Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Richard

Wietforum Kweker Op Spuiten En Slikken?

Recommended Posts

Nou Hanna is al naar de kapper geweest. :D

 

Ik heb mijn trouw pitt bull smoking uit de kast gehaald :smoke

 

Wij zijn er klaar voor :D

 

Tokkie :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe ga je daar mee voor de TV zitten tok? Dat vind ik nou ook wat te veel eer hoor.. van mij mag je je spijkerbroek aan :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whazzup, je weet volgens mij niet wat je op je hals haalt en waarvoor... Je hebt inmiddels je werk ingelicht en zodra de volgende reorganisatie is ben jij de klos... Misschien ben ik een zwartkijker maar ik loop al een tijdje op aarde rond. Maar goed, het is jouw nek......

 

TV is heel anders dan andere media. Zodra het forum wordt genoemd tijdens een dergelijk populair programma dan zal het aantal bezoekers tijdelijk enorm stijgen. Hiermee trek je publiciteit van een dergelijke orde waarvan jij en ik de impact van te voren niet goed kunnen inschatten!

 

Tot vorig jaar was het wietforum een klein hobbyklubje ondanks het aantal geregistreerden. Dat breidde in het buitenseizoen altijd wat uit en daarna weer in. Het wietforum was een klubje kleine kwekers met hier en daar wat grote jongens. Dat is dit jaar met de komst van een aantal mannen en vrouwen enorm veranderd.

Het op een hoger niveau tillen vind ik prima maar ik ben nou eenmaal lichtelijk publiciteitschuw.

 

Je reactie heeft me niet gerustgesteld. Ik verander niet van mening en zal Stijlloos verzoeken al mijn post van het forum te verwijderen. Jammer na 6 jaar trouwe dienst op HET FORUM. Ik zal uiteraard wel blijven lezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bambo,

 

Loop je niet iets te hard van stapel?

Is het niet beter om ff af te wachten?

Ik denk(en hoop) nl. dat het niet zo'n vaart zal lopen.

 

Ik zou het erg jammer vinden als mensen zoals jij hier gaan verdwijnen.

 

gr. Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tok, ook ik betreur het geheel. Maar als ik eenmaal een raar ondergevoel krijg, dan kan ik daar maar beter naar luisteren. Dat heeft me in het verleden al menig maal gered. Maar ik zal je altijd relativerende opmerkingen immer met plezier volgen.

Wellicht dat ik vanavond nog wel zal reageren maar vanaf morgen gaat bij mij de stekker eruit, hoe jammer ik dat ook vind.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben nog even met bambo bezig via de pm, er zijn wat beter oplossingen aanwezig ipv alles verwijderen. (ook ten aanzien van de google cache die vrij lang blijft staan).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tok, ook ik betreur het geheel. Maar als ik eenmaal een raar ondergevoel krijg, dan kan ik daar maar beter naar luisteren. Dat heeft me in het verleden al menig maal gered. Maar ik zal je altijd relativerende opmerkingen immer met plezier volgen.

Wellicht dat ik vanavond nog wel zal reageren maar vanaf morgen gaat bij mij de stekker eruit, hoe jammer ik dat ook vind.

 

 

En als het hele tv gebeuren nou niet door gaat ?????

Dan is er toch niks aan de hand ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik het goed begrijp is Bambo bang voor een bepaalde escalatie waardoor het forum gebruikt gaat worden door justitie om forummers alsnog te kunnen aanklagen voor kweken in het verleden.

 

Daar gaat het toch om ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar lijkt het inderdaad op, mocht dat zo zijn is dat natuurlijk onzin, en iets simpels als surfen met een proxy zou je dan in principe al een veiliger gevoel moeten geven...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja atmo.

 

Maar natuurlijk niet alleen in het verleden maar ook voor de toekomst denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook ik vraag mij af hoe slim het is om via Wf dit allemaal zo in de publiciteit te gooien... Ik denk niet dat het forum deze publiciteit nodig heeft, maarja wie ben ik?

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou priest,

 

Wie ben jij?

