DAARONDER!!!!!

 

Hahahahahahahaha, eerst meeten en dan pas aan die verdampers gaan hangen Dokkie :)

 

Maar voor diegenen die het dus wel konden vinden was het geloof ik wel geslaagd. Heb me prima vermaakt en vond het echt heel leuk om alle gezichten eens te zien. Heb genoten van al die verschillende tiepjes die door onze groene dame verbroederd en geinspireerd om een tafel zaten. Enthousiaste gesprekken, leden die elkaar nu eindelijk eens de hand konden schudden....... ja het was super!!!!!

 

Heb op de beurs ook weinig nieuws gezien. Wel wat dingen in het echt kunnen bekijken en dat is toch ook wel weer leuk. Het enige interessante, de ledlampen, werd echt een sof door de verkoper die er echt te weinig vanaf wist in mijn ogen. Had duidelijk zijn huiswerk niet gedaan. Hij wist niet wat Kelvin was, hij kon mij niet overtuigen met zijn kweekervaring....... en leek een test op Wietforum niet aan te durven. Tsja, dan kan je mij niet overtuigen...... :D

 

Tsja en dan de wietjes die er toch voorbij kwamen. Ik heb het kunnen doseren :bier Behalve het bezoekje aan Evert met zijn verdamper. Een lekker stukje The One erin en hijsen aan die pijp. En Evert deed vrolijk mee. Toen nog Whazzup zijn Mexican Sativa van vorige zomer erin en weer een paar hijsen. Ik geloof dat Evert beide soortjes kon waarderen. Sannie was niet zo kapot van verdampen, miste zijn joint te erg. En ik kreeg de indruk dat de temperatuur van deze verdamper toch niet helemaal optimaal stond omdat je de nevel nog teveel zag. Qua smaaksensatie en handigheid moet ik toch de Vulcano nog steeds een plekkie hoger zetten.

 

Maar zo kwamen we dus terug zweven naar de Plagron stand. Geen goed idee om bij Evert eens lekker aan die verdamper te hangen en een half uur later met de auto centrum A'dam in te moeten :specool Gelukkig reed John Doe en die begreep het allemaal een stuk sneller dan ik. Had echt het idee dat ik totaal de weg kwijt was. Heerlijk gegeten bij een Mexicaan en een beetje ontnuchterd ook. En tot mijn verbazing wist ik toen wel weer feilloos de weg naar de auto te vinden terwijl we op de heenweg toch behoorlijk hadden lopen dwalen in die parkeergarage :)

 

Erg geslaagde meeting dus. De beurs was wat minder maar ook daar toch wel vermaakt.

 

Neville: bedankt voor de gastvrijheid en leuk je nu eindelijk eens (kort) tegen het lijf te lopen :smoke Tot binnenkort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet iemand tot hoe laat de beursvloer open is?

Ik neem aan dat die niet tot 24.00 open is.

Dan weet ik hoe lang ik nog heb voordat ik moet vertrekken.

 

grtz

 

sim

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol hoezo waar waren jullie nou?? Waar was jij nou! Was de meute wietforummers zoek of was dokkie zoek :specool

 

Ik heb nog wel de oproep gehoord "Kinderen wietforum, opa ophalen bij klantenservice" maar ik wist niet dat het over jou ging dok :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vond het meeten heel erg geslaagd , toch leuk om al die koppies achter de namen te zien :specool

Het was een mooie stand, met een overvloed aan wierie!

Wou ik nog neville even bedanken voor al het drinken en de shirts die ik van hem gekregen heb.

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad plagron bedankt voor de nette ontvangst.

 

En ik vond tokkie net 1 van de bluesbrothers :) denk de pet en zonnebril weg en hij is het gewoon :specool

 

Denk dat ik zondag misschien nog wel ff gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
inderdaad plagron bedankt voor de nette ontvangst.

 

En ik vond tokkie net 1 van de bluesbrothers :rofl denk de pet en zonnebril weg en hij is het gewoon :D

 

 

Is dat een compliment? :) :specool

 

Dat was mijn outfit voor het optreden van Hanna & Tokkie later die avond op het podium maar dat hebben jullie allemaal weer gemist natuurlijk.

Stelletje junken :bier

 

Gelukkig is onze cd nu verkrijgbaar bij de betere growshops :)

 

http://www.haringrecords.nl/promo/Angeliqu...Wiethok_192.mp3

 

 

gr. Tok :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plagron, bedankt voor de gastvrije ontvangst !

Het was gaaf de gezichten achter de nicks te zien en te genieten van de vele soortjes die er te roken waren.

Ben ook samen met Cees de beurs rondgewandeld, hetgeen al een belevenis op zichzelf was. Babbeltje met Mila en nog vele anderen. Bij Hesi een heerlijke haze joint gescoord en bij een of andere Sloveen een mierzoet wietlikeurtje op basis van honing. Gave gast, die Sloveen, ware het niet dat hij geen Engels sprak. Dan maar even omgeschakeld op het Servisch, wat hij wel verstond en een erg boeiend gesprek gehad over kweken in Slovenië.

De stands van Groenvrij en ENCOD bevinden zich dichtbij de stand van de verdamper, dus ook dat is goed geregeld :specool .

Enne zo`n verdamper: moek ook hènn !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was er pas om een uur of 4 . Grappig om bepaalde mensen opeens in het echt te zien ,vaak heel anders dan verwacht .

 

Er was een stand met van die spiegelende muurfolies, daar viel mijn oog vooral op . Die vent daar was een beetje zatte engelsman die weinig zinnigs te melden had .

Met lastige vragen moet je bij veel stands niet aankomen is wel gebleken .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...