Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Freud

7x Pp 3x Special 1e Kweek Met Fotos

Recommended Posts

med_gallery_8222_1152_30347.jpg

 

 

 

 

med_gallery_8222_1152_586160.jpg

 

 

 

 

 

we zitten inmiddels in de 10E dag bloei maar hier alsnog een verslag .

 

ons hokje van 1.60 x 1.60 meter draaide eerst met 2x 600 W SPIEGELKAPPEN

 

EN DAT HEB IK NU VERANDERD NAAR EEN Adjust-a-Wing MET 2X 600W IN 1 KAP

 

MIJN PLANTEN HEBBEN 3 WEKEN VOORGROEI GEHAD MAAR MET EEN PAAR PROBLEMEN .

 

ZE STAAN IN POTTEN VAN 18 LITER PLAGRON LIGHTMIX

 

MIJN AFZUIGING IS 760 KUB EN 300 KUB INBLAAS MET EEN CONTROLER VOOR DE TEMP EN TOEREN

 

DE INBLAAS VERWARM IK VOOR VOOR DE DONKEREN UREN

 

TEMP IN HET HOK IS DONKER 20 21C EN LICHT 26 27C

LV IS NU IN DE 10E DAG BLOEI ROND DE 35% . WAS IN DE GROEI ROND DE 70 %

 

WE VOEDEN MET BIONOVA GROND SUPERMIX PK 13 14 VITRASOL VOOR IN DE 6E WEEK BLOEI

 

WIL KIJKEN WAT HET GAAT DOEN MET DE XXXXL Adjust-a-Wing MET 2 X 600W.

 

 

Vragen? Opmerkingen? Come' on..... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wijzer worden willen we allemaal, daar ben je dus hier aan 't goeie adres..

 

Ik zou eens beginnen met dit te lezen over de Caps lock toets. Hiernaast zijn er nog bergen info te vinden in bv de growguide..

 

Wanneer komen de eerste pics?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wIJZER WIL IK WORDEN OVER HET KWEKEN; VRAAG GEEN COMPUTERLES, BUT THANX ANYWAY :D

 

IK TYPE MET CAPSLOCK AAN OMDAT IK DAN METEEN DE CIJFERS AAN KLIKKEN. :P

 

 

FRAns toeTSENBORDje :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er super uit, ik ben erg benieuwd hoe het verder gaat .

ga je zeker volgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het verstandig om nu, vanaf dag 11 bloei, nog te dieven ? M.a.w. is het aan te raden om met 1200 w {we hebben een adjust-a-wing met 2 600 watts lampen erin} te dieven ? Wat ik daarmee bedoel is dat alles heel gelijkmatig gaat groeien door deze lamp en alles daardoor goed belicht lijkt te worden. Er zitten nu al op dezelde hoogte meerdere tops per plant zitten. Deze lamp hebben we gisteren opgehangen en nu de kleinere planten in het midden gezet en de grotere aan de zijkanten. Als ik de man van de adjust a wings moet geloven zou alles zo gelijk moeten trekken en dan gelijkmatig verder groeien. Of dit helemaal zo is of een verkooppraatje zal nog moeten blijken. Maar dat de lamp een positief effect op de planten heeft betwijfel ik zeker niet. Zouden jullie dat dieven nu alsnog doen of gewoon lekker laten groeien?

 

zou graag jullie mening weten

 

 

creeds freud :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi, niks geen reacties? commentaar? Zullen we het wel heeeeeeeeeeeel goed doen; lol. :P Had eigenlijk wel wat meer reacties op de wing verwacht.

 

 

P.s. zo goed doen we het ook niet, hoor. Vannacht weg geweest en gewoon 1 lamp niet uitgeschakeld. DOM!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee sigmund

 

Dat is niet zo slim he :P

 

diefen zal ik niet meer doen .

 

ja kan ook de midelste planten op een verhoging zetten ze zullen welicht niet meer zo veel groeien

 

en op die manier kan je ook de plant op een rustige manier laten werken aan dikke toppen

 

Mzzl Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Freud je zou een paar planten kunnen dieven en kijken wat het resultaat is.Als je dames echt te groot geworden zijn zou ik de onderste kleine takjes dieven.Als ze toch niet genoeg licht krijgen gaat er niet veel top op komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig hebben mijn plantjes niet al te erg gereageert op het teveel uren licht.

 

Ik begin nu al wel het verschil door de adjust a wingkap te zien. De kleine planten stonden in het het midden en die groeien nu net even iets harder als de grotere planten aan de buitenkant. Ik kijk het even zo aan en als het verschil toch te groot blijft zet ik de kleinere idd op een verhoging. Je ziet ook dat de onderste takjes en bladeren van de planten duidelijk beter belicht wordt. De reflexie is echt een stuk beter dan bij de normale kappen.

