Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
twisla

Hoeveel Gram Haal Je Uit 1 Plant

Recommended Posts

ik hoor verhalen van mensen die bijna 80gram uit een plant halen is dat niet een sprookje ?

vertel wat jij ongeveer uit een bitch trekt :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieder hok en opzet bepaalt wat je per plant per m2 per 600 watter oogst.

 

Spookverhalen , de meeste pokers op potten en vollebakken oogsten 10-20 gram per plantje.

 

500 gram m2

 

300 gram per 600 watter ...

 

 

TAW

 

En uitzonderingen zij eraltijd, de kleine fanatieke kweker oogst vaak meer ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

ik wist wel dat veel factoren mee speelden maar soms hoor ik van die verhalen snapje

 

waar gaat jou voor keur naar uit hydro cocos of aarde ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aarde van Bio Bizz ....

 

80 gram kan wel hoor ... maar op commerciele bedjes nee ....

Soms een uitschieter in een volle bak maar dat zijn de uitzonderingen, naast zo'n dikke is er ook altijd 1 of 2 erg slecht.

 

GEMIDDELT !!

 

TAW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit jaar, eerste kweek zat ik rond de 200 per plant ( buiten planten). Helaas had ik met knippen bijna de helft weg moeten gooien.

Volgend jaar beter. =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

buiten worden die planten bijna 2 meter binnen kweek heb je die ruimte niet als ik 40 gram uit een plant haal ben ik tevreden maar zit er deze maand niet in.. mn planten zitten in de stress volgende keer beter :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, fotografe, dat zou de enige reden zijn binnen te gaan kweken zodra de lucht een beetje geklaard is mbt binnenkweken. Toppen, scroggen, buigen en het resultaat snel zien lijkt me toppie.

Buiten is leuk, maar gaat allemaal toch een stuk langzamer als binnen, heb ik uit de kweekverslagen begrepen.

Ik kan het me niet veroorloven opgepakt/veroordeeld te worden, maar kan tevens niet wachten ooit binnen te beginnen. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb toevallig net een plant af die 80 gram was, heb ik wel buiten laten groeien enzo, alleen binnen afgegroeid. Dus het is zeker mogelijk, meer zelfs nog wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb toevallig net een plant af die 80 gram was, heb ik wel buiten laten groeien enzo, alleen binnen afgegroeid. Dus het is zeker mogelijk, meer zelfs nog wel.

 

 

Hoi Stinos,

 

Vorig jaar december kregen wij een stekje en hebben de plant ongeveer in april buiten in een grote pot neergezet. Eind september zijn we deze toch maar eens gaan knippen.

Tot onze verbazing bleef er 130 gram gedroogde wiet over. Niet gek he!!!

Het was wel monnikenwerk al die kleine bloemetjes te knippen want grote toppen zaten er niet echt aan. :smoke Toch leuk voor zo een buitenplantje :verrygood

Naast de kast die we nu hebben gebouwd gaan er zeker nog 2 planten de tuin in volgend jaar en dan kijken hoe dat allemaal gaat verlopen.

 

Groetjes Newietje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vermoed dat de meeste buitentelers zonder verpinken meer als 200 gram/plant oogsten. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 jaar terug met PP bijna 500 van 1 plant..

imag0100av7.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier begin dit jaar een kweek met 36 gram per plant.48 maal NLX Eerste solo-kweek.2200 watt er boven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buiten kan je niet vergelijken met binnen vind ik.Heb vroeger een purple gehad waar 700gr afkwam.Stond in een serre van 2.2 m hoog waar altijd tomaten hebben gestaan.Kende er destijds weinig van en de plant was tegen de glazen wand gegroeid.De top verbrande steeds zodat de plant meermaals getopt werd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorig jaar had ik een plant in mijn kas die 800 gram had, ze was 2.5 hoog en 3.4 meter breed :smoke Deze was op 1 mei geplant en 23 oktober geoogst..

 

gallery_5639_962_78723.jpg

 

groeten..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

shit man, Plantkas ik ben nog steeds stil van je planten van vorig jaar, wat een gruwelijke monsters waren dat, die stam kreeg een bever natte dromen van..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha dokkie, ik was er zelf ook van onder de indruk :specool Maar volgend jaar moet het beter!! er liggen plannen om de kas 2x zo breed te gaan maken :verrygood

stammetje? :smoke -->

gallery_5639_962_50535.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik hoor verhalen van mensen die bijna 80gram uit een plant halen is dat niet een sprookje ?

vertel wat jij ongeveer uit een bitch trekt :smoke

 

Dat hangt helemaal af van wat er rond dat ene plantje staat. Als er 1 plant onder een 600w lamp staat en je met goed management zorgt dat iedere zijtak van die plant zich ook mooi ontwikkelt (veel licht krijgt dus, ik ga er even vanuit dat je met lampen werkt) dan kan je enige kilo's uit 1 plant halen. Alleen de grootste toppen al (die het meeste licht hebben gehad) halen reeds minimaal 50gram. Ook van belang is hoe lang je groeitijd is geweest en hoeveel ruimte je wortels hebben om zich te ontwikkelen. Als je echter om de 10cm een plant heb staan .. die elkaar allemaal staan te beconcureren onder diezelfde lamp dan wordt de opbrengst per plant natuurlijk veel kleiner. :verrygood Eg wel!

Share this post


Link to post
Share on other sites
die stam kreeg een bever natte dromen van..

WHAHAHAHAHA :specool :smoke

 

:verrygood :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

mogen de mijne er dan ook bij? :smoke

Foto=XJNTORQS.jpg

 

Foto=U6XGHTDJ.jpg

 

-grz- Kid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal morgen ff pics nemen van de restanten. . . :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...