Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
riesje

En Ja , Het Is Zover

Recommended Posts

Net op het RTL4 nieuws.Kwekers krijgen de schuld van het verhandelen van bewerkte wiet!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gevaarlijke wiet in de handel

De politie en het Trimbos-instituut maken zich zorgen over de stoffen die telers aan wiet toevoegen, zoals oase, ijzervijlsel, fijngemalen glas en bakmeel.

 

 

Geknoei met telen wiet

 

Glas

Kwekers voegen stoffen aan de wiet toe om die er beter uit te laten zien, maar vooral om het spul zwaarder te maken. Dat gebeurde altijd al, maar kwekers gebruiken steeds dubieuzere stoffen.

 

 

Giftig

De eerste verhalen over slachtoffers van foute wiet duiken op, vertellen bronnen aan RTL Nieuws. Het Trimbos-instituut gaat onderzoek doen naar de gezondheidseffecten van het spul.

 

Link;

http://www.rtl.nl/(vm=/actueel/rtlnieuws/h...t.avi_plain.xml

 

Bron Rtl4

Share this post


Link to post
Share on other sites

'k zag het ook net op het 24:00 nieuws.

 

Figuren die bloed ophoesten ed.

 

THINK BEFORE YOU ACT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk en daarom kweken wij ons eigen rokertje.

en daarom moeten kleine regionale kwekers gedoogd worden

omdat we dan schone shit kunnen kopen

 

Let wel: het belangrijkste punt in de nederlandse drugsnota!!!!!

Het beperken van de gezondheidrisico's

 

 

Bestaat de hele grote bio kweker wel?????

Of moet je dan shit gaan spuiten, en polen in een hokkie te werk stellen?

 

Laat die criminelen toch lekker alcohol gaan stoken,

dan kunnen ze er lekker anti vries in flikkeren.

 

Thuiskwekertje:

't is steeds logischer dat je er bent!!!!

 

 

 

Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

En waarom krijgen telers alleen de schuld van dit, wie zegt niet dat de coffeeshophouders of degene die het verpakt voor hun dit niet doen?

 

Grtz Blowsterke

 

Ik koop voorlopig niks meer in de shop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo

 

héhé doen we al 3 jaar niet meer man ! k weet gewoon graar wat k rook en teel daarom dus zelf , trouwens heb je al eens naar die prijzen gekeken voor wat echt lekkers ........

mag et mischien wat meer zijn .... nee danku niet meer voor mij!

 

zo simpel als kees hé die beslising :showoff:

 

cheers :P ( wat smaakt zo een organisch gevoed, 2weeken gespoeld en 2 weeken met blad gedroogt durban poison toetertje toch aardig lekker ;) hier doen we het voor!!!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja k'begin ook sceptischer te worden. Ik denk dat velen (waaronder ik) vaak zeggen van "dit is een goed lekker weedje" maar dat het toch bewerkt is zonder dat we het merken of weten.

Ze gaven tips mee om de weed even in je mond te leggen en zien of je bv zand proeft en de top even te schudden en zien of er iets uitvalt.

Maar dan nog zijn er producten die geurloos en kleurloos zijn en die het zwaarder maken via een spray vloeistof.

Soms heb je echt van die chemische smaken die vreemd zijn, sommigen zeggen dat dat echte Nederweed is maar ik weet zo niet.

Wanneer het mogelijk is dat coffeeshophouders gestraft kunnen worden voor dubieuze Cannabis te verkopen zullen de shophouders veel stricter en nauwgezetter dienen te controleren voordat ze een paar kilo's inkopen.

Op die manier zijn de achterdeurleveranciers van de coffeeshops verplicht om weed af te leveren zonder dubieuze gevaarlijke stoffen in, anders geraakt het toch niet verkocht, tenzij op de illegale markt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja de kwekers de schuld geven is wel het meest voor de hand liggende he

en wij kwekers maar ons best doen om ons wietje te kweken glinsterend van de kristallen en druipend van de harsen

en dan komt die bij de GS'en en CS'en terecht, het eerste wat die doen is onze met liefde gegrowde heerlijkheid in de trommel stoppen, er alle hash uitkloppen, en wat eens zo mooie er uitzag en nu gereduceerd is tot afval opwaarderen door er de meest waanzinnige troep aan toe te voegen

uiteraard zullen er ook wel broodkwekers zijn die zich hiermee bezig houden, maar een echte kweker is vééls te trots op zijn eindproduct om zich louter om de poen tot deze praktijken te verlagen

het mag wel duidelijk zijn dat dit uiteindelijk het resultaat is van het halfslachtige Nederlandse drugsbeleid, en zolang de achterdeur illegaal blijft zullen jammer genoeg deze praktijken alleen maar toenemen

 

hou ze groen

 

Ganjajan ;)

 

I :P :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

En net nu de oase die veel gebruikt wordt voor kerststukjes overal in de aanbieding is :showoff:

 

Dat ze daar de wiet mee verzwaren ;)

 

Sukkels zijn het die het doen, gevoelloos en zgn niet wetend wat ze een ander aandoen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

De koffie shop houder is verantwoordelijk voor die slechte weed!

Zij verkopen het en moeten dus ook weten WAT ze verkopen.

Dus zij moeten controleren of het goedje zuiver is of niet.

Of ben ik nou gek?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bent idd gek :verrygood

 

Afgelopen maanden is er een tekort aan begin en eind product.

