Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

growertjen

Hoe Ben Jij Begonnen?

Recommended Posts

Hoe ben jij begonnen met growen?

 

buiten - (tl, spaarlamp,...) - mini hps'je - 250 watt - 400 watt - 600 watt - 1000 watt - meerdere lampen

 

 

Doe hier lekker je verhaal :smoke

 

 

 

 

Growertjen

Share this post


Link to post
Share on other sites

met 250 dames op slaps onder 8 400 Watters

 

Mzzl Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben nog niet begonnen, maar dat zal er zeker van komen.

 

Als de hulp die zich niet hebben teruggetrokken er zijn.

 

En ik alles op rijtje heb, zodat ondanks me gezondheidsklachten ik dit toch half automatisch kan regelen.

 

Aaangezien in veel verblijf bij vriendin voor me revalidatie, en eens per paar dagen naar huis kom. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

1x 600W :smoke En nu nog steeds :D

 

Zo kan je rustig aan leren, hoef je je niet al te druk maken dat je gepakt word en het is betaalbaar qua stroom. En het mooiste ervan is dat je dan wat makkelijker goede resultaten kan krijgen dan als je minder W of TL neemt. Alhoewel, ook daarmee kan het bewijzen sommige op dit forum, maar ik ben van mening dat een 600 Watter het "makkelijkst" is om voor een beginner goede resultaten te halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben vorig jaar begonnen met zaad van Nirvana. Maja dat was de vraag niet. Zo`n 15 jaar geleden begonnen met steks in m`n hof zetten. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen ik 13 was, in de tuin, met een plant die ik van iemand had gekregen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

25 jaar geleden, ik was 14, en stond tussen planten die ruim 2 xs zo groot waren als ik.

dat kunnen we roken zij mijn vriend, en aldus geschiedde.

 

Het waren planten geboren uit zaad, noem het maar het oude hippie-zaad.

Voordat alle kennis er was.

de discussie was of je nou het beste de hoesjes van de zaadjes kunt roken...

 

sinsemilia- ha ha, hadden we nog nooit van gehoord.

reuzen van 4 a 5 meter, met genoeg zaad voor een sprookjesbos.

THC gehalte- gokje tussen de 4 en 8 %.

 

Laat ik nou een paar maanden geleden de man tegenkomen die destijds al bezig was met zaad veredeling.

En bleek dat onze paden elkaar 20 jaar geleden al gekruist hebben.

 

Mijn eerste eigen kweekje? 10 jaar later de eerst purple powers van positronics, op een keukendakje midden in utrecht.

En weer 10 jaar later? toch een 600 watje bij een vriend hangen, waar we ons rokertje van growen.

 

Mijn grootste verlies uit deze beginperiode?

Zaden van:

thai sticks

acapulco gold

schimmelkashmir uit india.

jamaica

nepal

 

Ofwel super wietjes die toen nog wel nederland in kwamen.

Dit tupperware bakje dient nog steeds gevonden te worden.............

 

 

 

greet van weet

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is het gekke ik weet echt niet meer hoe ik op het idee gekomen ben om te gaan kweeken wel hoorde ik een paar dagen voordat ik me hok ging bouwen steeds een stem in me hoofd die zij:if jou build it the wil come :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moet ook nog beginnen met kweken en dat wil ik alleen voor eigen gebruik doen. Ik zit me daarom ook het schompes te lezen over de hele reutemeteut. Wanneer ik er mee ga beginnen weet ik nog niet want ik moet eerst de poen hebben. Ik moet dit ook thuis in de slaapkamer doen want ik heb 2 jonge kids en ik woon in een flat.

 

Maar ik heb al wel wat ideeen opgedaan en vind het een te gek forum. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

En waarom ik zelf wil gaan kweken is dat ik al vanaf mijn 15e weed rook ook wel vaak gestopt ben tussen door en op het moment. Maar het blijft aan me trekken zo'n heerlijke blow. Doordat ik er geen geld voor heb kan ik dus ook niet roken en het gedoe om elke keer naar de coffeeshop te gaan is ook zo wat. Ik moet mn jongste dan meenemen en die mag niet naar binnen he want die is 2 :P

 

Vroeger heb ik ook wel wat plantjes in de tuin gehad maar das erg lang geleden en er was toen nog niet zoveel over bekend.

 

Dus ik hoop dat ik mijn eigen weedje kan gaan verbouwen dan zal ik zeer tevreden zijn. Als het allemaal zover is dan meld ik dat natuurlijk. Moet eerst een klusje knippen zien te vinden en dan kan ik gaan beginnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1e kweek: Buiten 16 x pp

 

2e kweek: buiten 6 x pp

 

3e x ( nu over 1 weekje ): binnen 6 x pp :P ( onder 1 x 600 W )

 

Als ik meer ervaring heb in het kweken wil ik overgaan op jackherrer :D :)

 

#stampertje :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

de eerste keer begon ik ongeveer 5jaar geleden met 22x400watt wat helemaal mislukte want er lag keuken zeil in de ruimte waardoor er weekmakers loskwamen

Share this post


Link to post
Share on other sites

16x600 watters met computersysteem om watertoegift, temperatuur (bodem en lucht),LV,RV, ph, ec en CO2 te regelen :P

 

 

nee, gewoon gezien in een kweekgarage en dan es een in de tuin gezet :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben begonnen ergens in juli ofzo met ene plantje van de buurjongen..

 

onder een 40 watt hema spotje :P

 

greetz thug :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit jaar met nlx stekkies achter de vensterbank begonnen in april. Dat bleek te vroeg, dus nieuwe gezet in mei en die hebben het gehaald tot november. Een lekker rokertje nu :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ghehe hoe ik begon?

Met 60plantje onder 1 400watter in balkonbakken zonder afwatering..moeras,, temp hield ik op 35graden omdat ik toen dacht dat t zow warm en vochtig mogelijk moest zijn,,hahaha

 

Alle spullen haalde ik op me fiets, jaja ook de filterss, tsja je wilt growe of niet,, toch?

De wiet die er wonder boven wonder afkwam, was niet om aan te zien.. en ze rookte nog minder..

Alles toen van de hand gedaan aan vrienden,, sommige vrienden heb ik nog..lol

later een grow-boek gekocht, en toen begon het pas echt... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net de lamp besteld om ook binnen te beginnen. Een 70 watter, kleine kweek dus :P, kan niet wachten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben ongeveer 13 jaar geleden begonnen met zaad onder en stukje plastiek, waarna de hobby snel uitgroeide naar een kas, toen in een oude schaftkeet, en nu al 10 jaar helemaal Hydro-gestoort (hydrokorrels) en alles geautomatiseert.

 

Hydro-Gek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...