Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
bluebird

Maastricht

Recommended Posts

Lekkerste soortjes die je nu in Maastricht kunt krijgen, naar mijn mening:

 

WIET/HAZE:

- Amnesia

- Delicious

- Northern Light

- Lemon Larry

- White O.G. Kush

- Sweet Haze

- Crystal

- Jack Herrer

- Cannaloop

- Jack Haze

- NLX

 

HASJ:

- Pakistan Riff

- Citral Hash

- Creme de la Creme

- Super Tabeshla

- Yasmina

- Ketama Gold

- King Hassan

- Maroc

 

De meeste shops zelf vind ik toch wel redelijk tegenvallen als het om de zitplaatsen gaat. De volgende shops zijn echter wel zeer aan te raden om daar je (ergens anders gekochte (of je eigen)) wietje op te roken:

 

1. COOL RUNNING

Super sfeertje daar, als je binnenkomt ziet het er een beetje ouderwets en onverzorgd uit, vele posters met reggaezagers. Maar als je aan het einde via het trapje naar de kelder gaat word je aangenaam verrast! Kelder is superchill, leren banken met lage tafeltjes en mooie kleuren licht. Alle muren zitten he-le-maal onder de graffiti. Draaien bijna altijd reggae! Zeker een aanrader.

 

2. HEAVEN 69

De Heaven is ook superchill. In het begin heb je ook een beetje een ouderwetse uitstraling, maar er is een superdeluxe (dak)terras, waar je lekker in het zonnetje kunt zitten. Onder het dakterras is de wiet te verkrijgen, en kun je evt. ook nog zitten. Een goed punt van deze shop is dat je er super lekker en goed eten krijgt. Je kunt er heel veel bestellen. Wiet aanbod vond ik echter wel een beetje tegenvallen.

 

3. KOSBOR

De eerste shop waar ik ooit binnen ben geweest. Nog altijd vind ik dit een geweldige shop. Genoeg keuze qua wietjes en zaden. De shop is een paar maanden geleden helemaal verbouwd in een Marrokkaanse stijl. Het rookgedeelte vind ik wel best tegenvallen, je zit een een grote glazen ruimte dicht op elkaar. Er staan ook (te) veel tafels. Aanbod is super, zeker even langsgaan!

 

4. SLOW MOTION

Ook over deze shop ben ik te spreken, het is een redelijk kleine shop maar ze hebben een goed aanbod, een paar verhogingen waar je relaxed kan zitten. Het aanbod is ook best groot. Heb hier wel wat lekkers weggerookt, o.a: Lemon Larry en Sweet Haze, zeker aan te raden soortjes.

 

Dit waren mijn favoriete shops, er zijn natuurlijk nog meer shops maar daar kom ik niet zo vaak.

 

CIJFER PER COFFEESHOP IN MAASTRICHT:

6,5 - EASY GOING

6,5 - CLUB 69

7,0 - FANTASIA

7,0 - SMOKEY

7,0 - MISSIPPI

9,0 - COOL RUNNING

8,5 - MAXCY'S

7,5 - LUCKY TIME

8,0 - MISSOURI

8,5 - KOSBOR

8,5 - HEAVEN 69

6,5 - BLACK WIDOW

7,5 - SLOW MOTION

 

 

Smoke'em! :nerd SHIVA

Share this post


Link to post
Share on other sites
als je gaat kan je beter richting station gaan...... De smurf is een degelijk shop waar je nog wat voor 8 euro vind wit soort .

 

Maar tis niet alleen 69 die duur is alle shops in maastricht zijn eigenlijk heel wat in prijs gestegen .

 

 

Vroeger ging ik zelf altijd naar kosbor/New orleans/smoky's (de bboot langs de mississipi) want de mississipi ript al jaren die geven nog niet eens wat je vraagt in gramen altijd wel 0.3 en zelfs op 5 gram 0.5 tekort ja ze werken ook met die weegschalen waar niet eens dadelijk aan uitkunt....

 

Maar gewoon ga naar geleen Club 88 NLX 8 euro meestal wel goede kwaliteit.. grtz!

 

lol geleen en kwaliteit...datk dat in nog eens in 1 zin samen mag horen :)

 

Hey,in de cool runnings heb je altijd goeie wiet.

Ga er altijd amnesia halen,die hebben ze bijna altijd,

14eu/gr...

Ben er net nog geweest,ze hadden er white o g kush,15/gr ,is de eerste keer

dat ik die daar zag en heb die dus ook genomen,dat is wel echt een lekker wietje...

 

:P

 

grtjs blowke

 

haha kvind wel jammer dat dezelfde shit in sittard word verkocht voor 12,50....

 

maarja bij de relax kun je niet zo chill ziteen als de cool dus fckit:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry voor de bump, maar wou niet direct een nieuwe topic openen !

Weet er iemand toevallig een coffeeshop met redelijke wiet in maastricht waar je in de buurt ff kan parkeren.

(ik vind het altijd een bitch parking te vinden).

 

cheers !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de coolrunnings vind je meestal wel meteen parking,als je dat weet liggen,op de brusselsestraat,

Ofwel moet je richting mississippi gaan,daar heb je ook nog smoky en er tegenover straatje in,

tegenover de 'focus',daar heb je nog een shop.

Er ligt een redelijke parking vlakbij die laatste 3 .

Maar voor goeie wiet moet je bij coolrunnings zijn

 

grtjs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben nog niet met auto tot in centrum gereden, omdat parkeren daar pokkeduur is en ik meestal een daguitstapje maak :), maar nu is het allemaal even op. dusja een quicky dan maar !

