Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ex-member3

Lowryder In Beperkte Ruimte

Recommended Posts

Kunnen jullie mij ook zeggen aan welke internode ik zit... ik dacht de 3e. Voor de rest Tips welkom

gallery_8394_1182_30608.jpg

ik tel er 4 inmiddels. De internodes staan steeds 90 graden gedraaid tov elkaar. Op deze foto tel ik er dus 4. en is ie waarschijnlijk bezig in zijn top met de 5e

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaydie man zo lekker echt ik ben blij nu op oudjaar !!!

strax lekker lam ...... en nog wa wensen voor het nieuwe jaar-> nieuwe planten dus :wOOt

 

jesss jaydie !

:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaaahaaaa,

 

nog eens thuis, en jawel, de lr is enorm gegroeit! aangezien ik hem 2 dagen niet kon verzorgen, gaf ik hem voldoende water (jaja, beter te weinig) lamp ook wat hoger als normaal gehangen, zodanig dat de bladen niet konden verbranden... Hier het resultaat

 

gallery_8394_1182_14881.jpg

 

gallery_8394_1182_435.jpg

 

gallery_8394_1182_59173.jpg

 

 

Zou ie nou nog veel gaan groeien? Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

De bloei zit er aardig in dus ik denk dat ze niet veel meer zullen groeien. Mooi plantopbouw; korte internodes en wat een dik stammetje zeg :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal,

 

vakantie voorbij school begint, terug 100% focus op de planten...

hier wat fotos van vandaag...

 

gallery_8394_1182_28402.jpg gallery_8394_1182_15020.jpg gallery_8394_1182_20239.jpg

 

Heb de lamp op aanraden van Wffer wat hoger gehangen, zodanig dat me LR overal evenredig veel licht krijgt, dus niet enkel het midden van de plant...

Share this post


Link to post
Share on other sites

wie is wffer

 

en gaat goed komen zo , maar kan erniet een lampie bij ??

 

Mzzl Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk hoor die kweek zo! Ik weet nog wel dat ik altijd achter de computer "huiswerk" maakt, maar op deze manier had ik misschien toch wat meer tijd achter mijn buro doorgebracht :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Ik snap er niks van :verrygood , je kondigd met trots(en terecht) een vrouwtje aan.

Dit houd in dat je plantje dus in de bloei zit, hoe kan je dan weer terug gaan naar 24/24 of 18/24.

Dat is niet goed moet 12/24 zijn in de bloei en als ze dan in de bloei staat wordt de groei minder dus worden je plantjes niet veel groter meer.

Jij hebt je lamp nu ook nog hoger gehangen, hioerdoor zal de plant alleen maar hoger worden.

Dus lamp op 12/12 en zo laag als mogelijk hangen.

Voor het water probleem kan je toch water op een schotel geven.

 

Mazzels

Share this post


Link to post
Share on other sites

@alle begin is: Dat je er niks van snapt dat zie ik :verrygood

1. Lowryder is auto-flowering, lichtcyclus heeft geen invloed op zijn bloei.

2. Die lamp was toch omdat die een paar daagjes weg bleef, anders verbranden de bovenste blaadjes..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rede waarom de lamp hoger werd gehangen probeer ik duidelijk te maken door middel van PAINT :verrygood

 

gallery_8394_1182_25283.jpg

 

Het licht wordt dus nu over de hele plant verdeeld....

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

heee Ja Die

 

in welke groep zit jij :verrygood

 

mooie tekening .

 

de enige remedie is dus de lamp hoger of anders een lamp er bij .

 

maar dat wilde je niet dus blijft er 1 ding over he de lamp hoger en dat heb je gedaan

 

komt helemaal goed man

 

sucsess

 

de vriendelijke bloei groente

 

Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rede waarom de lamp hoger werd gehangen probeer ik duidelijk te maken door middel van PAINT :verrygood

 

gallery_8394_1182_25283.jpg

 

Het licht wordt dus nu over de hele plant verdeeld....

 

groeten

 

Dan daalt je lichtintensiteit natuurlijk e....(bij de rechter)

De lichtintensiteit is omgekeerd evenredig met de straal (afstand lamp object)! hoe verder de lamp hoe minder de lichtintensiteit... de lichtintensiteit daalt dan exponentiëel!

Het beste is twee lampen korter bij je planten te zetten.

 

grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

juwps, okay diminike,

ik besef dat de lichtintensiteit daalt, uiteraard, maar volgens mij is het beter een lagere lichtintensiteit te hebben over de hele plant dan een hoge lichtintenisiteit op alleen de kern vd plant... Een tweede lamp erbijhangen is uiteraard slim, maar dan wordt niet alleen me hokje te warm, ook beschik ik niet over een tweede lamp+lampenhouder,... Dat is niet de hoofdreden, het is eerder het feit dat me ouders niet mogen ontdekken dat ik in me bureau kweek he :verrygood

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Jaydie

Ziet er lekker uit

 

Ik zou toch de lamp dichter bij hangen

 

Als je nu je lampenkap wat uit elkaar buigd zul je zien dat de belichting beter over je plant verdeelt is

Kijk maar eens naar een kap van een hps lamd die staat ook verder uit elkaar

zo kan je je plant beter verlichten !

 

 

Succes

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites
@alle begin is: Dat je er niks van snapt dat zie ik :verrygood

1. Lowryder is auto-flowering, lichtcyclus heeft geen invloed op zijn bloei.

2. Die lamp was toch omdat die een paar daagjes weg bleef, anders verbranden de bovenste blaadjes..

 

Hoi,

 

1.Je hebt gelijk ik snap er niks van, daarom kom ik ook op dit forum, Ik heb niet begrepen dat de lichtcyclus geen invloed heeft.

2.Oe van die paar daagjes weg snap ik, maar volgens mij wilde hij hem daarna toch hoger hangen (zie verder op) naar mijn mening is normaal gesproken hoe dichterop(als mogelijk) hoe beter.

Mocht het anders zijn hoor ik het ook graag hoor.

Heb er toch weer bij geleerd,bedankt medeforumers.

 

Veel succes met de kweek verder.

 

p.s. ik was wel stoned toen(moet ik me nu schamen?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

He alle begin is.

 

Dat de lichtsiclus verwarrent is komt doordat dit de enige plant is die niet aan de standaart voldoet

 

De lowrider is een kruizing met rudalis

rudalis is een plant die uit hele koude streken komt met hele korte seizienenen daardoor snel moet afbloeien

De natuur heeft de plant daardoor zo gemaakt dat deze niet afhankelijk is van lichtperiode

maar gewoon zo snel mogelijk klaar moet zijn om voor genoeg opvolgers te zorgen in het nieuwe seizoen

 

Alle andere planten die je tegen komt op forems zijn indica en of sativa

Deze komen uit een beter klimaat en daardoor meer tijd hebben om af te bloeien!

En daardoor op de lichtrijden afgaan waneer het seizoen is afgelopen

12 uur licht is een indicatie voor een plant dat het seizoen bijna is afgelopen,en dus in de bloei gaat

 

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jawel, tnt's raad zal en moet opgevolgd worden :verrygood

 

ziehier het resultaat... Heb mezelf echt betrapt dat mijn denkvermogen laag to nul is... Voor mij was het OF licht hoger hangen, OF licht bijhanen, maar lampekap openplooien, daar ben ik niet vindingrijk genoeg voor

 

gallery_8394_1182_10013.jpg

 

gallery_8394_1182_1503.jpg

 

gallery_8394_1182_5317.jpg

 

Zo, wat een drukte vandaag :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...