Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
MiszDaanCobain

Coffeeshop's In Antwerpen

Recommended Posts

Weet iemand een paar goeie Coffeshop's in Antwerpen waar ik een tijdje ga verblijven ?

Ik verblijf in de Regenstraat. een beetje loopafstnad zou fijn zijn maar hoeft niet.

Ik kan echt niks vidnen dusseh.. help ? :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja is echt gek ik loop daar ook altyd te zoeken :showoff: maar bonbons hebben ze dan weer wel volop :P wie weet de kiloprys van goede bonbons in belgie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is geen enkele Coffeeshop in België ;)

Sinds kort was er 1 enkele Growshop geopenden die noemde Oma's Flow (op de Paardenmarkt)

Ze hebben het gesloten. Toch mooi geprobeerd.

 

Er waren ook Belgen die geprobeerd hebben een coffeeshop te openen in Brussel maanden terug.

Ze hadden een bar geïnstalleerd met iemand die achter de contoir verkocht maar werd na een paar dagen opgedoekt :P was wel duidelijk signaal van die mensen :showoff:

Merk op dat in de Growshop wel geen stekjes of zaadjes gekocht konden worden.

Uiteraard kon materiaal gekocht worden voor zijn persoonlijk kweekgebruik (1 plant), wat is anders een growshop misshien :smoke

 

Hier het artikel:

ANTWERPEN - De 51-jarige uitbaatster van de growshop ,,Flow'' aan de Paardenmarkt blijft in de cel. Ze werd dinsdagavond door de Antwerpse politie opgepakt en is gisteren door de onderzoeksrechter aangehouden. Het parket liet dinsdag de winkel ook verzegelen. De agenten namen heel wat zakken en dozen met materiaal in beslag. Uitbaatster Marie-José Vermeulen wordt verdacht van het aanzetten tot drugsgebruik en de kweek van verdovende middelen.

De controle kwam er nadat de politie recent een kleine marihuanaplantage in Schoten opdoekte. Daar werden boeken en informatiemateriaal gevonden die afkomstig waren uit de growshop. Ook zou de uitbaatster de kwekers uitleg hebben gegeven over hoe men een plantage moest opzetten. De vrouw zou ook jongeren hebben gebruikt om op feesten en festivals haar producten aan de man te brengen.

 

Marie-José Vermeulen en haar zoon Hendrik Spel werden op 16 mei vorig jaar al door de Antwerpse strafrechter veroordeeld tot een voorwaardelijke boete van 5.000 euro wegens het ,,aanzetten tot drugsgebruik.''

 

Ze verkochten toen in hun winkels alles wat nodig is voor de groei en bloei van marihuanaplantjes: kweeklampen, speciale potgrond, meststof, vloeitjes en pijpjes. Cannabis zelf werd er niet verkocht. Na de uitspraak van de relatief lage straf zegden de tevreden uitbaters ,,zich dan maar te gaan concentreren op attributen voor de tomatenkweek.''

 

Mijn advies: Vanuit Antwerpen is Breda, Bergen op Zoom en Roosendaal erg dichtbij! Ga daar dus je waar kopen :)

Wil je één plantje legaal kweken ? neem dan best contact op met vzw Trekt uw plant in Antwerpen. Mogen maar 30 leden zijn nu dus haast je :wOOt

TREKT UW PLANT - EIGEN WOLK EERST

BIJEENKOMST VOOR CANNABISACTIVISTEN

IN EN OM HET ANTWERPSE

ENCOD, Lange Lozanastraat 14 ANTWERPEN

2018 Antwerpen

Tel. 03 237 7436

Mobile: + 0479-982271

E-mail:encod@glo.be

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja en dan zijn ze binnen de week ineens allemaal gesloten hè?

Ga vind het een beetje vreemd, je hebt jezelf niet eens voorgesteld hier op het forum..

 

Rij of naar Nederland of zoek het gewoon zelf uit :smoke

gr.speed :P

 

@Bierkrat: Tja bonbons schaarste heerst, misschein zelf een cacaokweekje beginnen ;) :showoff:

Ben het helemaal met je eens

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pas op, het blijft Antwerpen eh, maar rond het Koningsplein moet je echt wel terecht kunnen.

Wel linke soep. :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koningsplein idd :)

of anders St.-Jansplein zeker.

 

Of kom ff bij mij langs... ligt ook meestal wel wat :showoff: :smoke

 

is inderdaad wel linke soep, veel BOB (soort Marechausséé) enzo, en veel patrouille van gewone politie.

 

Veel succes!

 

Kiloprijs van goede pralines (bonbons vindek zoon k*twoord ;) ) is ong. 15 euro bij Leonidas (verschillende vestingen in Antwerpen en Vlaanderen), maar voor de echte pralines zou ik naar Del Rey gaan (Appelmansstraat 5, Antwerpen (nog geen 5 min wandelen van Centraal-station)), wel redelijk duur, 37,25 € voor 600 g maar dan heb je wel een van de beste pralines van het land. Mijn pa is vroeger chef-chocolatier en chef-patissier geweest, 'k zal eens vragen of hij nog wat adresjes weet...

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hmm ja .. verdikkie !

Dan geef maar de namen van die haschcafe's

doe een trip naar antwerpen en vraag ff rond.

zoals hier boven gezegd... st jansplein.spreek wel de juiste mensen aan want er zijn ook mensen die graag geld verdienen door anderen een zak brol te verkopen

een hashcafe is niet legaal dus ga ze hier ook niet opsmijten :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...