Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Ashiva

Kweken Onder Tl, Welk Kleur En Hoeveel ?

Recommended Posts

Hoi

 

op dit moment kweek ik onder 1 TL lamp, 36 watt. Nu weet ik door veel te lezen dat dit te weinig is, maar ik wacht al een paar dagen om nieuwe te kopen, omdat ik graag ineens de juiste zou kopen.

 

Ik heb al veel gezocht hierover, maar ook al veel verschillende dingen gelezen, enfin, ik geraak er niet uit :specool

 

Voor de groei zijn 33's het best heb ik gelezen (onderandere in PP sticky hier), maar hoeveel zou ik er hiervan nodig hebben ?

 

Maar voor de bloei lees ik redelijk veel verschillende dingen qua kleur en hoeveelheid ...

 

kunnen jullie me wat raad geven want ik denk dat het tijd wordt mijn lichtsterkte wat uit te breiden.

 

Het gaat om 3-4 planten (1tje doet het niet zo goed dus we zien wel) in een kleine kamer

 

 

THX

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi aschiva

 

zelf heb ik mijn eerste kweekje bijna afgerond

 

zal even opnoemen wat mijn ervaring is

heb zelf 6 plantjes laten voorgroeien onder 6*58 watt cool white (33)

 

na bijna 8 weken voorgroei heb ik de klok op 12/12 gezet

 

en heb ik de cool white vervangen door 827 (warm white)

 

en nu zijn ze aan de laatste week bezig

 

zo hoop dat je er iets mee kan doen

 

nog veel sucses met het kweken

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuurlijk kan ik daar iets mee doen :specool

 

maar die 827, heb je er daar ook 6 van gebruikt, of 1tje ?

 

en hoe heb je die 6 58watters opgesteld? heb je ze boven je vrouwtjes gehangen, of schuin, of verticaal ... ?

 

in ieder geval bedankt voor je hulpzame reply :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

ashiva als je nou eens eerst het sticky kweekverslag doorleest? Da's een school voorbeeld en daar worden al je vragen vrijwel in beantwoord. Verder zijn er hier nog een aantal flinke TL verslagen die je gerust eens mag doorlezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je het over attitude's PowerPlant sticky hebt, die heb ik van kop tot staart gelezen.

 

ik ging trouwens eerst attitude pm'en om te vragen hoe hij zijn TL's opgesteld had enzo, omdat ik niet goed versta hoeveel hij er van elk gebruik,t maar wil hem daar liever niet mee storen.

 

in de eerst post in dat topic, schreef hij:

4x 36Watt TL's

(groei 33'ers + 1x827/ bloei 830 en 827)

 

nu weet ik niet hoeveel hij er van elk gebruikt, zijn dat er 4*33'ers en 1*827 in de groei, en in de bloei 1*830 en 1*827 ???

 

 

 

oh en geloof me, ik lees veel, het zou niet de eerste keer zijn dat ik hier van 10 tot 3 snachts zit te lezen, maar ik heb nog nergens gelezen welke nu de meest optimale/beste TL-opstelling is, dus dacht ik ik vraag het gewoon even. Toch bedankt voor je reply :verrygood mooie albums trouwens, die van 2005 ziet er goed wietje uit :smoke

Edited by Ashiva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...