Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
DaSniper

Wiet met benzinesmaak..

Recommended Posts

Een of 2 keer heb ik dat gehad.. dat is wel zo verrekte smerig..

Weten jullie hoe dit komt?

 

Of is het gewoon slechte wiet?

Ook meegemaakt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ik ook een keer gehad met een thai-wietje.

Ik zou het diesel noemen...... bah :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kweet niet, heb eigenlijk nog nooit bezine / diesel / douchegel gedronken :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien een nieuwe uitdaging voor je als je alles al geprobeert hebt :wink: :wink: :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan is er 100% haarlak over heen gespoten want dat versterkt de thc door een stof wat in de haarlak zit .... doe ik ook wel eens als een slechte oogst is :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gatverdamme haarlak over je wietje. ik heb dat ooit es een keer genoemd en ik werd me toch afgestrafd.

 

als je er yo achteraf over nadenkt dan is dat toch slecht alle troep die normaal in je kam blijft hangen yit nu op je wiet!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

een vriend van me spuit er ook osm van die haarlak op en dan krijg je zo een goro wietje geef mij maar liever 100% onbespoten wiet 8) 8) 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je het beter met alcohol doen.. Dat versterkt de THC ook!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook al gehoord van tripweed met LSD. ze spuiten er van alles op dat het niets natuurlijk meer heeft. en haarlak mensen.... dat word niet gedaan. geen respect voor mary jane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

WIET MOET PUUR NATUUR

 

GODVERDOMME HIER WORD IK NU SO PISSED OM HE. WAAROM SNAPPEN HEEL DIE KUTMENSEN NIET DAT JE NIET MET WIET MOET GAAN KLOOIEN. GEWOON SIMPEL PUUR NATUUR. DENK JE SOMS DAT DIE INDIANEN VROEGER ER KOEIESTRONT OVER SMEERDE OFZO?!? EN DIE INDIANEN LEEFDE NOG 3OO JAAR TOTDAT ZE DOOR DE AMERIKANEN WERDEN DOODGEKNUPPELD. HEEL VERSTANDIG ZOU IK OOK DOEN ALS IK HOORDE VAN DAT GAVE SPUL DAT ZE HADDEN (WIET)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lyp heeft gelijk in juh groei en bloei middel moet ook niet te veel onnartuurlijk spul zitten als er te veel onnartuurlijke dingen op gaat doen krijg juh kei ergen kop pijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeej heb ik dat geschreven? :oops:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb wel eens wiet gehad die smaakte naar zeep, om te kotsen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dan is er 100% haarlak over heen gespoten want dat versterkt de thc door een stof wat in de haarlak zit .... doe ik ook wel eens als een slechte oogst is B)

 

Sjezuzz man, wat zeg je me nouw..

Dat kan echtniet hoor...

Laat het alsjeblieft onwetendheid zijn, anders ben je wel heel erg fout..

En je bent bezig mensen te vergiftigene,, sjezuzgristuzz, wat een fout ding zeg..

 

ben der helelaal ziek van,,

t zijn ook geen slimmerts die dit doen , dat blijkt wel uit je openhartige biecht..

BTW, t versterkt THC in geen enkel opzicht..t verneukt t alleen maar, en de wiet word dodelijk..

Het CDA zal wel blij met je zijn...

 

Dus iedereen die deze poost leest,, WIetforum neeemt danig afstand van dit soort shit, en daarbij alle wiet verzwaarders en vervuilers..

 

Dus hierbij de boel opslot... :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...