Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Tapawingo

Met Dank Aan Paar Mensen Dank Ik Jullie Allemaal

Recommended Posts

Hierbij bedank ik alvast Cees, die mijn mail met adviesvraag hier op forum gezet heeft.

 

Ert dat die me gaat helpen met eerste benodigdheden.

 

En tokkie voor zijn aanbod.

 

En andere die me een warm hart toedragen.

 

Zal proberen een verslag te maken van "mijn eerste aanraking met het kweken van mijn eigen pijnbestrijdingsmiddel die moeder natuur ons biedt".

Share this post


Link to post
Share on other sites
:wOOt moge het een top oogst worden ;).Zoniet ach daar is ook een oplossing voor toch <_< .

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe ik denk dat ert je onder HPS gaat brengen, dus dat zal een "indoor kweekverslagen" topic worden. Wacht het effe af, de zaadjes zijn inmiddels al verpakt voor je, gaan morgen op de post :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tapawingo het gaat helemaal goed daarstrax heb ik met ert gemailt ............

 

we en dan bedoel ik eigenlijk wij de gebruikers van het wiet forum gaan het regelen .

 

Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik sluit me bij de rest aan.

 

Doe ik ook eens een goeie daad. :wOOt

 

Wel een voordeel het is geen bokke lul, grapje.

 

Je lijkt me een toffe vent die het gewoon niet heeft getroffen en daar gaan we een klein beetje bij helpen.

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites
hehe ik denk dat ert je onder HPS gaat brengen, dus dat zal een "indoor kweekverslagen" topic worden. Wacht het effe af, de zaadjes zijn inmiddels al verpakt voor je, gaan morgen op de post ;)

 

 

 

thxxx

 

 

 

zit ik hier dan verkeerd want wil graag verslag uitbrengen 1 ste keer

 

 

 

Welkom en suc6 met je eerst kweek ! :wOOt

 

 

 

thxx , en zal zeker ergens verslag maken

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik sluit me bij de rest aan.

 

Doe ik ook eens een goeie daad. <_<

 

Wel een voordeel het is geen bokke lul, grapje.

 

Je lijkt me een toffe vent die het gewoon niet heeft getroffen en daar gaan we een klein beetje bij helpen.

 

gr ert

 

 

 

 

 

thxx, ert

 

 

 

Sta echt versteld van de hulp die ik krijg en dat op mijn dochter der verjaardag de 26-10 werd ze 10 de kleine meid, al mis ik er wel, want ze hebben der afgenomen, doordat ik ziek was samen met haar haldzusje, waar ik pleegouder van werd, want waar een kan 2 ook leven...........

 

En ze wisten toen ze bij me woonden, nadat ik ze mocht houden me dochter na 3-de bezoekregeling (via sms van de moeder), dat ik ziek was, en de ernst want heb dat medegedeeld, misschien VOOROORDEEL JEUGDZORG, dat ik medicinale cannabis gebruikte, want dat wisten ze naderhand pas.

 

Toen ik om hulp vroeg voor hulp in huishouding en dingen te doen met kinderen doordat ik te ziek was om nog leuke dingen met ze te doen(omdat kinderen voelen dat je ziek bent, en met veel pijn, en ze zich dan anders en vervelend gaan gedragen)

 

Toen kreeg ik ze toegwezen officieel nadat ze al meer dan jaar bij me woonde, maar de instanties draaien dan niet zo snel, me gezindheid was bekend van begin.

 

De dd heeft me weer hoop gegeven door de hulp, en pijn doordat ik me dochter miste en niet op der verjaardag kan zijn voor de 2-de jaar al, want op 28 sept. 2005 werden ze bij me weggehaald, eerst wilden die ............. het op me verjaardag doen de 27 ste. pfff

 

 

 

Merk wel dat er altijd in me leven dd zijn speciale waarop zowel positieve dingen gebeuren, en voor mij dan ook nog negatief zijn.

 

 

 

En sommige zeggen dat blowen ed je hersens aantast en he geheugen minder word e.d., maar ik onthou alles dd gebeurtenissen, wou dat ik meer vergat.................... :wOOt

 

 

 

 

 

Thxxx ert nogmaals, en ook namens mensen die ik dan ook kan helpen

 

 

 

 

 

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=ht...e8830098067e464

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
`.........En sommige zeggen dat blowen ed je hersens aantast.............

 

Juistem, ga der nog direct in geloven ook. Jammer dat er geen "puke" smiley in het lijstje staat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey tapawingo

 

veelsuc6 met deze kweek het is jou cker gegund

en ik heb weer een verslag om te volgen :specool

 

en nog gefeliciteerd met je dochter

ook al kon je er nie bij zijn ;)

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

haai tapawingo ;)

 

 

succes met je eerste kweek,eens kijken hoe rap we dat hokkie draaiend hebben :specool

 

 

 

 

groetels

 

 

 

ps je ''pakketje'' is onderweg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi hoi,

 

 

Fantastisch dat je zoveel reacties en hulp aangeboden hebt gekregen :D

 

Respect voor iedereen die zn steentje bijdraagd ;) (Ik sta er ook versteld van hoeveel mensen bereid zijn om je te helpen met je eerste kweek!)

 

Ik ga zeker je kweekverslag volgen en wens je heel veel succes!

 

Greetz,

 

Chica :)

 

Ps. Kusje voor Ert :specool :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...