Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BeeKaa

Nog 5 Over...

Recommended Posts

idd atmo, ik zou het andere ook allemaal niet uitsluiten als buitenstaander...

maar ik weet het gewoon zeker dat het door het zeil komt... daarmee wil ik de discussie graag sluiten hierover. het is nou eenmaal zo en ik kan het niet veranderen.

 

we zullen het mijn volgende ronde zien toch?

 

ik heb de laatste weken weinig zin om te updaten enzo want ja, het ziet er gewoon niet uit.

ook komt de vrhuizing steeds dichterbij..

 

hier dan ff wat budshots, de bladeren zien er niet uit ik weet het maar de bloei gaat gewoon door enn daar gaat het mij uiteindelijk om.

 

gallery_7458_1026_49864.jpg

 

 

gallery_7458_1026_25747.jpg

 

 

gallery_7458_1026_152401.jpg

 

 

ik heb ze gister ieder 200 ml gegeven met EC 1,0 en ph 6,1.

 

nu slapen ze..

 

groet

BK :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja Beeka, frustrerend he?

Je doet je best op iets, en de plantjes laten dat niet bepaald zien.

Wij hadden ook niet zo'n zin in foto's van dergelijke slagvelden.

Wij hadden elkaar al bevestigd dat het vinyl was.

Bij deze nogmaals de garantie, de paar planten in het minilab die we lieten staan, herpakken langzaam de draad. Het is herrer die eigenlijk nog 4 weken moet. Maar ik weet niet of de planten de vitaliteit hebben om de rit af te maken. Ik overweeg toch om ze maar neer te halen. Ze hebben zo weinig blad om energie om te zetten.

 

Gewoon lekker verhuizen dadelijk, nieuwe ronde nieuwe kansen.

 

greet van weet en wistje

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd weetje..

 

ik heb wel eens planten zonder Fan-leaves afgebloeid ... kwam een lekker wietje vanaf hoor heb ik nog 2-3 maanden mee gedaan van 7 widows...

 

maarja je moet zelf weten

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vraag me af of deze meiden het einde halen...

 

als er geen blad meer over is straks, en daar ziet het naar uit, dan bloeit er verder geen moer meer af....

 

ze glinsteren wel leker verder :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier de laatste update van beekaa voor eventjes...

 

de meiden hebben hun best gedaan zo zonder blad en met de verstikkende vinyl-lucht hiero...

gallery_7458_1026_148998.jpg

 

 

het is geen topoogst dat zeker niet, maar ze hebben het einde wel gehaald en ik heb strax minimaal 60 gram denk ik... en dat vind ik allang genoeg...

 

de verhuizing komt eraan dus dit is mijn laatste update uiteraard wel met fotokes...

 

gallery_7458_1026_46916.jpg

 

 

gallery_7458_1026_104827.jpg

 

 

gallery_7458_1026_194987.jpg

 

 

gallery_7458_1026_171218.jpg

 

 

gallery_7458_1026_74698.jpg

 

 

 

volgende ronde word een TL ronde.. met kleur 827 en 865... maar da komt allemaal nog wel...

 

groeten iedereen en bedankt voor alle steun en voor al het gemauw.. het was me een genoegen voor voorlopig.

 

BeeKaa :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sjef ik heb medelijden met je... Ik wist niet dat het zo de mist in kan gaan, maar in ieder geval hoop ik dat je er veel van geleerd hebt, en de volgende oogst een toppertje draait! in ieder geval dat vinyl lozen

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey BeeKaa!

 

Top dat je hem nog ff afmaakt,;) ,zoals je leest zijn er zelfs mensen die nog nooit hebben gezien dat het zo klote kan eindigen,mede omdat de meeste mensen zulke foto's niet durfen te posten! respect dus!

 

Een echte vinyl-oogst zullen we maar zeggen :no ,ook nu zullen er nog mensen zijn die er aan twijfelen maar als je dit eenmaal hebt meegemaakt weet je wel beter!

Aan de glinstering van de thc te zien op de foto's wordt het in iedergeval een relaxte verhuizing :whistling ;) ,succes man! grtz ganja

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee beekaa,

 

succes met je verhuizing, rookze en sterkte met je volgende ronde!

 

 

groetjes :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgende ronde de boel goed doen he, dan gaat het zeker beter worden!

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer man het zit je indd niet mee

Vervelende opmerking van mij maar ik betwijfel of je de 45 gram gaat halen laat staan 60.

Je kan overigens beter van minder uitgaan dan kan het nooit nog meer tegenvallen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanx voor jullie replys en nu nog ff dit...

 

 

ik had een spiegel aan de linkerkant van het hokkie en de planten die daar vlakbij stonden hadden ook de dikste toppen..

dus voor mij geen zwart-wit folie meer.. antidetectiefolie de volgende ronde, uiteraard komt daar ook allemaal een verlsagje van...

 

ze nu allemaal hangen allemaal ondersteboven..

 

ik zie wel hoeveel het word...

 

 

 

in ieder geval ligt er op de nieuwe locatie laminaat ipv kwantum-zeil :no

 

groete

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

d'r af halen wat er af te halen valt en lekker opnieuw beginnen in je nieuwe huisje.

 

Nu heb je je nieuwe setup tenminste goed kunnen doordenken en de volgende ronde een spetterende oogst pakken.

 

Succes met......uhh.......alles :no

 

Burning Seed...!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

van hetn kleine beetje knipafval wat ik had heb ik lekkere boter getrokken en daarvan heb ik heerlijke space-brownies gemaakt :) mmmmmmmmmmmmmmmm

 

rest hangt nog te drogen

 

latr

 

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm vinyl-brownies :)

 

wel jammer dat je op TL overgaat hoor.. :(

evengoed succes en geniet van je afghaan.. (nog 1,5 week en dan is die van mij ook goed :specool )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer BK

Vind t wel heel tof dat je t verslag alsnog afmaakt :)

Nu zijn er pica's van een gehele kweek met vinylvergiftiging en dat is wat waard!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry voor de late reactie,

Maar als het het vinyl is, en dus de weekmakers de planten kapot hebben gemaakt is het dan wel slim om de wiet op te roken? Weekmakers veroorzaken bepaalde vormen van ----EDIT---- (automatische censuur stond: k-a-n-k-e-r). (Net zoals toen dat nieuws over die plastic vlecht-touwtjes waar weekmakers in zouden zitten. Achteraf bleek dat de hoeveelheid die je binnenkreeg te verwaarlozen was.).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...