 

Ik vind alle leden in principe waardevol voor dit forum maar mensen zoals jij en Bambo kunnen er naar mijn mening nooit genoeg zijn.

 

Maar ja, wie ben ik :smoke

 

gr. Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het ook slim om, zoals tokkie al zegt, het hele gebeuren even af te wachten. Een dag na de uitzending heb je al veel meer duidelijkheid en met zo'n een spoed zal het niet lopen denk ik.

 

Ook zal het wel erg toevallig zijn als ze jou als eerste eruit halen tussen die duizenden leden :D

Justitie zal het juridisch ook nooit zo snel voor elkaar krijgen om dit soort gegevens daadwerkelijk als opsporingsmethode te gebruiken.

 

Het is natuurlijk wel jammer als members zoals jij (Bambo) zich hierdoor terugtrekken.

 

Persoonlijk vind ik het een erg leuk initiatief en bezie ik elke reclame voor het forum als positief. Met het aantla moderators wat we hier hebben incl. degene in spe :smoke denk ik dat het hele gebeuren wel in de hand te houden is.

 

Daar komt bij dat ik het idee krijg dat whazzup daar niet gaat zitten als forumvertegenwoordiger, maar als ideale, wietgroeiende schoonzoon, zoals hij het zelf verwoord :D Mocht het forum genoemd worden en er daardoor zich meer mensen aanmelden dan is dit toch een goede zaak? Het zal uiteraard wat vervelende bezoekers met zich meebrengen, maar die komen hier zoiezo wel. En daar zijn genoeg oplossingen voor!

 

Ik ga in iedergeval zeker kijken en heb veel respect voor whazzup en eventuele andere die daar openlijk hun verhaal zullen vertellen. Het moet er ooit van komen toch?

 

greetz,

 

BS...!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moet ook zeggen dat het me beter lijkt om het forum totaal niet te noemen, TE veel aandacht is ook niet alles... Het lijkt me best leuk om te zien hoor, hou me te goede, maar of dat je er slim aan doet ??..

 

En dan nog vind ik dat Whazzup erg veel opgeeft qua annonimiteit voor dat minuutje, mensen kunnen heel raar reageren (neem bv de CDA-ers :smoke )..

 

En om eerlijk te zijn, denk ik er ook over om te stoppen als dit zo veel aandacht gaat trekken, waar ik eigenlijk wel van overtuigd ben..

 

grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is al genoeg inbreuk op je hele hebben houwe hier in Nederland, zoals cameratoezicht op plaatsen waar veel delicten plaats vinden. Iedereen kent zijn rechten en plichten, als nederlands staatsburger. Doch door vele criminele activiteiten rondom het cannabisgebeuren, is de politie, het energiebedrijf, het afvalteam en de brandweer, het laatste jaar, alles aan het proberen om het illegale kweken tegen het lijf te gaan. Als er nog meer publiciteit gegeven gaat worden aan dit forum, zal dit mede aanleiding geven tot nader onderzoek. Het is maar waar je precies voor gevraagd wordt. Maar pas op, televisie is een gevaarlijk medium en spuiten en slikken is veel bekeken. En onverwachte vragen kunnen verassingen opleveren.

 

We wachten eerst maar eens af of je uberhaupt mag komen.

 

Als je vooral je eigen "oogst'' bespreekt, heb ik totaal geen problemen.

 

Maar pas vooral op jezelf!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mannen, ik heb respect voor iedereen zijn mening.

Ik heb al in een veel eerder stadium mijn bezorgdheid geuit tegenover Stijlloos. Maar dit is niet het enige, mensen als SpeesCees (met alle respect voor persoon) trekken mij te veel aandacht. Ik kom zelf uit een milieu waarin spreken met pers/politie absoluut not done is.

Zo heb ik altijd geleefd en ben daar tot nu toe goed mee weggekomen. Mijn besluit is definitief, al mijn post zal worden verwijderd en ik zal verder als gast jullie blijven volgen. Het gaat jullie goed en vele mega-oogsten toegewenst.

