Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Tuup

Zomaar Wat Fotootjes Vanaf Week 4 12/12.

Recommended Posts

Hee mensen,

 

Had eve zin om wat fotootjes met jullie te delen.

 

Staan nu in 4e week met lampen op 12/12.

30 stuks, 2x 400watt, 7 liter potjes, afzuiger van 500m3 inblaas 250m3.

 

Ohja, zeker niet belangrijk om te vertellen: Heb na een week groei de bloei ingezet. En op de eerste dag 12/12 voor de gein 2 vrouwelijke NL zaadjes ertussen gegooid.

De zaadplantjes zijn nu even groot als de stekken. Tevens veel dikkere stammen.

 

Wie vind de zaadplantjes.... :specool

 

med_gallery_5554_891_482432.jpg

 

 

 

 

 

 

med_gallery_5554_891_421735.jpg

 

 

 

 

 

 

med_gallery_5554_891_268509.jpg

 

 

 

 

 

 

med_gallery_5554_891_253208.jpg

 

 

 

 

 

 

med_gallery_5554_891_253207.jpg

 

 

 

 

 

 

med_gallery_5554_891_125369.jpg

 

 

 

 

 

 

med_gallery_5554_891_227800.jpg

 

 

 

 

 

 

med_gallery_5554_891_972763.jpg

 

 

 

 

 

 

med_gallery_5554_891_66035.jpg

 

 

 

 

 

 

med_gallery_5554_891_213796.jpg

 

 

 

 

 

 

med_gallery_5554_891_631859.jpg

 

 

 

 

 

 

med_gallery_5554_891_360067.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

gezellig, lekker fris tuintje.. ;) enneuh die zaailingen springe der wel uit hoor met da brede blad..lol

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
gezellig, lekker fris tuintje.. :) enneuh die zaailingen springe der wel uit hoor met da brede blad..lol

;)

 

lol :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb trouwens bij enkele plantjes last van TMV. Eens kijken of die zaailingen dat nu ook krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk van niet ! maar goed we zullen zien .

 

De zaailingen zullen trouwens een stuk hoger gaan worden als je stekken verwcht ik .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

De zaailingen zien er uit als de grootste kindjes van de klas. En die krijgen vast geen TMV.

Leuk kastje, en grappig effect, die twee zaailingen ertussen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk van niet ! maar goed we zullen zien .

 

De zaailingen zullen trouwens een stuk hoger gaan worden als je stekken verwcht ik .

 

Ik verwacht ook niet dat de zaailingen last zullen krijgen van TMV. En inderdaad, ik denk dat ze nog een stuk groter worden dan de stekken. Misschien een goed idee om ze te buigen/ knakken? Normaal hou ik me daar niet mee bezig, maar ga het wel proberen bij de zaailingen.

Denk vanavond en dan zal ik er gelijk een fotootje van schieten

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zie geen filmpje, wel alleen een klein fototje...

 

en op de foto's lijkt het net of de lampen heel ver van de planten afhangen... maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
en op de foto's lijkt het net of de lampen heel ver van de planten afhangen... maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk :specool

 

Ligt aan jou ;) Hangen +/- 45 cm van het kleinste plantje af en +/- 35 tot 40 van de grootste.

 

Eens kijken of ik dat filmpje aan het werken krijg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cool gedaan dat filmpje, mooie plantjes ook :specool

 

(nog ff achtergrondmuziekie erbij)

 

 

Heee , maar w8, kunnen we niet met een paar growers van het forum een groei-dvd maken??? Heb laatst een paar films gedownload, maar als je ziet hoe die gasten kweken !? denk dat wij met het forum dat wel 100x beter kunnen ;) Krijgen newbeez zeker de GOEDE info over growen :)

 

greetz en benieuwd wat je zaailingen gaan doen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cool gedaan dat filmpje, mooie plantjes ook :specool

 

(nog ff achtergrondmuziekie erbij)

Heee , maar w8, kunnen we niet met een paar growers van het forum een groei-dvd maken??? Heb laatst een paar films gedownload, maar als je ziet hoe die gasten kweken !? denk dat wij met het forum dat wel 100x beter kunnen ;) Krijgen newbeez zeker de GOEDE info over growen :)

 

greetz en benieuwd wat je zaailingen gaan doen

 

Die zaailingen ga ik zowiso buigen of knakken. Wilde dat eigelijk gister al doen, maar kwam wat tussen. Zodra ik dat gedaan heb zet ik gelijk even een fotootje ervan hier neer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij heb ik het wel goed gedaan na eerst het topic over dieven en toppen nagebladerd te hebben.

 

We zullen zien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuup, ouwe "knakker" :specool

Heb wel het idee dat je licht aan het overvoeden bent gezien de bladpuntjes van foto 2.

Succes verderz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tuup, ouwe "knakker" :specool

Heb wel het idee dat je licht aan het overvoeden bent gezien de bladpuntjes van foto 2.

Succes verderz.

 

Ja dat idee had ik zelf ook al.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu de zaailing 2 dagen na het knakken. Waar ze is geknakt zie je gewoon 1 grote buil ontstaan. En de top wijst weer vrolijk richting de lampen. Ook de zijscheuten kruipen gewoon naar de lamp toe.

 

 

 

med_gallery_5554_891_375582.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mmzzz, denk dat ik dat ook maar eens moet proberen met me haze-jes, worden nu al twee maal zo lang dan de rest....

 

ziet er goed uit!

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
hehe, ziet er grappig uit! Ondersteun je dat of hangt ie aan een touwtje? of blijft ie uit zichzelf zo schuin?

 

Zoals ik het heb begrepen kan ik haar zo laten staan, maar ik denk als de hoofdtop gewicht gaat krijgen zal ik toch moeten ondersteunen naar mijn idee. 1e keer dat ik dit gedaan heb. Normaal hou ik me met deze dingen niet bezig en laat ik ze gewoon hun gang gaan.

 

Is ook de eerste keer dat ik gewoon wat female zaad ertussen heb gegooid. Normaal alleen stekken.

 

mmzzz, denk dat ik dat ook maar eens moet proberen met me haze-jes, worden nu al twee maal zo lang dan de rest....

 

ziet er goed uit!

 

greetz

 

Ja, ik zie je haze plantjes erg strekken. Ik zou het gewoon proberen als ik jou was.

 

Gewoon stammetje onder een scheut vastpakken met duim en wijsvinger en dan met je andere hand omknakken. Niet te ver natuurlijk. Gewoon tot dat deel boven je vingers horizontaal ligt. Zo heb ik het gedaan in ieder geval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...