Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ert

Help Je Mede Mens

Recommended Posts

Ik heb eventueel nog wel het een en ander aan voeding staan, mocht je het kunnen gebruiken...

 

grt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwekers

 

Wat een treurige story is dit geworden zeg. Ik had graag nog een reactie willen plaatsen in de topic 'wat kan ik hiermee"?" maar daar zit inmiddels ( terecht) een slotje op.

 

Dan zit je als med-user zó dicht tegen een doorbraakje aan, mensen organiseren zich, er wordt van alles beschikbaar gesteld... dikke toppen werden de afgelopen dagen door het hele land voor je ingesealed... en dan gaat alles in rook op omdat je het lijdend voorwerp zélf notabene dwars gaat liggen.

 

Toch zie ik er nog steeds brood in als er een soort online 'voedselbank'komt voor med-users die het financieel echt niet meer kunnen trekken. Zoals we hebben mogen zien: kwekers staan haast te trappelen om belangenloos een paar topjes te delen! Ik zelf kweek maar op héél kleine schaal maar ik zou gerust ook een plantje kunnen missen na de oogst.

 

Als een betrouwbaar iemand, zelf ook zwaar med-user, nou toch eens een systeempje opzet met één van de bereidwillige redaktieleden hier... om een aantal van de ergste gevallen te gaan helpen, en een soort klein distributiecentrumpje oprichten om wat topjes her en der te schuiven naar de mensen die het echt hard nodig hebben. Zolang er niks 'aan de strijkstok' blijft hangen, denk ik dat érg veel kwekers hier in meegaan en moet je eens opletten wat er dan op gang komt, als je het netjes aanpakt.

 

Spijtig dat Tapawingo niet die ambassadeur kan zijn, maar wie weet staat er iemand op met betere communicatieve vaardigheden? Iemand die er ook niet vies van is om zélf kennis te nemen van het plantje en deze kennis uit te dragen naar zijn mede med-users. Dan hebben we het nog niet eens over het waardevolle kwaliteitsoordeel wat med-users kunnen geven over onze zelfgecrëerde strains!!!

 

Een win-win én feel-good situatie voor iedereen. Wat wil een mens nog meer?!

 

gr Vanmaniac

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, vanmaniac, dat initiatief is er wel, maar het is niet zo eenvoudig te verwezenlijken. Zie ook dit topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Whazzup

 

ik ben niet heel vaak hier op het forum, eigenlijk toevallig dat ik inhaakte op die topic van tapawingo. Dus wat je me nu laat zien is nieuw voor me, maar inderdaad.... er zijn wel veel obstakels ja als ik het zo doorlees.

 

Tsja, ik ben ook maar een recreant die gekke toppies kweekt in een klerenkast en eventueel wel wat wil afstaan. Voor de rest moeten ze het zelf maar gaan doen dan. Ik vind het een gemiste kans voor tapawingo en zijn lotgenoten.

 

gr Vanmaniac

Share this post


Link to post
Share on other sites

helemaal met je eens. En ik ga gewoon door hoor. Heb mijn "goede daad" al weer gedaan. Voelt beter om te geven dan te krijgen zeggen ze toch wel eens? En ben best wel trots op mijn eigen wiet, vind het leuk dat het oprecht gewaardeerd wordt wat je doet. En dat geeft een grote voldoening. Tot zoiets geregeld kan worden zou ik iedereen willen aanraden om hetzelfde te doen. Ook degenen die het gewoon recreatief doen en veel meer overhouden dan ze zelf op zouden kunnen, wat doe je er mee? Maar zeker ook de grote kwekers, die zouden met een voor hun relatief kleine hoeveelheid heel veel goed kunnen doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonder nu weer een discussie los te maken vind ik het vooral lullig voor Ert en Harry M. die hebben zich volledig ingezet om spullen etc. los te krijgen bij anderen, ert heeft de moeite genomen om die gast te bezoeken krijgen ze moet zo'n idioot (sorry dat ik het zeg) te maken.

 

Duidelijk geval van stank voor dank ;) .

 

Misschien moet iemand die serieus geholpen wil worden naast zijn bankafschriften, medicijnennota's

een Riagg rapport posten zodat je ziet met wat voor persoon je te maken hebt, voordat er weer

serieus op in gehaakt gaat worden, een ezel stoot zich niet aan de zelfde steen.

 

En dan nog dreigen met wetboeken ook :specool

 

Blauwezand

Share this post


Link to post
Share on other sites

:specool Heb alleen gevraagd als ik besluit om van dit forum af te gaan of ze alle post willen weghalen, meer niet en minder niet.

 

En ik moet wel een overweging maken, want met wat ik kon gaan doen was 400 Watt wat volgens zeggen niet me noodzaak zou bedruipen, nml. 120 a150 gram per maand.

