Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Gorky

Rode Ogen

Recommended Posts

Ik heb de search gebruikt voor een middel tegen rode ogen na het stomen :showoff:

ik kwam uit op minavez? de apotheker kende het nieten kon het ok niet vinden in de database.. ik ben bij 2 verschillende apothekers geweest

is er nog iets anders dat miss ook helpt en BESTAAT?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat bestaat wel degelijk... hier in België allesinds...

 

 

 

Het heet MINHAVEZ, kost je ongeveer 4€, als je 't dagelijks gebruikt kom je er ongeveer een goeie maand mee toe...

 

 

 

Producent is Melisana

 

 

 

het is een glazen potje van 15 ml, met een hard-plastieken druppeltuit, zit in een langwerpig, rechthoekige witte verpakking met een blauw oog op getekend.

 

 

 

Ik gebruik het al jaren, sinds ik op de middelbare school zat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

lassogen? lol

maar goed als ik het bestel komen ze langs me huis toch en dan moet ik iets verzinnen voor wat er inzit.. tjah.. is wel jammmer..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de nederlanders, vraag naar nafazoline oogdruppels. Die zijn hetzelfde als minhavez. Ik wil wel waarschuwen dat langdurig gebruik wel degelijk schadelijk kan zijn.

 

Naar wij vernemen wordt de specialiteit omwille van die eigenschap aangewend om de oculaire tekenen die cannabisgebruik kunnen verraden te camoufleren, nl. oogirritatie en conjunctivale hyperemie ("bloeddoorlopen ogen").

Minhavez is vrij verkrijgbaar in de apotheek en daarom wijzen wij er de collega's op dat nafazoline de oogdruk kan doen toenemen en dus gecontra-indiceerd is bij gesloten-hoek glaucoom.

Tenslotte kan verlengd gebruik ook aanleiding geven tot rode ogen (reactieve hyperemie), wat het overmatig en langdurig gebruik nog kan doen toenemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx man dit helpt wel ik ga binnekort is kijken of ze dat wel hebben(zullen ze me wel raar aankijken! 3e keer dat ik daar kom lol)

Share this post


Link to post
Share on other sites

[afzeik modus] Je kunt je ook voornemen op tijdstippen te blowen dat je je dat kunt veroorloven. Met rode ogen op school of werk verschijnen is voor je collega`s geen pretje. Omdat je niet naar alcohol ruikt zul je dan wel geblowd hebben hetgeen inderdaad het geval blijkt.

Waarom camoufleren ?

Kun je het niet opbrengen nuchter naar je school/werk te gaan of aan het verkeer deel te nemen ?

Ik zou m`n wietgebruik kritisch bekijken zodra ik op zoek zou zijn naar dergelijke middeltjes. [/afzeik modus]

 

Prettig 2007 en hopelijk (of is het hopenlijk ?) goede voornemens. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gebruik ook minhavez en dat is makkelijk te koop bij de apotheker, het helpt perfect, daarvoor gebruikte ik opticrom, dat helpt ook, maar ik prefeer tog minhavez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@suffie het gaat me niet om het stoned zitten tijdens me werk of op school dat maakt me niets uit en dat doe ik zelden. maar als ik thuis kom met rode glowinthedark ogen dan zullen me ouders dat niet echt leuk vinden..

Ik ben nu toch gestopt maar bedankt voor de hulp!

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah ik weet het oud topic maar toch had k hier ff vraagje over ;)

alstijd als ik met me vrienden ga chillen en we smoken dan heb ik knalrode ogen en zij helemaal niets en nou wou k eigelijk wel is weten hoe dat komt,

alvast bedankt

 

greetz tikkel :specool

Edited by tikkel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ook best goed werkt heb ik vandaag gemerkt is 3 of 4 blikjes RedBull drinken, je ogen blijven rood, maar je pupillen worden hier juist klein van, zo valt het dus niet op dat je hebt geblowed maar lijkt het net of je hooikoorts hebt of iets dergelijks (ik heb dat toevallig dus komt perfect uit!)

 

peace :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey

 

tikkel ik hoop ook nooit last van rode ogen maar wel atlijd kleine pupillen heeft misschien te maken met welke soort je rookt en of je er goed tegen kan of niet want ik heb er nooit super veel last van zelfs niet als we een dikke turbo skunk draaien :whistling :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het echt altijd man als ik wiet gerookt heb en soms zelfs ook van hasj, maar laatst zat ik rustig met vrienden wat jointjes te roken en toen zat iedereen verbaasd te kijken over het feit dat me ogen gewoon bijna niet rood waren weet echt niemand hoe dat komt ? :verrygood

 

greetz - tikkel - :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewenning van je lichaam denk ik. Toen ik heel vaak blowde had ik ook na een tijdje geen rode ogen meer.. hoe vaker je blowt hoe minder rood je ogen worden. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan je ook van dat spul tegen hooikoortsogen gebruiken? ventolin ofsow?

Share this post


Link to post
Share on other sites

gwn een paar druppeltjes minahvez in je oge

en zo worde weer normaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

pffffffffffffffff

 

zeg dan gewoon tegen je ouders ik smoke

 

 

beter dan je ogen verneuken met oogdruppels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...