Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

fotografe

5 Dames(shack)in De Keter In Scrog!!

Recommended Posts

updatje 17 dag bloei:

 

Het net zit erop,de topjes kunnen(gedeeltelijk!) hun (positieve!) positie vast inemen om genoeg licht te vangen voor positieve(nieuwe spelling?) afbloeiresultaten! :specool

 

Er is weer hoop gepikt,maar ja! :blink:

 

Foto=6QUER7WZ.jpg

 

tot zover,

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

gezellig netje vol met shack :blink:

 

Mooi gedaan fotografe :specool

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

heee foto .......

 

ziet er netjes uit he , nu nog de toppen er door laten knallen .........

 

perfect ............

 

Mzzl Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

beter goed gepikt dan slecht zelf verzonnen :blink: :specool

 

dit is wel een lief gazonnetje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Girly wrote: hoe hoog zijn ze eigenlijk ?

 

*het net hangt op pl/min 45 cm van de bak. ;)

 

Pitt wrote: beter goed gepikt dan slecht zelf verzonnen :tu :specool

 

* Hahaha,bedoelde eigenlijk dat ze gediefd zijn! :P

 

Verder iedereen weer bedankt voor de positieve vibes. :blink: (dat voelen ze) :rofl

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie volle kast al hoor , hoeveel liter aarde gebruik je , is dat een 90 liter kuip..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

//Edit 'Rich': onnodig quoten

 

vind het wel een mooie bak die je hebt. nu ik jou zo zie wil ik het zelf ook zo gaan doen in een grote aarde bak&drainage slang..(heb ook nog zo'n kastje)

 

Paffie wrote: welk middel gebruik je hier dan voor?

 

* De(samengestelde) spray is (nog?) niet in de handel te verkrijgen! :blink:

 

en wat doet het eigenlijk?

 

*Maakt de stammen dikker & de internodenafstand korter,dus je krijgt kortere/dikkere planten met dezelfde internodenopbouw als een grote,alleen op kortere afstand van elkaar! :specool

 

kusjes fotografe

 

kan je hierover misschien toch een puntje van de sluier oplichten. ik ben hier erg nieuwsgeirig naar.(is dit zo iets als gibberilc acid van space kees?)

 

veel sucses met de kweek.

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@fotografe heb je deze techniek ook toegepast in je oude SSH kast. Dan begrijp ik waarom je van die fantastische mooie internode krijgt en een mooie dikke stam.

 

Mag er van uit gaan dat je snel op de markt komt met dat goedje.....ik zit daar wel op te wachten op z,on soort oplossing. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

@fotografe wat voor kast heb je wat zijn de afmeteningen en van je aardebak , gaarne uw reactie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jawel,

met zo'n middeltje zijn de kabouterkwekertjes helemaal blij.

misschien een fototje van stammetjes en internode afstand.

wij volgen op de voet.

 

Z m op.

 

greet van weet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Necro wrote: .(is dit zo iets als gibberilc acid van space kees?)

 

* Nee,dit is heel wat anders! :tu

 

Azarias wrote: @fotografe heb je deze techniek ook toegepast in je oude SSH kast. Dan begrijp ik waarom je van die fantastische mooie internode krijgt en een mooie dikke stam.

 

* Is idd ook gebruikt bij de ssh! ;) (eigenlijk bij alle planten,met uitzondering van de buitenplanten,deze hebben we eerst zoveel mogenlijk hun gang laten gaan om te kijken(inschatten) wat de grond daar zelf voor waarde heeft met oog op(rasgevoeligheid voor oa de grond!) volgen(de) jaar(en-a) ;) & wat we lekker vinden tuurlijk! :specool (moet nog getest(gerookt) worden!) :P

 

Azarias wrote: Mag er van uit gaan dat je snel op de markt komt met dat goedje.....ik zit daar wel op te wachten op z,on soort oplossing. ;)

 

*Zitten er in principe meer op te wachten? :rofl (werkt ook goed op hydro & cocos & daar hebben ze helemaal last van strekproblemen(zeker bij langere(voor)groei!) :tu Heb t ff met de"tuinkabouter"over gehad (bij hem halen we(paar hobbykwekers) kosteloos de spray!) :blink: ,maar weet niet goed welke weg te bewandelen om zoiets op de markt te zetten! :hug: (dus voorlopig blijft het bij testen!) :P

 

Azarias wrote: @fotografe wat voor kast heb je wat zijn de afmeteningen en van je aardebak , gaarne uw reactie...

 

* Had bak besteld van L100xB60xH40 (is ongeveer geworden 90x60x50,schat ik,maar zal t als ik r ff langsfiets ff opmeten! ) :rofl (de inhoud van de kast stond al vermeld volgens mij,gewoon zo een keter met een te laag plafond!) :no

 

Weetje wrote: misschien een fototje van stammetjes en internode afstand.

