Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

The Afghany Warrior

The New Generation

Recommended Posts

Toch levert de stekvorm van je plantje 15-20% minder op

 

Waar maak je dat uit op ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das een gemiddelde welke uit eigen ervaring komt :smoke

Ik bloei nl erg graag de geselecteerde moeders ook zelf af in stekvorm.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. Snipverkouden maar dat mag de pret niet drukken, dir geeft zoveel geur dat ik dat zelfs nog ruik.

 

Net klein jointje gedraaid, het enige sigaretje wat ik vandaag rook. Ik durf het zelfs met mijn keel aan want gisteren merkte ik al hoe zacht dit was!

 

Cali O doet zijn naam eer aan. Een frisse sinaasappelgeur, bijna penetrant zelfs als je gaat kruimelen, meer sinaasappelschilletjes. Heerlijk. Na het grinden hou je een heel donker mengsel over door het vele paars wat in deze toppen zit en ik eigenlijk nog niet gezien heb bij Cali O. Heb nog eens gezocht maar kon niet echt zo'n paarse Cali O vinden.

 

De smaak is "oldskool" kruidig en zacht, rookt heerlijk weg, lekker fris van smaak en geeft effe een up, maar vergis je niet, het is een creeper. Na een minuut of vijf voel je de ware aard opkomen, een lekkere stoned, maar niet te zwaar, gemoedelijk eigenlijk en nog aardig actief. Hoewel Lekker onderuithangen nu eigenlijk wel de beste optie lijkt.

 

Toppertje TAW. Niet zo agressief als al die witte wietjes, meer balans en verfijning, veel zachter dan afghaan en wat geraffineerder. Doe mij er nog maar eentje! :smoke

 

Wellicht moet je het maar Cali PO gaan noemen want die sinaasappelgeur is toch echt wel kenmerkend hoor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Sannie,

 

De koffie staat al weken af te koelen .......

 

@ Whazzup,

 

Is wel een maf plantje he .... nou ja de eerste stekken zijn nu goed doorworteld, de 25 liter pot met de oude moeder gaat als een speer en is al paars.

 

Spannende tijden !!

 

Ik moet de Cali PO zelf nog eerst samplen met mijn oude sample buddy en jurist op de highlifecup.

Dan gaat het sampletje dus door de laatste keurmeester gekeurt worden en misschien heel misschien gaat ie wel op de productieband.

 

:smoke

 

Dat ligt meer aan de reacties van de rest dan de mijne.

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Doe mij er nog maar eentje! :smoke

 

Is je zakkie nu al op, gaat hard hier, heb er zelf 2 joints van gesmoord ( dat is belgisch).

 

Deze smaakt wel beter, als je de wiet goed grind dan smaakt het nog beter lijkt wel.

 

Iemand ook die mening ?

 

De TPQ=LEES= The Purple Queen smaakt inderdaad niet slecht maar is nog pittig stoned ook.

Dit jointje zonder olie tikt nog pittig an op de feurkwap. :specool

 

Jawohl !!

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dit jointje zonder olie tikt nog pittig an op de feurkwap. :smoke

Lol,ben je in Groningen geboren?

Geen purple smaakje aan de Cali P?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is je zakkie nu al op, gaat hard hier, heb er zelf 2 joints van gesmoord ( dat is belgisch).

bij lange na niet TAW. slechts één van gerookt na een kleintje, maar lust er nog wel eentje :smoke

 

Deze smaakt wel beter, als je de wiet goed grind dan smaakt het nog beter lijkt wel.

Iemand ook die mening ?

Ik grind altijd, vind dat de geur het lekerste losmaken, en inderdaad, het is een heel bijzonder donker mengsel dat je krijgt. Sinaasappel, misschien wel een beetje mandarijn zelfs. In ieder geval errug leker!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lol,ben je in Groningen geboren?

Geen purple smaakje aan de Cali P?

 

Nauh geen purple smakie nee, wel raar want vanaf het moment dat je het ziet denk je alleen maar Purple Purple Purple en dan verkruimel je het en dan ruikt het naar Fourway .... :verrygood

 

Wel raar want tijdens het roken ga je weer op een ander pad want hij smaakt niet echt naar de Fourway. :specool

 

Ga er nog maar eentje rollen voor wat meer diepte en defintie in het geheel..... :specool

 

Wat een woorden weer .... :smoke

 

Nou ut moon ..

 

 

Groetjes

 

The Afghany Warrior

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Staff

Kan je het niet laten TAW? :P

 

nee...Ik ben echt blij dat je toch nog foto's post. Het forum lijkt een pak leger zonder jouw aanvullingen.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier ga ik zeker mee met staff, wel leuk dat je nog weer effe wat laat zien :P

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg benieuwd naar je Cali P!!!... maar ik zie dat ik nog wat geduld zal moeten opbrengen... mijn diesel is bijna rijp... is al te roken hoor... maar ik denk dat nog 2 weken curing de smaak ten goede komen...

 

Mazzel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa hier ben ik wel erg benieuwd naaaaaaaaaaaaaaar :showoff: :P

 

eindelijk eens andere kaas om van te eten ;) :smoke

 

pitt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...