Een gesloten shop brengt geen geld op, dus je kunt kiezen... 1 dag je shop dicht omdat je het product niet hebt of dat product verkopen waar je de herkomst niet van weet :verrygood

Het gaat die gasten puur voor de handel, tijd = geld in die wereld!

Al zou ik een CS hebben dan zorgde ik iig dat ik mezelf bevoorrade :smoke

1: kwaliteit, 2: je weet wat je verkoopt en 3, je gaat niet in met criminelen die bijv wiet verzwaren met cola/behanglijm en andere rotzooi.

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd de Coffeeshophouder is verantwoordelijk voor wat hij verkoopt.

Als mij prut verkocht wordt ga ik terug, dat zou ik niet pikken.

En ze zien me nooit meer terug. We betalen al genoeg in de shop, mogen ze wel zorgen dat t kwalitatief goed is ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daarom moet je het ook óf in een bekende coffeeshop kopen, óf zelf verbouwen en NIET kopen op straat!

 

Ik heb een keer voorgedraaide Hasj gerookt bij de 1,2,3 (rotterdam) en daar zat op de een of andere vage manier een chemisch bijsmaakje aan, net zoals de voorgedraaide bij de Challenger, en dan vooral die van 3,5 euro.

 

het zal wel aan mij liggen, maar voorgedraaide joints zijn ook niet altijd 100% eerlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol oase? Euh..ok. Is dat nie zoiets SUPERlicht? Is wel heel slim om iets te VERZWAREN met iets dat amper wat weegt lijkt me. Verkeerd ingelichte politie of echt totaal veziekte praktijken die lijden tot absolute dwaasheid?

 

Echt, ik begrijp het niet hoor. Dat glas heb ik wel al eens gezien in een wietje dat ik ooit kocht maar was niet echt in grote hoeveelheid aanwezig en ik wist toen nog niet dat het gedaan werd dus ik had niks door. Maar dit is dan vanuit het standpunt van de idioot die het wil doen natuurlijk slimmer dan oase..!?! Misschien is het enkel omdat het moeilijk zichtbaar is door de kleur..

 

Hoe dan ook eigen teeltje voorop! En aan het apeland Belgie waar ik jammer genoeg leef en de apen van politici: 'maak nou eindelijk eens een normaal beleid en ga niet zeiken over hoeveel er voor eigen gebruik is'.

 

Ik dacht onlangs nog dat als iedereen die blowt zelf zou mogen kweken zoals hij/zij zelf wou met een maximum aantal (ok ben ik mee eens) maar niet verplicht buiten, dan zou niemand nog wat hoeven te kopen en dan is het maffiagebeuren dat rond wiet is ontstaan zo gedaan. Als niemand nog wat koopt en er is niks meer aan te verdienen is er dus ook geen probleem meer. Als iedereen die zelf wiet rookt ook kweekt dan zal niemand over de limiet gaan van plantjes want je kan het aan niemand meer kwijt.

PROBLEEM OPGELOST!

 

Gundamen heeft gesproken :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

k heb zelf ooit ook een keer foute shit gekocht. toen ik tegen de top tikte gwam er grijs blauw en bruin stof af, duidelijk geen thc, dus pas op wat je koopt (zeker als je koopt van "kleine dealertjes") want geloof me, als je zulke shit rookt kan je je goed beroerd gaan voelen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is gewoon de schuld van de coffeeshop houder en daarme uit..ik bedoel ook al is tijd geld en geen spul geen klanten..wat heb je liever klanten die bloed ophoesten of ziek worden die helemaal nooit meer terugkomen.waardoor je uiteindelijk meer geld verliest op lange termijn of alles op rantsoen gooien en alleen goeie wiet verkopen of zelf verbouwen, het is niet de schuld van telers of georganiseerde misdaad , stel suiker is moeilijk verkrijgbaar maar het is er wel.

en ik bied je op straat een geopend pak aan waar jij niet weet waar het vandaan komt. zou je het dan gebruiken ?? of zelfs doorverkopen als je een supermarkt of wat dan ook heb , natuurlijk niet. tenzij je dikke schijt aan je klanten en jezelf heb . ik zou gewoon de shops waarvan je merkt dat ze zulk spul verkopen gewoon mijden voor altijd . makkelijk genoeg en er zijn zeker wel shophouders die het wel serieus nemen of zelf verbouwen.

maarjah ik blow dan ook al best lang niet meer . dus echt recht van spreken heb ik niet :verrygood.

grow your own..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twee dingen mis ik in deze discussie :

 

1. Product-aansprakelijkheid. Ieder winkel in NL heeft dit maakt geen drol uit wat je verkoopt.

Als ik een broodje haal bij de AppieHappie en krijg vervolgens bloedvergiftiging ofzo dan is

AppieHappie aansprakelijk. AppieHappie mag dan vervolgens moeilijk gaan doen bij zijn leverancier.

 

2. In de georganiseerd misdaad zitten ook hele vervelende jongens.

Het zou me niets verbazen als de relatie kwaadaardige kweeker versus goedzak coffeeshop houder linke soep is. De coffeeshop houder is niet alleen afhankelijk van ze maar ook nog eens net zo kwetsbaar als jij en ik. Misschien wou de coffeeshop houder alleen maar een beetje geld verdienen voor ze familie, maar ja als ze je bij de ballen hebben.....

 

Het gaat hier wel om vele miljoenen mensen.

Je wilt niet weten wat sommige mensen bereid zijn te doen voor dat geld.

 

Dus....vooral thuiskweken.

Vooral geen georganiseerde misdaad sponsoren, daar word ons leven niet beter van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...