 

Het diefen doe ik maar even niet meer. Bedankt voor jullie reacties daarover.

 

De gele puntjes die de planten aan de uiteindes van het blad hadden worden ook steeds minder. Ben eigenlijk best tevreden op het moment. Zometeen even wat water en voeding geven en kijken of de dames dan happy blijven.

 

Groetjes! FREUD

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo harry m, stonede aap :showoff:

 

DIEFEN?!

heb jij ook je feterstrikddiploma al!? :P

 

 

 

ziet er geinig uit freudje....

maar is dit no ueen homebox xl?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

de spreader hoort er pas na 21 dagen bloei op.ze moeten ook recht onder je bulp hangen bij jouw zitten ze scheef.ook is het belangrijk dat je wanden reflecteren wat jij doet is een beetje onecenomisch met je licht omgaan je hebt een goeie dure kap maar geen witte folie op de muur. suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ JV: nee dit is geen homebox XL maar een deel van een berging. Thnx verder.

 

@ Master Kush: 1. Het folie zit er inmiddels tegenaan. Zal binnenkort even nieuwe foto's plaatsen.

2. Hoezo moet de spreader er pas na 21 dagen op. Ik zal hem er dan nog wel even voor een paar dagen afhalen.

3. Scheef????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag alweer dag 20 bloei. Geen reactie gehad waarom die spreader er volgens master kush pas de 21e dag op zou moeten en nu laat ik ze mooi zitten, die paar dagen maken het verschil ook niet.

De toppen gaan goed. En de groei is er nu grotendeels wel uit. Zijn nu 1.05 meter hoog. De kleinste plantjes zijn zo'n 8 cm kleiner, dus dat verzschil is wel kleiner geworden. Het hoogteverschil lag trouwens niet eens aan de verschillende soorten, want er is 1 special wat kleiner en 2 pp' tjes. Je ziet het verschil in de soorten goed aan de breedte van het blad, de special heeft smallere vingers dan de pp, maar de hoogte is hetzelfde. Gisteren gevoed, met de pk 13/14 zijn we wel begonnen. En nu een paar dagen alleen afgezuurd water. Nou dat was het voor nu wel weer even;

 

:showoff:

 

FREUDS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi even een kleine update .

heb een paar dingen veranderd in het hok , heb tempex op de vloer aangebracht heb het idee dat ze koude voeten hebben , dat is dus gebeurd heb de planten allemaal op gelijke hoogte gebracht de alles nagelopen .

 

 

De temp is 25 graden beneden gemeten en de luchtvochtigheid is 30

ze staan nu 5 weken en had een klein beetje problemen met geel blad daarom heb ik mede de vloer ook geisoleerd .

 

Vandaag voeding gegeven vitrasol van bn met een ec van 1.5 en Ph 6 ,. ben even gestopt met PK 13 14 hopen dat ze een beetje bij trekken het zijn er 3 die echt iets tekort komen .

en dan heb ik ook nog 1 plant met TMV het is echt LOL :rofl

 

Tevens hebben wij de aarde gemeten en die was naar mijn idee perfect EC 0.74 de PH 6.1 dus daar lag het niet aan .

 

Verder maken mijn girls het goed maak vanavond even een paar fotos met lampjes uit dus morgen heb ik weer een paar pictures .

 

 

Verder iedereen een fucking happy newjear ................

 

 

Groetjes de freuds .. :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

med_gallery_8222_1152_629230.jpg

 

 

 

med_gallery_8222_1152_406287.jpg

 

 

med_gallery_8222_1152_601247.jpg

 

Even 2 nieuwe fotootjes. Nog 3 weken te gaan....

 

xxx Freud

 

 

Kijk ook even in mijn galerij. Daar staan ze ook, en meerdere erbij!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit gaat zeker wat lekkers op leveren ;)

 

 

dit gaat tog goed voor de eerste keer ;) :smoke

 

 

lekkere budjes hoor :rofl :rofl :whistling

 

 

 

 

 

laters pp......... :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat heb je je nageltjes mooi gelakt, freud! ;)

 

speciaal voor de foto?

 

 

groetjes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

He joh, waar let jij op? Zie die planten dan ipv me handen. Zijn DIE mooi? Of niet?

 

p.s. lak jij ze ook zo mooi? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

i wish!

 

 

maar je planten zien er ook wel kek uit jah! ;)

 

groeten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...