Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
eddyfreddy

Beginner: Wat Kan Ik Allemaal Doen Met Hasj

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik ben 19, en wou eens wat experimenteren met cannabis. Een vriend heeft me wat hasj bezorgd.

Blijkbaar is de meest gangbare manier om hasj te gebruiken, het oproken samen met tabak?

 

Het probleem is, ik rook geen tabak, en zou het ook liever niet doen.

Mijn vraag is dus, zijn er andere methodes om hasj te roken zonder tabak?

 

Werkt het met een gewone bong/waterpijp, of heb ik ik iets speciaals nodig?

 

Tips zijn altijd welkom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou het als ik jouw was op een punaise prikken en dat in een glas zetten het laten roken en dan het glas op de ondergrond dicht zetten

dan open je het glas een beetje en suck je als een malle!

Share this post


Link to post
Share on other sites

of met wiet inplaats van tabak ... ik hou toch meer van alleen wiet .. zou schoner moeten zijn .. alleen weet je dat tegenwoordig ook niet meer .........

 

 

hot knives ... 1 iemand houd 1 mes in het vuur(gasfornuis bijv.) en plakt het hasj eraan en houd een tweede mes lang in het vuur ... jij staat klaar met een buisje / rietje ... de hasj word geplet tussen de twee messen en jij zuigt de rook op ... maar dat is wel voor gevorderde rokers ... een flink blokje kan hard aankomen :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan er ook chocolade melk van maken door volle melk te koken en er dan de hasj in oplossen, paar lepels cacao wat suiker beetje slagroom :wOOt en smullen maar : :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je voor beginnend gebruik toch maar beter de tabak erbij neemt ...

 

Waterpijp lijkt me nogal zwaar voor de eerste keer, pijpje is mogelijkheid maar net zoals jij liever geen tabak rookt roken sommige mensen liever niet met een pijpje.

Ik raad je echt aan om het toch een keer met tabak te proberen, hasj moet zeer chill en traag worden opgerookt en met een gewone joint lukt dit het beste :P

 

veel plezier :verrygood

Edited by geek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gooi je hasj in een pijpje, nothing special

Als je daar niet van houd (al zou ik geen reden kunnen bedenken waarom niet..) moet je denken aan een pure hasj blow? Dit vergt wel behoorlijk veel hasj maarja, als je geen tabak wilt roken moet je er wat voor over hebben..

Verder bestaat er nog de bong die al eerder genoemd is, of natuurlijk het fenomeen wiet. Dit laatste is makkelijker puur te roken, door een vloetje, door een pijpje, waterpijp.. noem het maar op. Met wiet kun je ook cake bakken (misschien met hasj ook, maar daar heb ikzelf nog nooit van gehoord) en dit op eten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mijn tip als je begint met blowen , geen tabak of zo min mogelijk :verrygood

ik probeer ook zo weinig mogelijk tabak te gebruiken maar ik vind toch dat een joint op de "normale" manier veel meer rustgevend is. Gewoon rustig zitten trekken van je hasj-joint (vanzelfsprekend met tabak), mss zelf niet in één keer oproken geeft voor mij toch een beter gevoel dan daar hard te zitten sleuren aan een bong en dat je dan na 2 trekken achterovervalt.

 

Maar proficiat aan de mensen die niet beginnen met tabak roken en bij smoren hier ook in volharden :P

Edited by geek

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn mening is ook: blijf van de tabak weg...voor ik het wist zat ik veel te veel tabak te roken..

ga dat nu in men jointje(al dan niet met hasj) vervangen door wat smartdrugs: catmint of skullcap osfo..

dus ik ga echt compleet stoppen met tabak

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je daar niet van houd (al zou ik geen reden kunnen bedenken waarom niet..) moet je denken aan een pure hasj blow? Dit vergt wel behoorlijk veel hasj maarja, als je geen tabak wilt roken moet je er wat voor over hebben..

 

Hoe wil je dat brandend krijgen? Een hasjjoint met tabak brand soms al slecht. Misschien zou het met zo'n turboflame aansteker wel mogelijk zijn... Als je geen tabak wilt gebruiken is het beste in eten of puur uit een pijp/bong.

Edited by LordQuas

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker hotknifen, 2 messen nemen, opwarmen met goede gasaansteker en je hasj ertussen persen.

Hierbij verbrand de hasj en als je de messen schuin houdt kun je heerlijk die rook inhaleren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...