Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Pablo2k1

Waar In Utrecht

Recommended Posts

Hallo,

 

Graag willen mijn vrouw en ik een keer spacecake proberen. Ik heb wel enige ervaring met wiet/hash, maar zij niet. Iets niet te heftig is dus wat wij zoeken. Aangezien ik het niet zo zie zitten om het zelf te bakken vraag ik me af of iemand weet bij welke coffeeshop in Utrecht je goede spacecake kan kopen.

 

Bedankt! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

grasje, weet niet of ze daar nog verkopen maar daar hadden ze het wel en goed ook.

zit daar in de biltstraat ergens in de buurt van het laserquesten, weet niet meer precies, lang niet meer geweest, lang niet meer geblowt :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd het grasje

zijstraat van de biltstraat

de straat zelf heet obrechtstraat en zit ter hoogte van de biologische supermarkt en slager op de biltstraat

geopend van 12 tot 19.00 of 20.00

Share this post


Link to post
Share on other sites

//Edit 'Rich': onnodig quoten

 

Hmm volgens detelefoongids.nl is 't Grasje nu een buurthuis. Neem aan dat spacecake daar dan wel niet meer te krijgen is... Ander adresje iemand? Ervaringen met de cake van Zarasani?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee ga nou maar gewoon naar het grasje... want dat bestaad nog hardstikke.

En sara, 2 vriende hadde beide een cakeje maar voelde niets...

 

gr.

speed

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hmm volgens detelefoongids.nl is 't Grasje nu een buurthuis. Neem aan dat spacecake daar dan wel niet meer te krijgen is... Ander adresje iemand? Ervaringen met de cake van Zarasani?

 

het grasje heeft nog nooit als shop geregistreerd gestaan,is het wel 1 van de eerste van utrecht

sarasani is klote was goed in het verleden maar de laatste jaren is het k**

weet niet of ze het nog hebben maar in het verleden hadden ze ook hele lekkere bonbons

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben naar het grasje gegaan. Die man zei dat ik niet teveel moest nemen, dus heb ik samen met mijn vrouw 2 plakjes gehaald dan zaten we sowieso goed. Alles opgegeten over 2 uur verdeeld en we merkten helemaal NIKS. We hadden wel veel gegeten ervoor zou dat het kunnen zijn? Ik weet niet of ik 't grasje nog een kans moet geven nu...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hier is jouw laatste vraag toch al beantwoord ? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Beste cake omg. Utrecht is sowieso JONKHEER in Vianen

 

hun hebben hele lekkere cakes waarvan de werking nog veel beter is :specool

 

Niet zozeer cake maar de space muffins met een laagje glazuur zijn daar echt goed te doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

juist die muffins zijn zeker goed!! en anders neem je 2 pakkjes koekjes van t grasje zeker wete dat je kort wordt!!!! hahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ben naar het grasje gegaan. Die man zei dat ik niet teveel moest nemen, dus heb ik samen met mijn vrouw 2 plakjes gehaald dan zaten we sowieso goed. Alles opgegeten over 2 uur verdeeld en we merkten helemaal NIKS. We hadden wel veel gegeten ervoor zou dat het kunnen zijn? Ik weet niet of ik 't grasje nog een kans moet geven nu...
Ik zou maar blij zijn dat die man liever het zekere voor het onzekere neemt. Zeker gezien dat paddogeval laatst. Je zult het altijd proefondervindelijk moeten uitvogelen: wat voor de één niet te voelen is, maakt de ander voor het leven lang leip (jaja, dat komt met cake dus echt sporadisch voor).

 

Je had het natuurlijk niet over 2 uur verdeeld moeten opeten, maar in één keer. Een volle maag draagt ook niet bij.

 

Beetje laat he, maar goed. Speciaal om op dit bericht te kunnen reageren ben ik lid geworden (en toen moest ik ook nog op de validatie wachten). Ik ken 't Grasje en weet dat ze het niet verdienen om te worden gewantrouwd. Nu ga ik er ff heen voor brandstof voor mijn eagle bill.

 

ciao!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...