Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabusinesss

Prijzen Zo Fucked Up Duur

Recommended Posts

Jo mensen ik ben van plan om een tl kweekje te doen in een kast die niet veel hoger is dan 1,20m

hij is 30x30x120 dus ik check vandaag de gamma en ik zie van die kleine tl buisjes hangen en ze kosten me 14 euro per stuk!! terwijl ik verderop in het rijtje kijk en een tl buis van iets langer dan 1 meter voor nog geen 7 euro... kijk ik verkeerd of is dat gewoon zo duur en hoe kan ik goedkoper aan die kleine dingen komen..

 

de prijzen die ik hierboven noem zijn wel incl die langwerpige fittingkast, ook zie ik bij iedereen dat ze alleen die zijkant-fittingen hebben, hoe hebben jullie dat dan gefixed gewoon die bedrading uit de kast gehaal en bovenlangs gelegd?

 

Greetz Canna :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

30 x 30, dit gaat denk ik niet goed komen: je zou ze hier beter verticaal zetten en je plantje wat rekken, moet toch wel een leuk experimentje zijn :specool

Ik zou gewoon je kast wat groter nemen.

Die prijzen zijn heel normaal hoor. ;)

 

Growertjen

Share this post


Link to post
Share on other sites
kijk ik verkeerd of is dat gewoon zo duur en hoe kan ik goedkoper aan die kleine dingen komen..

 

Voor de groei

 

voor de bloei

 

Hier kan je zien dat de buisjes best duur zijn en exclusief de fittingkast

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar me ouders mogen het niet weten als het in die kast gebeurd komen ze er niet achter omdat ik die een aantal jaar geleden voor me luchtbuks in mekaar getimmerd heb die is inmiddels naar de kluwte gegaan dus ik heb een kast die ik wil benutten voor me lowriders ;)

 

ik was vandaag aan het werk en ik zag hem hangen op het toilet die lamp die ik wou kopen en is geen onaardig dingetje :specool

 

en een 100watt hps lamp dan is dat geen idee of word dat te warm..

en waar haal ik een 100 watter vandaan aliën heeft hem niet zag ik alop de site

 

Greetz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

30 x 30 x 120

 

man hier in kan je geen weed kweken ,,,,,,,,,,,

 

is indd een leuke opslag voor je lucht bux

 

en je ouders komen er toch achter gezien de lucht die je mini plantjes afgeven...........

 

mzzl Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

die speciale buisjes zijn erg duur (weet je trouwens zeker dat dat TL is? de meeste van die buisjes met fitting aan de achterkant zijn gewoon gloeilampen!). Je moet gewone buisjes nemen met de aansluitingen aan de zijkant, maar de kleinste gewone reguliere buisjes, exclusief fitting, zijn al 361 mm lang dus TL gaat nooit passen in je kastje, tenzij je op héél laag vermogen in de miniaturen gaat. Wat wil je trouwens op 30x30? :specool Een bonsai kweken? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus door midden zagen en aan mekaar plakken als het ware.. maar dan wel zonder tussenwand natuurlijk ;)

 

maar uhh deze lampen van deze wattages zijn gewoon net zo groot als de 400 en 600 watters?

want ik heb nog een 600 watter liggen en die past niet in me kast ookal zou ik hem door 2en delen maar ik kan natuurlijk de kap passen maken :specool

 

dat is wel en handige link thnx growert :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon verdelen dat je 30x30x60 en nog is 30x30x60.

De geur kan idd een probleem worden.

 

Je kan ook snel zelf een kap in elkaar knutselen.

En een 70 watter geeft weinig tot niets van warmte af heb ik me laten vertellen dus in elke box 1 pc fan zou moeten volstaan.

 

Dan nog de geur... wat wil je er aan gaan doen?

 

 

 

 

Growertjen

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee dan denk ik tog voor de 70 watt hps of 100 wat hps omdat de prijs uiteindelijk richting hetzelfde kostenplaatje gaat en hps beter is.. maar lowriders kunnen makkelijk op 30x30 ;)

 

sowiso 1 hehe :specool

 

en ik kan me filter achter me bureau kwijt dus ruiken e het nog niet en die kunnen ze niet zien zitten omdat het gewoon een zooi is op me kamer

 

grtz

 

 

 

bedoel je dus dat ik 2 losse kasten van 30x30x60 moet pakken geheel los van mekaar, due moet ik 2 lampen in iedere box 1 lamp dus.. en als ik nou gewoon 1 box pak van 30x60x60?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus je kan van die kast 30x60x60 maken dat zou mss beter zijn.

Dan 100watt er in.

Ga zeker eens inspiratie op doen op www.icmag.com

-> growers forum

-> micro grows

gewoon wat kastjes bekijken en de ideeen zullen gegarandeerd binnenvloeien.

 

 

Succes growertjen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dusse, die kast is 120 hoog...

Je zou 'm ook plat kunnen leggen, dan is-ie 120 breed, en kan je die 1m lampen erin hangen.

Of die 30cm dan hoog genoeg is voor lowriders weet ik niet...maar als je toch gaat knutselen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is niet te doen 30 cm hoogte de lamp neemt al minstens een cm of 10 in beslag en dan het medium nog.. en dan heeft de plant niet eens de ruimte om 10 cm te groeien.

 

ik denk dat ik gewoon een kast moet versieren die iets breder is dan deze zonder dat ik bij mijn ouders de argwaan wek dat er planten in komen te staan, ik heb het geluk dat ik een nieuw bed krijg en als het goed is een bureau erbij en dan slijm ik nog even voor een andere klerenkast en als ik die eenmaal heb dan modifeer ik de oude en dan heb ik die als kweekhok...

 

ik hou jullie op de hoogte van mijn indoor geruilla kweek ;)

 

Grtz :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...