Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
banananas

Hoeveel Watt Is De Zon?

Recommended Posts

haha, vraag me dat eignelijk wel af, hoeveel watt is de zon, en hoeveel bereikt er de aarde?

zo kan ik es kijken hoeveel ik behaal met m'n buitenkweek :showoff: (0,0000000001gr/w?) :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens Prof. dr. Joris Dirckx van het Laboratorium Biomedische Fysica van de Universiteit Antwerpen in Eos nr. 10 2006;

 

de zon levert ongeveer 1000 W aan straling per vierkante meter

 

hoop je iets wijzer te hebben gemaakt :P

 

Mzzl :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

kun je nagaan dat we nog niet eens bij de evenaar zitten, waar je dus dichter bij de zon zit.. :showoff: :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
heeft het feit dat m'n moeder een MILF is iets te maken met het wattage van de zon? :wOOt

 

[dit slaat dus volstrekt nergens op]

Uiteraard, een MILF verhit mannen, een overdaad aan MILFS (hetgeen tegenwoordig duidelijk het geval is, gezien het aantal echtgescheiden naar sex hunkerende 30 plussters) leidt tot globale opwarming, ook wel het broeikast effect genoemd en we weten allemaal dat een gat in de ozonlaag onze dames van meer straling voorziet dan ze eigenlijk zouden willen krijgen.

Het tegengaan van oververhitte MILFS is dan ook een belangrijke taak anno 2007, die niet te licht mag worden genomen.

Mijn goede voornemen in 2007 is het tegengaan van oververhitte MILFS en aldus het beschermen van onze planeet.

[/dit slaat dus volstrekt nergens op] :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...