Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Brakkie

Lachgas

Recommended Posts

Heeft iemand hier ooit weleens lachgas geprobeert? Zoja hoe was het?

 

Ik heb al meerdere keren bij de blokker en de marskramer gevraagd of ze lachgas (navulcapsules voor slagroomspuit :j ) hebben maar steeds zijn ze "op". Heeft iemand enig idee waar ik ze wel kan krijgen? Bestellen via het internet is ook geen probleem dus als iemand een goede link heeft vindt ik dat ook top :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je wel een achter het ziekenhuis in de buurt gekeken :specool , wel de handshoenen mee en vuilniszakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

neem jij die dan mee Necro ???

 

en is de naam van jou als in Necrofilie ???

 

Necro vertel eens wat je bedoeld .......??

 

mzzl Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man,

 

het is zoals de rapper (underground death rap). zoek maar op.

 

achter het ziekenhuis staat altijd een groote bol gevuld met puure lachgas. daar kan je mooi rustig chillen.

vroeger ong. 15 jaar geleden gingen wij dat in het weekend wel eens doen.

wel uit kijken het is erg koud en bij te veel ga je ff out, maar dat is eigenlijk ook wel weer erg leuk.

als je een vuilniszak mee neemt in je auto met muziek is het helemaal dope.

 

het is wel stelen wat je dan doet........ :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahaa oke nerco

 

ik kreeg al helle raare gedachten bij jou verhaaltje .............:specool

 

mzzl harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Brakkie,

Bij het gebruik van Stikoxydul (N²O) moet jij erop letten, dat jij tenminste 50% verse lucht gebruikt, anders ga je onderuit. Het spul is niet ongevaarlijk.

Lachgas op zich zelf gebruikt werkt verstikkend.

Het spul was vroeger in gebruik bij kleinere operaties, zoals bij de tandaarts.

For further informations: (sorry, het is in het duits)

http://www.basi-gas.de/share/datenblaetter...cosi%20_med.pdf

 

Volgens mij kann jij het spul gewoon online bestellen, zolang het in NL niet onder de medizijnen staat.

Maar let op!!

Laat de O²-gehalte van jouw inademlucht nooit beneden 200mb komen, anders bestaat de gevaar dat je stikt!

 

Ik ga jouw de gebruik van N²O niet anraaden! Maar uit eigen ervaaringen :specool

 

GroetjesTorsti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee leuk dit nadat ik dat een keer op tv heb gezien, ik ook naar de blokker, marskramer, en allerlei keukenzaakjes, slechts 1 had zon setje, met 5 capsules, 129 euro!!

 

dus verdergezocht, en als je een HANOS pas hebt, kun je eraan komen, die verkoopt ze nog als groothandel

 

 

Wel een leuk verhaal van zon ziekenhuis, waar aan het ziekenhuis vind je die tanks zoal, en hoe groot zijn ze ?

 

 

 

 

:specool :j

 

 

 

Grz,

 

NEUS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was pas op een feestje waar zo'n cylinder van 2 meter hoog stond.

Helemaal gevuld met lachgas en die gasten deelde gevulde balonnen uit.

Binnen no time de hele tent naar de klote :specool

Heb zelden zo'n orgie meegemaakt :huh: :j

 

Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wel een leuk verhaal van zon ziekenhuis, waar aan het ziekenhuis vind je die tanks zoal, en hoe groot zijn ze ?

 

altijd groot 3 meter in diameter. wit er staat op hoekloos en NO2 het is min heelveel gekoeld.(vandaar die handschoenen.) als ik het als 15 jarig manneke kon moet het je nu ook lukken. ik rij nog wel een langs een ziekenhuis en zie ze staan en denk er dan met veel plezier aan terug.

 

maar maak het niet te gek......... :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slagroomspuit met capsules kopen bij de macro... die patronen zijn daar niet duur. Blokker verkoopt ze ook, maar daar zijn ze wat duurder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het heeeel veel gedaan man,

 

en ik kan zeggen dat het leuk is tot je de gevolgen merkt...

 

ik loop nu met een groot litteken om mn hoofd, omdat ik out ben gegaan, en op een rijdende auto ben gevallen...

 

daarnaast was er nog genoeg wat nog meer is fout gegaan door die rotzooi... geen leuke troep...

 

al zijn de effecten ervan geweldig! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb het heeeel veel gedaan man,

 

en ik kan zeggen dat het leuk is tot je de gevolgen merkt...

 

ik loop nu met een groot litteken om mn hoofd, omdat ik out ben gegaan, en op een rijdende auto ben gevallen...