 

Kreeg advies van meerderde kanten 2 hokken te maken, voor vele dingen nml. als er een echt mis gaat, en met 2 x 400Watt zou ik ook behalen de oogst die ik nodig heb.

 

En het risico blijft hetzelfde, had het nooit over meer dan ik nodig heb, hoop alsnog dat de regering overstag gaat, en hun taak als zorgstaat echt letterlijk gaan nemen, dan komen vele medicijnen weer in de ziekteverzekering en ook de medicinale cannabis, zodat mensen zoals ik hier niet hoeven te kijken, hoe hun zelf te bedruipen en te overleven.

 

Het is nimmer mijn intentie geweest om negatief te zijn of iemand tegen het been te schoppen, want in mijn leven en hart is alleen maar plaats voor liefde en meer niet.

Dus mocht ik dat wel gedaan hebben, sorry ervoor.

 

ff een gedicht wat ik heb gescheven voor me ongeboren kind in september 2006;

 

"Letter to my Unborn child"

 

-Ik en je moeder hebben je in liefde gemaakt,

en je moeder heeft je met alle liefde gebaard.

 

-Een wijze les voor het leven,

doe alles vanuit je hart geven.

 

-Laat er alleen liefde in je leven en hart zijn,

dan doe je andere en jezelf geen pijn.

 

 

Jah Love Quide Protect

Hail H. I. M .

 

 

Tapawingo_Sheth_she_n_zh

 

En jammer dat er mensen zijn met vele vooroordelen, voor mij is dit topic OUT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook al komt er "maar' 120 gram af, dat hoef je dan al niet meer te kopen. Dus het zou in mijn ogen een win/win situatie zijn. Nu heb je niets en moet je alles kopen. Ook met een 400 watt kan je goede resultaten halen hoor. Mijn laatste oogst op bio onder 1x 400 watt was 250 gram (5 plantjes). Ik denk dat aankomende oogst zelfs nog meer wordt.

Think about it.

Maar ja Ert en Harry, de bedoeling is goed :specool

De bus met voeding staat er nog steeds voor jullie mocht je het nog willen gebruiken.

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee jonges / dames ook

 

 

het is gewoon stuk gelopen op het fijd dat er dus maar in 1 richting werdt gecomuniseerd

zal mischien ookwel in zijn ziekte beeld passen.

 

maar ik sluit de deur niet om via dit forum en met de goede intenties van mede forum gebruikers iets te gaan doen voor de hulpbehoefende mede mens .

 

hoe en waar zal ik niet direct weten dus iemand met een idee ............. mail me die dan .deze manier is om een beetje de gemoederen over dit HOT item te temperen . dan als er genoeg ideen zijn die posten en te bepraten ....

 

Mzzl Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zonder nu weer een discussie los te maken vind ik het vooral lullig voor Ert en Harry M. die hebben zich volledig ingezet om spullen etc. los te krijgen bij anderen, ert heeft de moeite genomen om die gast te bezoeken krijgen ze moet zo'n idioot (sorry dat ik het zeg) te maken.

 

Duidelijk geval van stank voor dank :) .

 

Misschien moet iemand die serieus geholpen wil worden naast zijn bankafschriften, medicijnennota's

een Riagg rapport posten zodat je ziet met wat voor persoon je te maken hebt, voordat er weer

serieus op in gehaakt gaat worden, een ezel stoot zich niet aan de zelfde steen.

 

En dan nog dreigen met wetboeken ook ;)

 

Blauwezand

 

 

 

 

 

Dit is waar het mis ging hier op forum

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=20185&st=90, en op msn daarvoor, doordat er geen 2richtingscommunicatie mogelijk was, anders denk ik wel dat we er uitgekomen waren.

Vind het jammer te zien, dat mensen niet hele topic lezen, dan wel niet weten van de hoed noch de rand, en dan toch een oordeel vellen, "als dat zou gebeuren in de nederlandse samenleving, zou het er niet beter op worden".

En weet dat communiceren altijd 2 richtingen moet zijn zo ook luisteren, dan erover denken, en vandaar uit verder.

 

En of ik kan comuniceren, daar kunnen alleen mensen die me kennen over oordelen.

Want ik kan altijd mijn standpunten onderbouwen, want zeg niet omaar wat, denk er altijd eerst over na, zo ook of ik hier op het forum me destijds zou in schrijven.

Maar geef altijd idereen en alles voordeel van de twijfel, totdat het tegendeel is bewezen.

 

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naar mijn weten heb je het voordeel van de twijfel hier gekregen, maar ben je er op een verkeerde manier mee om gegaan. Succes met je verdere plannen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Groep: Members

Berichten: 67

Sinds: 22 October 06

 

Je had inderdaad beter een tijdje de kat(ten,jes) uit de boom gekeken. Had je een kat(er) bespaard. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dit is waar het mis ging hier op forum

 

Toen jij hier kwam idd :specool

 

 

Maar voor iedereen die de stukken heeft liggen, ben ondertussen ook aan 't vragen gegaan...

