Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Hellrazor

Hasj Joint Rollen

Recommended Posts

Hey,

 

ik rook meestal wiet maar haal af en toe voor de afwisseling een zakje hasj , maar altijd als ik een hasj joint draai met redelijk wat hasj 0,5g en ik rook em brand hij in :specool

 

ik draai gewoon binneste buiten met blauwe vloei

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat ligt er aan.

 

hoe verkrum je je hasj? ik doe het zelf altijd met een aansteker om de hasj wat zachter te maken, maar ik ken ook mensen die gewoon kleine stukjes er van af halen zonder aansteker. met aansteker lijkt me beter.

 

dan is de vraag hoe klein je verkumt. ik heb het zelf niet zo op skunk verkrummen, zeker niet als het kleine topjes zijn, dus vroeger pleurde ik die er gewoon helemaal ik, of redelijk groot iig. dan is de kans op inbranders ook groter. zo klein mogelijk krummen dus.

 

en dan heb je ook nog het draaien zelf, sommige mensen gooien gewoon hun verkumde hasj op een vloeitje, dan wat tabak er op, en voila draaien. dan heb je dus al je hasj aan 1 kant zitten, en omdat halsj niet even snel als tabak verbrant, krijg je inbranders. je moet dus van te voren je tabak en je hasj goed mengen, dan gebeurt dat dus ook niet.

 

als je dit allemaal doet en je krijgt nog steeds inbranders, dan weet ik het ook niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

leg je vloeitje en tippie klaar, leg een laagje tabak neer op het vloeitje, leg dan je wiet / hasj goed gekruimeld neer en leg er dan nog een laag tabak overheen (een sandwich effect dus).

zo krijg je geen inbranders meer :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het vreemde ik nooit inbranders heb met wiet , alleen haast altijd met hasj ik verkruimel het heel erg klein meestal en rol heb op de manier die chlly beschrijft.

 

ik denk dat ik meestal te hard aande joint suck en dan de tabak te snel weg brand en daardoor gaten ik de vloei komen die weer verder bij de volgende hijs.

 

ik gebruik meestal ook meestal best veel tabak ong. een halve sigaret misschien iets meer , bij wiet meestan maar 1/5 ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je gewoon zorgt dat de hasj word omringd door tabak, zoals chilly beschreef.. Dan zal je joint iig gewoon goed roken, gebeurd het dan nog dan kan je beter stoppen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dan zal je joint iig gewoon goed roken, gebeurd het dan nog dan kan je beter stoppen

HAHA, gewoon omdat hij een inbrander heeft bij hasj moet hij stoppen met roken? Dus als jij met je auto rijdt en een paaltje omver rijdt mag je nooit meer met de auto rijden? :blink: :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatst Pikzwarte Nepal gehaald lekker jonge maar met deze zwarte wiet doe ik het anders ik maak het warm en rol het als een dun stokje hasj.. gewoon warmmaken en doen zoals je het bij klei doet vervolgens laagje shag laagje wiet dat hasj stokje en dan weer een laagje shag... (Jah ik rook geen hasj ik rook hasj met wiet :( vind ik lekkerder)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet lang en zacht trekken aan een hasj joint, als je hard trekt rookt hij helemaal scheef.

De tabak fikt en de hasj smelt op, dat is niet goed voor je joint.

Share this post


Link to post
Share on other sites

flipkip heeft hier gelijk denk ik... de hasj joint moet op temperatuur komen :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, je hash joint kan inbranden als je niet oplet.

 

tips:

 

-draai je hashjoint met tabak

-warm je hash op voor ongeveer 5 seconden met een aansteker, en daarna schraap je het eraf (makkelijker verkleinen)

-maak eventuele grotere blokjes hash kleiner (zo klein als een minimaliseer blokje in je internetbrowser, en dan plat)

-maak de inhoud van de joint niet te warm tijdens het roken. zuig rustig en niet te snel achtermekaar

-als je merkt dat hij gaat inbranden (een inham) moet je het langere gedeelte (in de lengte) weg branden. het inhammetje wijst dan naar boven (als je je joint horizontaal neemt)

Edited by counterstriker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je hem gerolt hebt ga er dan eens met de aansteker onder heen en weer zodat je joint opwarmt, zo komt de hasj al op een hoger temperatuurtje en gaat deze bij het roken makkelijker verbranden.

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan ook harder lurken of twee maal na elkaar zodat de 'kop' goed brandt... :(

 

 

gr

medi

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja, je hash joint kan inbranden als je niet oplet.

 

tips:

 

-draai je hashjoint met tabak

-warm je hash op voor ongeveer 5 seconden met een aansteker, en daarna schraap je het eraf (makkelijker verkleinen)

-maak eventuele grotere blokjes hash kleiner (zo klein als een minimaliseer blokje in je internetbrowser, en dan plat)

-maak de inhoud van de joint niet te warm tijdens het roken. zuig rustig en niet te snel achtermekaar

-als je merkt dat hij gaat inbranden (een inham) moet je het langere gedeelte (in de lengte) weg branden. het inhammetje wijst dan naar boven (als je je joint horizontaal neemt)

 

 

whahahah stoner:p

 

 

maar nu even zakelijk hou persoonlijk aleen van hasj, wiet naja soms.

maarja binenstebuiten is een must en niet te groot verkruimelt dat zuigt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe het altijd op deze manier:

 

- Tipje in vlu (rechts)

- Genoeg shag

- Hasj in crusher (beetje opwarmen voor het crushen)

- Hasj erin

- Genoeg shag eroverheen

 

Let ook op dat je genoeg shag of sigaretten tabak in je hasj-jointje doet anders zal hij ook niet goed branden

 

en als je je hasj in een crusher en je hebt een met THC-vak, kan je daarna nog een lekker THC/hasj jointje roke:)

 

Ganjason :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

GEWOON PUUR DRAAIEN, heb je geen last van dat soort meuk...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mag jij me wel eens uitleggen hoe je een pure hasj-joint draait :D ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou je neemt 10 gram goede hasj, een deegroller, je rolt er een plak van van ±4mm dik. Deze rol je op tot zo dik als je kunt met een gat in het midden van ± 4-5mm. Hier omheen rol je een vloeitje met een tippie. Het tippie kun je dan eventueel vastmaken aan de vloei met een touwtje gemaakt van een stukje opgedraaid vloei...

 

Het rookt het fijnste als je het tippie tussen het laatste stukje hasj doet. Dan zit de tip goed vast. De hasj zal wel zachter worden tijdens het roken. Je moet er wel harde hasj voor hebben, bubble hasj gaat niet werken, dan smelt je joint.

gallery_19_919_345041.jpg

 

Kees.

 

BTW. WTF IS VLU ? Het is VLOEI, van VLOEIPAPIER. T IS HIER GEEN KLEUTERKLAS VLUPAPIER... tsss... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb wel eens een pure mix gedraaid hoor. Flink wat wiet, en dan laag hasjkorreltjes en dan weer veel wiet verkruimeld

 

was heel leuk, alleen uiteindelijk toch sonde. ik werd er wel stoned van hoor, maar ik had er ... normale van kunne draaien wat 10 keer beter was geweest

Share this post


Link to post
Share on other sites

koop een pijpje, best een half lange houten. I-de-aal voor hasj!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...