Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
eerstekweekje

Hard Hulp Nodig !

Recommended Posts

Hee Mensen Ik heb een Plantje Een Mexican Sativa Nu Zit ik met een Probleem.

Hij Wil Niet Gaan Bloei En Hard Groeien Allemaal vaag Maar ja Ik Laat je Hier Even Een Paar Foto's Zien en Ik Wil Graag Weten Wat Jullie DenKen Te Zien.

 

Oook heeft Hij Weinig Vertakkingen Hoe doe Ik Daar Wat aan ??!!??

 

Er beginnen Ook Onder Wat Blaadjes Af Te Sterven ??!!?

 

-Ik geef Hem Voeding

-WortelStimulator

-8 a 9 Weken Oud

-Staat Onder Tl

- Nog Vragen PM Mij maar Ofzo ....

- Hulp Nodig Zoals Jullie Kunnen Zien !

 

 

Hier een Recente Foto :

 

http://www.wietforum.nl/uploads/1161651807..._852_428175.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

verplaatst naar het juiste forum: Micro/fluo

Share this post


Link to post
Share on other sites

vertakkingen krijgt ie wel meer als hij/zij groter wordt . hoeveel uur licht en hoeveel uur donker hebben ze ? want als je ze niet op 12/12 hebt gaan ze zeker niet bloeien. Succes verder met je kweekje :wOOt

 

 

Schaapie

Share this post


Link to post
Share on other sites

zet m, 12uur per dag in absolute duisternis, na een week of 2 a 3 moet je wel de eerste bloei verschijnselen zien.

 

stoppen met wortelstimulator..

 

:wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het niet heel irritant om elk woord met een hoofdletter te typen? Shift In Shift Uit, vind het nu al irritant....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is het niet heel irritant om elk woord met een hoofdletter te typen? Shift In Shift Uit, vind het nu al irritant....

 

 

Ok ik ben het gewent ik stop er wel mee :wOOt

----------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

Maar ik geef hem nu zoon 18 uur licht maar hij moet meer vertakkingen krijgen enzo hoe doe je dat dan en hij is nu maar een 60 Cm ofso...

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt het helemaal verkeerd aangepakt,allereerst heb je je plantjes enorm laten sprieten,weet niet wat je van tl kweken verwacht,maar 60 cm is al veel te groot,tl's hebben geen dieptestraling,je kan je plant nog wel redden,steun allereerst je plant,maak dan een kruis bovenaan je plant met bv bamboostokjes,maak alles netjes vast en leg je takken op het kruis dat horizontaal moet gaan liggen,dus het bovenste plantmateriaal opbinden,snoei beetje bij beetje je ondertakken weg tot de internode onder het kruis,laat wel 0.5cm per tak stengel over,laat deze zo nog even op 18/6 en bindt de nieuwe aangroei verspreid over het kruis.

Zo kan je nog een egaal bloeiend bovenveldje creeren...ps lees wat meer over zaadkweken,en verlichting,veel zal je duidenlijk worden... :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

afknipen en opnieuw beginnen vanuit zaad...is mijn devies.

direct onder de lampen....2cm erboven en hupsakees!

 

:wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

60 cm hoog ???.........Tja op het moment dat jij de lampen op 12/12 zet gaat het groeien nog wel even door, dus zoals rataplan al aangeeft zal ik maar iets van een netje erboven maken en alles een beetje naar beneden proberen te halen. Daarna de tl's er 2 cm vanaf hangen.

 

Ik zou zelf alleen niet te lang meer wachten om ze op 12/12 te zetten, aangezien de groei er nog wel even in blijft zitten. Het meest belangrijke is alles zo laag mogelijk opbinden en dat te blijfen doen zodat de tl's zo dicht mogelijk boven een egaal veldje hangen

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK ik zet deze plant maar voor het raam en zie wel hoe het ermee verder gaat ....

 

ik ben al 2 weken bezig met een snow white plantje die ook veeel te hoog wordt hij is al zo een 13 cm. Ik doe er wel even een foto bij .Ik begin wel even opnieuw met dit plantje, ik heb de tl er nu 2 cm vanaf gehange.. wat nu te doen graag uitleg over hoe ik deze kweek wel succesvol kan maken ...

 

 

Hier een Foto Van mijn Snow White Week 2 ..:

 

med_gallery_7765_852_584622.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,

 

ik zie dat je plantje nu al redelijk gestrekt is. waarom zet je haar nu al niet in de bloei?

Je kan zaad ook al gelijk op 12/12 zetten na het kiemen. Atmo heeft hier een heel mooi topic over:

klik hier

 

Zo beperk je de groei een beetje :wOOt

 

succes verder,

 

BS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...