Maar Coolrunnings weet ik wel liggen, ga ik normaal ook altijd lekker chil zitten. Maar de straten stonden daar altijd vol autos, of is er dan een parking dichtbij?

Bedankt voor de snelle reactie.

 

Chrs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee,geen parking dichtbij,ofwel ondergronds,iets verderop,op het vrijthof.

Zoals je zegt,je kan alleen langs de straat parkeren,als je na 6u gaat,heb je daar meestal wel een plaats,

ik kom daar regelmatig,en heb altijd parking gevonden.

 

grtjs

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lekkerste soortjes die je nu in Maastricht kunt krijgen, naar mijn mening:

 

WIET/HAZE:

- Amnesia

- Delicious

- Northern Light

- Lemon Larry

- White O.G. Kush

- Sweet Haze

- Crystal

- Jack Herrer

- Cannaloop

- Jack Haze

- NLX

 

HASJ:

- Pakistan Riff

- Citral Hash

- Creme de la Creme

- Super Tabeshla

- Yasmina

- Ketama Gold

- King Hassan

- Maroc

 

De meeste shops zelf vind ik toch wel redelijk tegenvallen als het om de zitplaatsen gaat. De volgende shops zijn echter wel zeer aan te raden om daar je (ergens anders gekochte (of je eigen)) wietje op te roken:

 

1. COOL RUNNING

Super sfeertje daar, als je binnenkomt ziet het er een beetje ouderwets en onverzorgd uit, vele posters met reggaezagers. Maar als je aan het einde via het trapje naar de kelder gaat word je aangenaam verrast! Kelder is superchill, leren banken met lage tafeltjes en mooie kleuren licht. Alle muren zitten he-le-maal onder de graffiti. Draaien bijna altijd reggae! Zeker een aanrader.

 

2. HEAVEN 69

De Heaven is ook superchill. In het begin heb je ook een beetje een ouderwetse uitstraling, maar er is een superdeluxe (dak)terras, waar je lekker in het zonnetje kunt zitten. Onder het dakterras is de wiet te verkrijgen, en kun je evt. ook nog zitten. Een goed punt van deze shop is dat je er super lekker en goed eten krijgt. Je kunt er heel veel bestellen. Wiet aanbod vond ik echter wel een beetje tegenvallen.

 

3. KOSBOR

De eerste shop waar ik ooit binnen ben geweest. Nog altijd vind ik dit een geweldige shop. Genoeg keuze qua wietjes en zaden. De shop is een paar maanden geleden helemaal verbouwd in een Marrokkaanse stijl. Het rookgedeelte vind ik wel best tegenvallen, je zit een een grote glazen ruimte dicht op elkaar. Er staan ook (te) veel tafels. Aanbod is super, zeker even langsgaan!

 

4. SLOW MOTION

Ook over deze shop ben ik te spreken, het is een redelijk kleine shop maar ze hebben een goed aanbod, een paar verhogingen waar je relaxed kan zitten. Het aanbod is ook best groot. Heb hier wel wat lekkers weggerookt, o.a: Lemon Larry en Sweet Haze, zeker aan te raden soortjes.

 

Dit waren mijn favoriete shops, er zijn natuurlijk nog meer shops maar daar kom ik niet zo vaak.

 

CIJFER PER COFFEESHOP IN MAASTRICHT:

6,5 - EASY GOING

6,5 - CLUB 69

7,0 - FANTASIA

7,0 - SMOKEY

7,0 - MISSIPPI

9,0 - COOL RUNNING

8,5 - MAXCY'S

7,5 - LUCKY TIME

8,0 - MISSOURI

8,5 - KOSBOR

8,5 - HEAVEN 69

6,5 - BLACK WIDOW

7,5 - SLOW MOTION

 

 

Smoke'em! ;) SHIVA

die yasmina hasj ken ik van in de jaren 90 rookte ik toen van de shop genaamd liberty gelegen naast black widow maar helaas bestaat die niet meer , nu wou ik vragen waar ik die hasj yasmina kan krijgen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

in de coolrunnings hebben ze die soms ook

 

let wel op : ze verkopen ze happy brother aan 10 of 12 euro per gram en ze verkopen het als haze

 

 

het is een vreselijk lekkere wiet , maar laat jullie niet in de maling nemen , het is geen haze maar een indica

 

de verkoper wist niet wat ie moest zeggen toen ik het hem vertelde

 

om deze reden vermijd ik shops ook

 

ze bezeiken mensen constant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,yasmina hebben ze op het moment in de cool runnings, 9.5 euro.

Ik kom daar wel regelmatig en ben nog nooit bezeikt geweest,

altijd goeie haze en mooie topjes,maar dat mag ook wel voor 14eu/gr.

En idd,die happy brother staat tussen de hazesoortjes voor 12eu.

 

grtjs

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cool running staat blijkbaar erg hoog aangeschreven.

 

Ik ben al meerdere keren naar vlissingen geweest, altijd heel goede wiet voor een redelijke prijs!

1x maastricht gedaan, namelijk de cool runnings ik heb daar toen iets gekocht wat 8,5 euro de gram kostte (is 2j geleden en was niet de goedkoopste)

wat een rommel dat ik daar gekregen heb, ongespoelde wiet geforceerd gedroogd :wOOt

 

Ik snap niet dat jullie dit uit vrije wil kopen, en dan nog tegen zo'n prijs! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren nog naar Maastricht geweest, Amnesia en NLX bij de Fanta gaan scoren: amnesia €13/gr, hij is zeker niet slecht, maar heb toch al wat beters gerookt én ook voor minder geld.

De NLX is niet speciaal te noemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...