Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tomas

Wat Heb Jij Gestemd?

Wat heb jij gestemd vandaag?  

99 members have voted

  1. 1. Wat heb jij gestemd vandaag?

    • CDA
      5
    • PVDA
      4
    • Groenlinks
      4
    • SP
      19
    • VVD
      6
    • D66
      3
    • Groenvrij
      25
    • Eén NL
      2
    • Groep Wilders
      17
    • Anders.. licht toe
      14


Recommended Posts

Kijk nou eens goed naar de punten van Wilders .Totaal ondoordacht en gokwerk op het buitenlanders probleem.Niet te realiseren.De man deugd voor geen meter. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deman heeft 1 goed punt.Verbod op pedofielenpartij

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is er zo sociaal aan mensen die op andermans zak teren?

 

ik heb wilders gestemd, hij durft het beestje bij z'n naam te noemen en wind er geen doekjes om.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb wilders gestemd, hij durft het beestje bij z'n naam te noemen en wind er geen doekjes om.

 

Vooral geen hoofddoekjes... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

GroenVrij, ben er met kiezerspas voor naar Brabant gereden.

Niet omdat ik een duffe blower ben, wel om een signaal af te geven.

 

Ook mijn niet blowende echtgenote heeft GroenVrij gestemd, overigens uit andere overtuiging. :(

 

Btw, mijne was een voorkeurstem voor Cees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Groep wilders??? Een greep uit hun verkiezingspamflet

 

-Minder taakstraffen

 

Is het doel van een gevangenisstraf dan niet je leven verbeteren? Taakstraffen zijn een waardevol goed in de rehabilitatie

 

-Introductie heropvoedingskampen

 

En maar blijven kakken op links... Doet me toch vrij hard denken aan de sovjet unie en nazi duitsland

 

-Preventief fouilleren in het hele land

 

Ze teren dan ook op het onveiligheidsgevoel...

 

-Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking

 

Geen blowtje meer na een lange dag zwoegen in het strafkamp....

 

-Kraakverbod

 

Viva speculatie, veel te veel mensen komen nu al niet aan een betaalbare woning, kraken is een tussenoplossing

 

-Immigratiestop niet-westerse allochtonen (Marokkanen en Turken) voor 5 jaar

 

En de mensen zijn verbaast dat Marokkanen en Turken zich geviseerd voelen? Ik wist niet dat niet-westerse allochtonen alleen uit die twee landen kwamen. Dit is een zwart schaap zoeken.

 

-Nieuw artikel 1 van de Grondwet: christelijk/joods/humanistische cultuur moet in Nederland dominant blijven

 

Scheiding van kerk en staat is hun ook onbekend.

 

 

Het lijkt me duidelijk dat dit een kutpartij is...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb voor de VVD gestemd. Zijn wel niet zo voor wietjes en zo, maar ik zie een links kabinet niet zo zitten, dus met mijn stem probeer ik het gemiddelde een beetje naar rechts te trekken :(

 

Jannez: Wel iemand bashen die zijn voorkeur bekend maakt, maar niet je eigen kleur laten zien... beetje slapjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het doel van een gevangenisstraf dan niet je leven verbeteren? Taakstraffen zijn een waardevol goed in de rehabilitatie

===========================================================

 

Zeker nooit een taakstraf gehad?

 

Bij mijn taakstraf werden meer wapens verhandeld dan ik ooit bij ekaar gezien heb. ;)

Ook heel veel nuttige contacten op gedaan ;)

 

In de bajes heb ik geleerd hoe er buiten te blijven. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar ben ik het met Tokkie mee eens. Heb inmiddels al 2x "gratis moeten werken" de mensen die je daar ontmoet zijn niet echt van plan hun leven te verbeteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cda donner!

nog nooit zoveel gekregen voor een zakkie wiet.

mij is het goed gegaan afgelopen paar jaar.

DONNER FOR PRESIDENT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het beleid van afgelopen jaren:

Gulden wordt euro, een product van 1 gulden is op eens 1 euro, soms zelfs meer. Mijn 2900 euro salaris is opeens 1420 euro. Lasten stijging van hier tot ginder, armoede staat bij de meeste al aan de deur te kloppen.

Kerken beginnen weer met voedsel banken. CDA blijft stug volhouden dat het economisch zo goed gaat hier, misschien voor de rijke jongens wel. maar voor de meeste arbeiders toch echt niet.

Dit beleid hebben we te danken aan de grote regerende partijen. Vooral weer op gaan stemmen zou ik zeggen, kunnen we weer een paar jaar zeiken op de den haag vrienden, nederland verder de verloedering in, of moet ik zeggen nederlanders?

Wat mij betreft is het alleen maar goed dat een wilders enz eens de bek opentrekken, zouden de burgers ook eens moeten doen, frankrijk(parijs) weet precies hoe je dat aan moet pakken. Die kamer guppen zitten er nu niet voor ons maar voor hunzelf. Even een keer laten zien dat 16 miljoen mensen het daar niet mee eens zijn is de enige goede optie.

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ziet er helaas niet goed uit voor Groenvrij in de peilingen... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het ziet er helaas niet goed uit voor Groenvrij in de peilingen... :(

 

Er moet een wonder gebeuren willen ze die zetel pakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat men niet een eurotje om kan reken tot een gulden en geen besef van waarde heeft, wil niet zeggen dat de vorige coalitie gefaald heeft.

 

Links had de centen al 4 jaar geleden uitgegeven met gevolg nog grotere staatsschuld en wie betaalt de rente?

 

Ik zou zeggen begin voor jezelf, je kan overal euro voor vragen waar vroeger Fl. voor stond :(

 

Er wordt altijd tegen gestemd omdat iedereen zo ongenuanceerd loopt te zeiken op de kamer alsof ze er verstand van hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@peaches

Verstand hoef je er niet van te hebben, als werkende arbeider hoef je alleen maar om je heen te kijken en dat zegt al genoeg.

 

Shit, had mezelf nog zo belooft om me niet met dit politieke geneuzel bezig te houden op een WIETFORUM.

Maarja het is niet anders, zou blij zijn als we morgen weer kunnen verdergaan met waar we hier voor zijn(het best mogelijke wietje kweken)

 

Mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat men niet een eurotje om kan reken tot een gulden en geen besef van waarde heeft, wil niet zeggen dat de vorige coalitie gefaald heeft.

 

Links had de centen al 4 jaar geleden uitgegeven met gevolg nog grotere staatsschuld en wie betaalt de rente?

 

Ik zou zeggen begin voor jezelf, je kan overal euro voor vragen waar vroeger Fl. voor stond ;)

==================================================================

 

 

Heb ik ook gedaan,ben voor mijzelf begonnen en vraag nu 3500 EURIES voor een kg wiet :(

 

Tokkie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

GroepWilders heeft onze stem. Lijst 13 nr1.

 

Spreekt voor zich :(

 

Op moment prognose 9 zetels, nie slecht

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...