Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Smebber

Wietgeur Tijdens Stroomuitval ?

Recommended Posts

Hey mensen

 

Weten jullie of er iets is tegen de wietgeur voor als de stroom uitvalt ?

Ik heb het nog niet meegemaakt maar wie weet in de toekomst..... Ik dacht zelf aan 1000 wierook staafjes ofzo hehehe

 

Bedankt als jullie even meedenken. :specool

 

Laterz Smebber

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk voor een noodstroomvoorzienig op accu, zoals een ups. deze schakeld over op de accu als de stroom weg valt. zet hier je afzuiger op. staan er zat op marktplaats.

groet lex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als de stroom hier uitvalt is het doodstil. Een draaiende ventilator zou meer opvallen als een beetje wietgeur. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou wat vrienden uitnodigen en samen voor de deur een paar flinke blows gaan smoken.

(nodig de buren ook uit en wie weet hebben ze hetzelfde probleem :specool )

 

Tokkie :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 2 uur stroomuitval gehad hier in de straat.

Week 6 bloei.

Niets te ruiken op zo een tijdsbestek.

 

Wat niet inhoud dat ikhet zo laat.

Ik wil wel iets hebben dat als het gebeurt dat het filter eens in het uur 15 minuten filterd dan minimaal.

Maar dat is toekomst

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga naar fopshop.. koop een hele stapel fartbombs :specool

 

wanneer dan je stroom uitvalt, blijf je net zolang fartbombs gooien tot de stroom weer terug is.. :huh:

 

greetz thug :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je ruimte goed luchtdicht is ingepakt op je ventilatie gaten na dan kun je wel een aantal uur zonder afzuiger. Gelukking nog nooit meegemaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou me meer druk maken over de licht uitval dan over de lucht .

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok bedankt voor de reacties ! Ik heb bij de gs een spuitbus met mint geur gehaald voor professional use only ofzo En dat zou de geur een tijdje moeten onderdrukken. Stinkt behoorlijk..... Ik heb huisgenoten en die ruiken het zeker als de stroom uitvalt... daarom deze vraag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

een UPS (Uninterruptible power supply) werkt zeer goed voor dit soort dingen, beetje ups kost 300/400 euri maar dan heb je ook wel flink wat uren stroom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel voor je afzuiger inderdaad ,maar lampen erop aansluiten zal een wel erg hoge belasting worden ,dan is de accu zo leeg .

 

Je kunt ook gewoon een omvormer kopen en een accu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je lampen er vanzelfsprekend niet op aansluiten hahaha, hoogstens je TL :smoke

 

't Is meer om de lucht toch minimaal af te zuigen zonder stankoverlast te krijgen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toevallig laatst uitgerekent dat je een kleine buis afzuiger ongeveer 13 uur kan laten draaien op een auto accu met omvormer. Als je dat via een relais aansluit gaat hij aan als de stroom op het stopcontact uitvalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

is idd een manier .........

 

ja kaner dan ook als backup nog z'n geur dispencer ophangen .........

 

Mzzl Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toevallig laatst uitgerekent dat je een kleine buis afzuiger ongeveer 13 uur kan laten draaien op een auto accu met omvormer. Als je dat via een relais aansluit gaat hij aan als de stroom op het stopcontact uitvalt.

 

 

Dat is een best idee! Beetje jammer dat die accus zo achtelijk duur zijn. Maar je heb wel een beetje zekerheid

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk het beste alles dicht houden zo verplaast er zo min mogelijk lucht.. zelfs niet gaan kijken, niet goed voor de mama's maarja.. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...