 

We gaan ons best doen! :j

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites
*Zitten er in principe meer op te wachten? :P (werkt ook goed op hydro & cocos & daar hebben ze helemaal last van strekproblemen(zeker bij langere(voor)groei!) :blink: Heb t ff met de"tuinkabouter"over gehad (bij hem halen we(paar hobbykwekers) kosteloos de spray!) :specool ,maar weet niet goed welke weg te bewandelen om zoiets op de markt te zetten! :tu (dus voorlopig blijft het bij testen!) :rofl

 

kan ik niet mee helpen testen? ;) :rofl ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Necro wrote: kan ik niet mee helpen testen? :hug: ;) ;)

 

Als je bekende was geweest & beetje in de buurt had gewoond was dat geen probleem geweest! :P

 

Updatje 20 dag bloei:

 

De 1e groei is er vrijwel uit! :specool (nu kunnen ze gaan bouwen!) :tu

 

Foto=PQTHHBBQ.jpg

 

Heb nog detailfotootje(voor Weetje) proberen te maken,maar is wel vrij lastig met de lamp aan! :rofl

 

Foto=LDJV3XTD-1.jpg

 

ff hand erachter dacht ik werkt ook niet veel beter,maar toch ietsje! :rofl

 

Foto=EZWBWM6D-1.jpg

 

& dan nog fotootje met de(groene) arm van moe,die dankzij de goede verzorging al mooi veldje heeft weten te creëren! :blink:

 

Foto=YAUV8UXQ.jpg

 

tot zover,

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie dikke takken met korte internodes ;) :specool zo willen we het zien.

 

Hier is een kweker aan het werk welke al vaker sativas heeft gekweekt,het op de juiste manier en tijdstip weten te bepalen van blad voeding,watergift en licht efficientie is iets wat in je vingers moet groeien.

Hier zal shack#2 blockhead achtige buds gaan produceren.

 

Petje af fotografe :blink:

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je bekende was geweest & beetje in de buurt had gewoond was dat geen probleem geweest! ;)

 

ik leer je graag kennen. :tu .misschien ooit op een meeting.....? :P

 

Ook dit gaat een sea of green worden voor zover het er al niet 1 is :specool

 

tja wat een fantastisch oerwoud voor 5 plantjes,petje af hoor. :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hier is een kweker aan het werk welke al vaker sativas heeft gekweekt,het op de juiste manier en tijdstip weten te bepalen van blad voeding,watergift en licht efficientie is iets wat in je vingers moet groeien.

Hier zal shack#2 blockhead achtige buds gaan produceren.

 

Petje af fotografe :specool

 

greetz sannie

 

 

KweekSTER Toch ............???????????

 

een lekker kastje vol groene exstassie ........... fotografe.. :blink: hhhhhhhhmmmm

 

op naar een dikke Top ........

 

De groente en de mzzl

 

Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, mooie bos zo, en nu maar bouwen...

 

Ik weet niet waar je zit en of het nog nut heeft in mijn geval, maar ik wil best een kant van mijn hok behandelen met jouw goedje, zodat je het verschil kan zien met de andere kant, voor jouw goed als test en voor mij ook leuk natuurlijk :specool

 

grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit en dit is wel een lekker veldje maar

dat kacheltje onder de bladeren....gaat dat goed??

 

pitt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben het aan het lezen en moet wat meer slikken.

Ziet er echt mooi uit daar, super.

 

Ik heb wel een klein tippie.

Yakuza, had een originele i-grow en had daar een bak in gezet die gazaagd was op het bouw centrum.

Dus de maat opgenomen en LATEN zagen, daarna hebben we hem bekleed met vijver zijl en hoppa je kon hem er zo in schuiven. Schoon en het werkt. Miss een optie.

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Necro wrote:ik leer je graag kennen. :rofl .misschien ooit op een meeting.....? :no

 

* wie weet! :j

 

Paffie wrote: Ik weet niet waar je zit en of het nog nut heeft in mijn geval

 

*Ik weet (af en toe) ook niet waar ik zit! :rofl Wat ik in jouw topic zie ben je al tever! ;) We gebruiken de spray tot de topjes gaan vormen. B) (zeg de groei gestopt is!) :no Zag in je topic dat je de roofmijt eroverheengestrooid had! B) Staat wel in de beschrijving,maar komt tussen je topjes te zitten op deze manier! :huh: (is niet lekker roken die vermiculiet ed!) ;) Kun je beter in bijv koffiefilters doen & dan plaatsen tussen je planten zodat ze eruit kunnen lopen! :no (kun je t ook makkelijk& schoon weer verwijderen!) B)

 

Pitt wrote:

dat kacheltje onder de bladeren....gaat dat goed??

 

* is misschien niet duidelijk te zien,maar de warme lucht blaast achterlangs(de inlaatgaten) rondom de onderkant van de bak! :P (dus geen rechtstreekse warme/droge lucht op de dames!) :specool

 

Ert wrote: Ik heb wel een klein tippie.....

 

* Ert bedankt voor het meedenken,maar we proberen het eerst op deze manier! B) (was eigenlijk van plan de(goed bemeste) onderlaag draaitje of 5 a6 te laten zitten!) ;)

 

Verder bedankt voor de positieve replies! :no

 

kusjes fotografe

 

p.s. zal m elke 3 a4 daagjes proberen te updaten! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...