Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jopie

Hoogte Lampen In I-grow Box

Recommended Posts

Heb vandaag geholpen zo'n kast bij een vriend neer te zetten. Het viel me op dat de lampen niet in hoogte verstelbaar zijn. Levert dit geen problemen op? (uitstrekken etc?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee Jopie,

 

Ik heb ook een hok waarbij ik met de lampen niets kan doen.

Het is niet ideaal maar is ook geen onoverkomelijk probleem.

Alleen niet TE lang voorgroeien anders zitten je toppen straks tegen de lampen aan.

 

gr. Tok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je begint kun je de planten misschien op een verhoging zetten om zo de afstand te verkleinen.

 

Gezien het bewateringssysteem van de Igrowboxen zal dat alleen in de beginfase mogelijk zijn waarbij de stekken nog niet geplant zijn.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, blijf het lastig vinden. zal volgende kweek een verslag bijhouden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alleen niet TE lang voorgroeien anders zitten je toppen straks tegen de lampen aan.

:innocent:

 

scroggen ? dan gaat t zeker lukken,en ben je te laat?dan ,knakken die takken.... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is zooooo stom dat die lampen niet in hoogte verstelbaar zijn! :verrygood Je brengt toch geen kweekkast op de markt waarbij de lampen vast zitten in het plafond! Veel mensen hebben gedonder met die lampen omdat ze eerst veel te hoog hangen en de planten dan gaan strekken en op een gegeven moment te dicht bij de lampen komen en je de lampen dan niet meer hoger kan hangen.

 

Bovendien is de kast van binnen niet wit maar licht bruin! :innocent: Bij de Highlife-beurs heb ik met iemand van i-grow gesproken en die man zei:"Dan hang je er toch zelf even zwart-wit folie in". Dat is toch dom dat een kweekkast niet wordt afgeleverd met witte wanden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch zonde, voor de rest vind ik die kasten prima. Misschien er zelf maar een andere lampen set inhangen, met een adjust a wing ofzo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb op de beurs ook staan praten met zo'n verkoper ,die vertelde dat hij stekken 2 weken liet groeien ,daarna alles op gelijke hoogte wegsnoeide en dan gelijk op 12/12 overging,door de radikale snoei werd alles getopt en bepaalde hij de hoogte die minimaal nodig was .

In eerste instantie had ik zo iets van wat een lul verhaal maar als je er goed over na denkt is het toch een methode die kan werken ,een soort scrog zonder raster.

 

Maar dat zeg ik in eerste instantie klonk het echt als een verkoop verhaal ,maarje zo zijn er vele wegen naar rome

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
toch zonde, voor de rest vind ik die kasten prima. Misschien er zelf maar een andere lampen set inhangen, met een adjust a wing ofzo...

je koop geen kast van 2000€ om hem vervolgens te verbouwen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

juist het zijn verkopers.$$$$$$$$$$$$$$$ :verrygood

het zijn holle bomen dus let op je euro's.

 

ik zou de lamp wel verstelbaar maken, lijkt mij een kleine moeite.

Of kan je geen katrol met een stevig touw bevestigen? :innocent:

 

en gewoon willekeurig de boel vlakmaaien??? TSSsssss dat doe je toch niet? :whistling

 

greetz bummer

Share this post


Link to post
Share on other sites

lamp is niet makkelijk te verstellen in die kast,beter haal je een lege kast in een tuincentrum en bouw zelf alles in,scheeld je ook nog 3/4 van het bedrag :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...