 

daarnaast was er nog genoeg wat nog meer is fout gegaan door die rotzooi... geen leuke troep...

 

al zijn de effecten ervan geweldig!

 

Man in wat voor'n setting gebruik je dit dan in godsnaam? Doe het gewoon binnenshuis en zorg altijd dat iemand je in de gaten kan houden. Je moet beseffen dat "drugs" over het algemeen illegaal worden door mensen die er onverantwoordelijk mee om gaan. Dit komt dan in de publiciteit en zo verknallen ze het voor een hele groep die het wel op een verantwoorde gebruikt.

 

Ik stel voor dat iedereen die wil gaan experimenteren met bepaalde stoffen eerst wat erover leest.

"Uit je bol" is bijvoorbeeld een goed nederlands boek. Verder vind je op Erowid.org ook veel bruikbare info.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb wel eens aanstekergas opgesnoven....Hoor jullie al denken...aanstekergas...kan dat ook?

Jaaa....tuutje naar beneden douwen....en goed ook...anders komt er koud gas uit...en snuif je dat op dan bevriezen je longen...niet echt handig dus.

Maar flink inademen en zorgen dat je een bed in de buurt hebt haha. Ik ging er op liggen en had het gevoel dat ik er helemaal doorheen zakte. Wel een heerlijk gevoel eigenlijk.

Als ik er aan terug denk...denk ik waarom heb k dat in godsnaam uitgeprobeerd....maarja...je bent jong en je probeert nog wel es wat zal k maar zeggen :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Torsti: Ik ken de gevaren van lachgas en heb er behoorlijk wat onderzoek naar verricht maar kan het simpelweg niet vinden.

 

 

@N1no: Ik ben redelijk nieuwschierig naar drugs dat geef ik gerust toe. Heb tot nu toe paddo's, wiet en speed geprobeerd en elke keer vooral gekeken naar wat het nou met m'n lichaam en geest doet en OF je er uberhaupt iets aan kan hebben. Bij paddo's bijvoorbeeld voelde ik me heel vredig en heb ik zeker tijdens m'n 1e trip over ontzettend goede onderwerpen gesproken met een vriend van me. Onderwerpen waar je normaal gezien niet zo diep over zal nadenken. Met speed hetzelfde verhaal, gekeken wat het met m'n lichaam doet en of je er iets aan zou kunnen hebben.

 

 

 

Ik heb zelf geen Macro pas en ken ook niemand met een macro pas dus dat gaat lastig worden. :j

 

Ga maar eens verder zoeken op het internet :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Brakkie,

Wat kan je niet vinden?

Groetjes Torsti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga vooral door met lachgas te gebruiken :j

Als je je nog eens wilt voortplanten, heeft je nazaat heel veel kans op geboorte met open gehemelte.

En hazelip dus. Een goede vriend van mij heeft in een lachgasfabriek gewerkt met de nodige consequenties.

Zijn dochter is er de dupe van geworden. :specool

Dus bezint eer ge begint zou ik zegge :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poppers :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ brakkie

 

ik heb macro pas, een keer naar de macro gaan ? :specool

ik kan zelf ook wel wat spulletjes gebruiken.

 

@ TAW

 

dat is wel zwaar balen, en dat komt door de poppers ?

 

poppers lijken me zoiezo niet relaxt omdat het een effect betreft wat heel kort van duur is.

ik ga persoonlijk meer voor iets met een langere duur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lachgas werkt ook maar heel kort hoor.

 

Enne..... dat poppers alleen door homo's worden gebruikt is een fabeltje hoor.

he-ho-bi vrouwen en mannen gebruiken poppers omdat je er zo vreselijk lekker mee kan ........ :specool

 

 

Tokkie :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lachgas is relaxt :j En als je geen zin hebt om een slagroomspuit te kopen. Bij de halfords verkopen ze deze co2 pompjes:

http://www.halfords.nl/NL/Fiets/Catalog/Pr...roductId=603009

 

Let op dat je geen pompje koopt met patronen met schroefdraad je moet er een hebben ZONDER schroefdraad.

Let op: De N2O patronen passen eigenlijk niet in dit pompje daarom moet je een halve kurk van bijv. een wijnfles onderin je houder plaatsen daarboven op je patroon en dan zorgen dat ie er mooi midden op zit.

Je voelt dat je patroon opengaat als je hem aandraait. DAN NIET VERDER DRAAIEN ZO SLOOP JE JE POMPJE :specool (Buurjongen heeft de zijne zo gesloopt). Ballon er op. Knopje indrukken. Ballon even op temp. laten komen en genieten maar.

 

(het is wat geprul maar de goedkoopste slagroomspuit hier was €79!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...