 

We hebben voor medicinale gebruikers een complete kweektent incl voeding aarde potten en de rest klaar liggen... Helemaal compleet, alleen de stekker in 't stopcontact steken dus..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geweldig! :specool

 

"alleen de stekker in 't stopcontact steken dus.."

 

r=n , 't=de, stop=aa, contact=rde ;) :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben hier net nieuw en heb even de tijd genomen om de topics van Tapa door te lezen maar ik vind het echt zielig dat deze gozer met de grond gelijk gemaakt wordt hij wil ook alleen maar het beste voor de mede mens het komt uit een puur hart volgens mij dat niet al zijn handelingen juist waren betekent toch niet dat hij als pispaal gebruikt moet worden?

 

Misschien zit ik er helemaal naast maar wilde dit even melden.

 

Grt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jammre dta the allemle soi mote. :blink:

 

Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet

mkaat het niet ui in wlkee vloogdre de ltteers in

een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat

de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals

saatn.

 

De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast

Wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er

Saatt. Odmat we niet ekle ltteer op zcih lzeen maar

Het wrood als gheeel.

 

 

;) Als het inhoudelijke maar overkomt toch? :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

@annom hehe mooie rebus! Valt niet mee na mijn eerste vanavond :specool

 

@tony: Er is meer communicatie geweest dan hier op het forum (geloof me..). De doelstellingen en de manier waarop lagen gewoon effe een beetje te ver uit elkaar. Dat in combinatie met om het voorzichtig te zeggen wat ongelukkige communicatie. Er is alle tijd geweest om het recht te zetten maar kenelijk hebben we een communicatieprobleem en dringen de welgemeende adviezen op dat gebied niet zo goed door.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heee Whazzup

 

zullen we deze topic maar sluiten ...........en eventuweel een nieuwe openen als er andere gevalen zich opdoen ..........

 

of maken we er een sticky van .......... :specool

 

dacht het niet

 

Mzzl Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tony Pyjama.

Hier zit je er ff naast. Jij kent hem niet en ik ook niet.

Maar ik maak niks gelijk en heb echt geprobeerd om hem wat duidelijk te maken.

Niks geen financieele extra,s of wat dan ook ik wilde doneren en bouwen. Maar er is eeneind. ik weet zeker dat Tapa het goed bedoeld en daar geen kwaad over. Maar wat hij niet begrijpt is dat er zo veel fout kan gaan in een ronde(kijk nou naar mij).

 

Gister stuur ik hem een mail.

Dit over de spullen die ik GRAAG op zou halen omdat we dat afdgesproken hadden.

Ik begin de mail met Hee Nielsie, Fout is zijn antwoord.

 

Waarom kleineren .

Dit was niet mijn bedoeling en dat weet een ieder die hier zit, zo ben ik en zo praat ik. Als hij even na had gedacht wist ie dat ik dat zo meen.

 

Nu mag hij ze in ze reet steken of verkopen dan heeft ie nog een paar centen om wat te kopen. En een huishoudster te nemen om die vuile tering zooi in ze huis op te ruimen. Rot ff op met die schimmel en bacterien infectie.

Het is gewoon een vuile vieze rotte Profiteur en wij zijn daar de dupe van.

 

Tapa je kan er in stikken of sterven.

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ertje :specool

 

Ik ken deze man niet persoonlijk maar als ik zo zijn verhaal op het forum lees zie ik alleen goede bedoelingen en daar tegenover zie ik dat iedereen hem zwart maakt zijn topics op slot zet en dat zette me even aan het denken. Het zal wel aan het feit liggen dat jij contact met hem hebt gehad in "real life" en ik alleen de mooie verhalen op het forum kan lezen. Het is niet zo dat ik zijn kan kies ofzo.

 

Grt

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee tonny

 

is een langverhaal man en we zijn het tapa verhaal meer dan zat ,,,,,,,,,,er zijn meerdere topic's geopent

 

hee ert ik kreeg vandaag een mail van tapa of ik mijn spuletjes al had gestuurd wandt hij had nog nix binnen en vondt dit vreemd ...........

 

de mzzl met hem ............bdsm lifestiller aka tapanogwat

 

mzzl Harry

 

EINDE DISCUSSIE ..................

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee je fokt het niet op.

 

Maar je neemt wel een standpunt in waar je niks van begrijpt. Hij heeft alle kansen gehad die je kan hebben.

Maar verkiest zijn eigen pad.

gr ert

 

Harry.

ben blijdat ik hem niet alleen eigenwij=s vind.

 

gr ertje je Foundation maatje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...