Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest

voor het eerst

Recommended Posts

Guest

Hey allemaal, ik wil samen met nog 3 mensen voor het eerst wiet roken.

Wat rade jullie mij aan?

Puur, half/half, veel weinig, zelf draaien of voorgedraaide enz...

en wat is lekkerder? puur of half/half

 

Alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puur is zeker lekkerder, tabak vind ik vies en het is verslavend.

Je moet er rekening mee houden dat als je de 1e x blowd, geen, of bijna geen effect hebt.

Pas na de 2e, 3e keer zul je echt effect hebben.

Ik raad je wel aan om geen pure joint te roken, als je nog nooit hebt geblowd, omdat dit erg zwaar is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Puur is zeker lekkerder, tabak vind ik vies en het is verslavend.

Je moet er rekening mee houden dat als je de 1e x blowd, geen, of bijna geen effect hebt.

Pas na de 2e, 3e keer zul je echt effect hebben.

Ik raad je wel aan om geen pure joint te roken, als je nog nooit hebt geblowd, omdat dit erg zwaar is.

 

Hoezo merk ik niks?

En stel als we nou dit doen: we nemen er 1, en een uur later nog 1, heeft het dan wel effect?

Zo niet: hoe krijgen we die avond nog effect, want het moet wel ff leuk worden :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind roken met tabak weer lekkerder, en ook vind ik het effect beter (dit is geheel persoonlijk)

 

Ik zou je aanraden een voorgedraaid blowtje te roken, en als je het kan zelf een blowtje roken(doe dit niet met kleine vloe of ga niet lopen kloten.. als je het niet kan koop gewoon een voorgedraaide)

 

Ik denk dat als 1 blowtje niet werkt een 2e erachteraan wel wat effect zou hebben, maar dat weet ik niet zeker. Bij mij had ik al vanaf mijn eerste blowtje effect :lol:

 

Gr. Dalton

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mijn eerste joint kreeg ik een enorme lachkick (beetje benauwend zelfs want kreeg ff geen lucht meer 8O ) Het belangrijkste is dat je na een paar trekken even wacht en niet als gek blijft doortrekken. (dat was dus mijn 2de x! :-D )

Uiteindelijk is de 1ste x bij iedereen anders (waar heb ik dit nog gehoord?) je voelt zelf wel hoever je kan gaan, have fun!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De 1e keer als je blowd is het effect vaak niks, tot licht.

Niet altijd dus!

Dit komt omdat je lichaam eerst gewenning nodig heeft aan thc.

Hoe vaker je ook blowd, hoe minder wiet je nodig hebt om stoned te worden.

 

Ik zeg er ook nog bij: Als je niet rookt, zal een gemengde joint vies smaken, en het is slecht omdat je zo verslaafd kan raken aan tabak...

 

Ook de soort wiet maakt verschil..

(ps. mijn 1e x had ik wel behoorlijk effect. :-D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn eerste keer dat ik blowde was een keer dat ik enorm depressief was... werd het alleen maar erger door... tenminste dat gevoel had ik. Later een aantal keren zeer regelmatig geblowed... niks geen effect... en nu wel :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het probleem als je de eerste keer een blow rookt is dat je geen idee hebt wat je meot voelen dus neit echt weet of je nou wel stoned bent of niet althans dat was bij mij het geval maar het werd vrij snel duidelijk dat ik apestoned was want in ons gesprek kon ik geen zin onthouden en toen volgde er een enorme lachkick:-)) maarja wat hierboven al gezegt word je moet maar een beetje proberen wat je zelf het lekkerste vind:-))

 

Groetels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huj, ik ging grondig over m'n nek de eerste keer wiet :0}}}} al me ingewanden deruit gespuugd! :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn eerste voelde ik kenker erg!! de moppen over ijsberen die elkaar rukken gingen over en weer en maar lachenhahahaha(2 ijsberen zitten op een ijsberg zegt de een tege de andere: zal ik je rukken? Wat denk je dat die andere zegt?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

nee :lol: :lol: :P :evil: :evil: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze verplaats ik ff naar "roken & rollen"

 

ps gewoon met een klein beetje tabak (lichte tabak dan wel :wink: ) of anders gewoon puur. maar voor het begin beetje kalm beginnen en de eerste maal voel je weinig of niks van maar na een paar komt het wel, zeke'r niet opwachte op het gevoel dat je denkt tegaan hebbe want dan komt het totaal niet.

 

sucses :-D :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je nog nooit geblowd hebt zou ik gewoon un voorgedraaide halen, of je kunt goed sjekkies draaien dan kun je um gewoon zelf draaien maar kzou de eerste keer wel met sjek doen want anders is het tyfus zwaar :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dr zijn zat kunstjes. maar verwacht niet dat als je nog nooit gedraaid heb dat het je dan in een of 2 keer lukt. vraag aan vrienden of ze ff kunnen draaien voor je of desnoods aan degene in de shop zijn nooit te kwaad om het je ff te leren

 

ik in iedergeval nie en anders draai ik er wel ff een voor jou

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoezo de eerste keer voel je niks??? onzin een lekker wietje puur in een joint mmm :lol: :lol: :P

Maar als je al gewent bent sigaretten te roken doe er dan een beetje tabak bij. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ej de eerste maand voelde ik er nauwelijks wat van

 

en daarna was ik constant een tijdje down

 

en ja nu is het gewoon gaaf. misschien omdat ik altijd een beetje bang was om betrapt te worden. nu nie meer dus ga me rot blowen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben zo ongeveer nog nooit stoneder geweest dan de eerste keer (beetje overdreven gezegd dan) damn dat was echt vet... mja voor iedereen ist anders

Share this post


Link to post
Share on other sites

in ieder geval niet met een paar wijven gaan blowen voor de eerste keer, want die worden over het algemeen para! haha, niet te veel sucken, omdat je niet weet wat je kunt verwachten, hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

die wijfe motter jui sucke man ze motte van die joint afblijve :lol: :lol: (dit is niet slecht bedoelt tegen de vrouwen hor) :P :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij werkt dit het beste, eerst een dikke J puur roken ( merk je de eerste keer inderdaad niet zoveel van. en een kwartier daarna een dikke J met tabak ( alleen eerste keer met tabak in het vervolg alleen puur) dan voel je hem hard tenminste ikke wel 8O

 

waarom zo: dan heb je door die eerste J veel thc in je bloed zitten en daar merke je nog nie zoveel van, door die 2e met tabak ga je het wel merken want het gevoel van tabak ( als je gewoon n peuk rookt) merk je gewoon meteen de eerste keer

Share this post


Link to post
Share on other sites
in ieder geval niet met een paar wijven gaan blowen voor de eerste keer, want die worden over het algemeen para! haha, niet te veel sucken, omdat je niet weet wat je kunt verwachten, hahaha

doe dat wel ik ken er die hiervan heeeeeeeeet worden. :wink: :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

keb zeker 8 keer mad gesuckt voordat ik echt iets voelde, dus 't is per man echt verschillend

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...