Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dragon

vraagje top 44

Recommended Posts

:?: :?: :?: hallo allemaal , ik hoop dat iemand een antwoord voor me heeft. ik heb 120 planten top 44 staan. ze staan nu precies 9 dagen . maar ze groeien niet zo hard terwijl een kameraad van me pp heeft staan en die gaan wel zo hard...is dat normaal met top 44? en vanaf wanneer kan ik ze ongeveer in de bloei zetten? ik denk dat ze nu zo`n 10-15 cm zijn ...alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

geef ff wat meer info over je kweek. Welke lampen, welk medium, heb je ze gezaaid of als stek gekocht ?? kunne we je beter helpe.. :wink:

 

greets grasshopper :wink:

 

ps: je kunt ze in bloei zetten wanneer je wilt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ze als stek gekocht , ik heb ze in potten met aarde geplant , en ik heb 8 -400 watters op gehangen.met een 1-meter koolstoffilter, alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk eens in de planten kamer, een PP gaat sneller omdat het een sativa is.

 

Toedeloe, stop je plant in een vloei...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat klopt maar ik wilde een snel plantje deze keer , misschien de volgende keer pp ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel zonde eigenlijk.

Je hebt zoveel planten ineens aangeschaft, maar je kennis is er nog

niet.....

Misschien had je beter eerst nog eens wat kunnen lezen op dit forum.

 

idd. blijft de top44 kleiner (indica) is na 50 bloeidagen klaar.

PP (silverhaze-dochter) 63 dagen (minimaal).

 

For more information about PP, ask 666 (die heeft ze ook)

(begin was engels.........)(voor 666) :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar zou ik ze nu al in blei kunnen zetten? ze zijn nu zo`n 10-15 cm ...ik heb helemaal geen ervaring met de top 44..maar ze zien er wel netjes uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

dacht dat 666 ze in 8.5 week klaar had :? :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kep ze ook vaak gehad, 8 weken bloei, meestal waren ze na een weekje groei uiteindelijk 45 cm.

 

Toedeloe, stop je plant in een vloei...

Share this post


Link to post
Share on other sites

En als je ze(top44) heel goed verzorgt tijdens groei-en bloeiproces, hoeveel gram zou je kunnen hebben? :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites

15 planten gemiddeld onder een 400 W. Zelf doe ik gemiddeld 11 planten onder een 600W. Ik schat dat je een opbrengst van tegen de 20 gram droog per plantje kunt behalen. Top44 is voor een beginner zeker een goed plantje. is niet kieskeurig en kan een flink stootje hebben. De oogst levert je prachtige kegels op. Zelf heb ik deze soort 2 weken voorgegroeid en deze werden op hun top niet hoger dan zo'n 70 cm. Tja wanneer in de bloei zetten. Ach, als je een mooi plantje wil hebben dan kan je als vuistregel aannemen zo'n 30 cm. Voor echte langbloeiers als Haze gelden heel andere waarden. Na de verandering van de lichtcyclus groeit de plant nog zo'n kleine 4 weken door. Ik hoop dat je het redt met je 1 meter koolstof (of is het zo'n hele dikke) want ze meuren erover als je oogst. Oh ja ik kweekte ze toentertijd op 11 literpotten gevuld met een Ierse veengrond. (stel je daar overigens niet teveel bij voor het was tenslotte in de begintijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PP groeit echt als een gek dat is niet meer te houden.... ik ken iemand die zet ze gelijk als stekken meteen in de bloei..... top44 daarintegen staat erom bekend dat hij wat kleiner blijft.... nx aan de hand dus lijkt mij......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Top 44 op Mapito gem. 5 onder een 600 w lamp 2 weken optrekken goed letten op ph en ec geen paarse stelen??? 44 dagen 12 uuren afbloeien leverd zó'n slordige 116 gram droog op :evil: :cry

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Top 44 op Mapito gem. 5 onder een 600 w lamp 2 weken optrekken goed letten op ph en ec geen paarse stelen??? 44 dagen 12 uuren afbloeien leverd zó'n slordige 116 gram droog op :evil: :cry o O ja per plant

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Ik heb zelf ook t44 ze groeien als de beste je kunt ze zien op http://funpage6.topcities.com ik heb van de groei bijna elke dag een foto gemaakt dan kun je goed zien hoe snel ze gegroeid zijn ik heb 13 planten in een kast staan met een 400 watt lamp Philps son T ik ben niet echt ontevreden voor de eerste keer ze staan momenteel volop in bloei daar zijn ook mooie foto's van heb er ook een voedingsschema bij gezet wie weet heb je er wat aan.

groetjes funpage :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

666man: met wat voor systeem kweek je dat? In de normale 10/12 liter potten of een ander systeem?

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...