 

Groetjes Bambo en hou ze groen hè........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Tokkie,

 

Wie ben jij?

 

Nee ik begrijp wat je bedoeld, maar ik zie het wel als een gevaar voor de veiligheid van het forum. De politie (BAH) en het energie bedrijf zullen hierdoor wel getriggerd worden om ook eens te gaan kopen op dit forum. Wat whazzup doet moet weten, maar hij geeft er wel veel voor op. Ik persoonlijk zal mijn vorige oogsten/plaatjes denk ik van wietforum gaan verwijderen omdat het in mijn ogen gevaarlijker wordt.

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

heren heren... Ik snap de hele opwinding niet zo eigenlijk. Geloven jullie nou echt dat Wietforum (meer) in de smiezen gaat lopen als ik daar persoonlijk mijn mexican sativa laat testen? Als je "wiet" intikt op google, waar kom je dan uit? Denk je nou echt dat justitie niet van ons bestaan afweet? Of dat we niet in de smiezen lopen met SpeesCees die hier post?

 

Mag ik ook nog even verwijzen naar dit forumonderwerp op een van onze conculega forums, ik denk ook niet dat zij er veel last van hebben gehad hoor.

 

Bovendien zit ik er nog niet eens. Er wordt gereageerd alsof er een 10 minuten durende wietforum commercial in beeld komt. Als het al genoemd word zal dat zeker niet zo'n impact hebben behalve wellicht wat nieuwe kijkers (die overigens ook vanaf enkele duizenden andere plekken van het internet op een linkje naar wietforum kunnen klikken). We zitten hier echt niet in een donker stoffig hoekje van het internet waar niemand ons opmerkt hoor. Sterker nog, we staan op de voorpagina.

 

En wacht nou eerst eens af of we ook daadwerkelijk uitgenodigd worden en weten wat er precies de bedoeling is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mannen, ik heb respect voor iedereen zijn mening.

Ik heb al in een veel eerder stadium mijn bezorgdheid geuit tegenover Stijlloos. Maar dit is niet het enige, mensen als SpeesCees (met alle respect voor persoon) trekken mij te veel aandacht. Ik kom zelf uit een milieu waarin spreken met pers/politie absoluut not done is.

Zo heb ik altijd geleefd en ben daar tot nu toe goed mee weggekomen. Mijn besluit is definitief, al mijn post zal worden verwijderd en ik zal verder als gast jullie blijven volgen. Het gaat jullie goed en vele mega-oogsten toegewenst.

 

Groetjes Bambo en hou ze groen hè........

 

Dat is erg jammer,Bambo !

Ik ben wel blij dat je besluit niet alleen door dit topic is genomen.

Misschien tot later,veel later,als we ons ding ongestraft kunnen doen....

 

Om nog meer (onnodige) onrust te voorkomen sluit ik dit topic (wat ik zelf heb gestart :smoke ) met alle liefde.

Mochten de admin`s/mod`s hier problemen mee hebben dan hoor ik het wel.

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals ik al zei, Als het doorgaat kap ik er ook mee, er staat te veel op het spel voor me. Maar dat neemt niet weg dat het een geweldig forum blijft, en ik het alle dagen met plezier zal volgen.. :smoke

 

grt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Overigens wil ik nog even opmerken dat al mijn collega's meekijken naar mijn webcam. Dat doen ze al een tijdje en ze weten al een jaar of 7 dat ik blow :smoke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het toch belangrijk genoeg om open te houden Rich. En we kijken je er helemaal niet op aan hoor, en omdat ik het tenslotte ben die eventueel zou gaan wil ik de discussie niet smoren, zeker niet omdat er mensen zijn die (in mijn ogen overigens ten onrechte) bezorgd zijn. Dus weer open :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is of was closed?

 

open dus :smoke

 

Goeie beslissing.

 

Laten we in ieder geval de discussie mogelijk maken

 

Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar nu weer open?

Toch ben ik het wel met bambo en paffie eens.

 

Er staat voor sommige hier te veel op het spel om onnodige aandacht te trekken :smoke .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...