Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabusinesss

Winterharde Wietsoort?

Recommended Posts

1 aug planten en dan gelijk de bloei in na 2 weken? :specool

 

ze stonden bijna 2 maanden in de bloei en moesten plijte wegens nood

we zijn nu bijna 3,5 maand verder en ik heb ze zondag geoogst..

ze hadden 2 maanden groei of iets minder.. en de rest van de tijd bloei dus dat zal wel snor voor zover

alleen jammer dat het vogelvoer planten waren, en dan ook nog dat ze bevrucht waren.. dus de "wiet" ervan is nu tog waardeloos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haai,

 

 

had wat dirty harry's[motarebel] en andere soortjes laat uitgezaaid[gewoon buiten,dus niet binnen opgekweekt]

 

hier een dirty harry, datatag staat verkeerd moet 3-10-2006 zijn :j

 

gallery_5078_979_634415.jpg

 

dees had geen budrot [ondanks de vele natte periodes dit jaar]en is op 18-10 omgehakt.

 

 

 

 

 

 

de volgende is bij wijze van proef pas véél later buiten in de volle grond ingezaaid, als test om te kijken hoever je kan gaan in de koudere maanden van ons klimaat.

 

tis dan ook een minkukel,máár heeft veel regen en al een paar nachtvorstjes gehad! :specool.

nog geen rot te zien maar hij gaat vandaag wél om :no

ze begint nu alle keuren van de regenboog te tonen :huh: ,planthoogte zon 160 cm.

 

gallery_5078_979_165789.jpg

het is een valley queen welke bestoven is door een ''snelle''dirty harry man.

edit-- deze plant is blijven staan tot begin december!het ding stond al langer stil maar had nog steeds geen rot.

 

ook nog 2 dirtyharry's bestoven met een forse/snelle en ''plakkerige'' dh man,zo hebben weer wat zaad voor 2007 :no

 

 

 

 

groetels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou op zoek gaan naar Cannabis ruderalis. Deze komt van nature voor in de toendra in Rusland, erg guur weer daar! Waar je wel naar moet kijken is dat een zuivere ruderalis maar max. 60 cm word, en daar niet veel rookbaars vanaf valt te halen.

 

Tegenwoordig kan je wel kruisingen krijgen, tussen ruderalis en indica/sativa, dus ga naar een zaadhandel en vraag daar is naar. Bij sommige kruisingen zal de ruderalis eigenschap bewaard blijven, en heb je redelijk koude bestendige planten, die ook redelijk klein blijven.

 

Het is net wat je wilt, maar ik zou gewoon een lekkere buitenplant kiezen, en eventueel een afdakje boven maken in de nazomer/herfst, zodat ie een beetje uit de regen staat.

 

Veel succes :showoff:

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
De topic naam zegt het al,

Zijn/ is er een wietplant die winterhard is dus die tegen temperaturen kan onder het vriespunt, zo ja wich one.. of een buitensoort die tegen uitzonderlijk lage temperaturen kan tot vlak boven het vriespunt daat weet ik dan ook nog wel raad mee..

 

Lijkt me niet maar niet geschoten is altijd mis :verrygood Denk dat het lichtspectrum in de winter ongunstig is voor iedere cannabis plant..

18 uur licht ga je in de winter buiten al nooit redden dus je plant zal niet of nauwelijk gaan groeien daar zijn de dagen s,winters veel te kort voor. En dan heb ik het over de weers omstandigheden nog niet eens gehad. M.v.g Rob

Share this post


Link to post
Share on other sites

winterharde wietsoort ??

 

ik heb een lowrider staan in de achtertuin.. al 4 maanden

 

geen geel blaadje te zien.. geen bloeiverschijnsel te zien..

 

staat helemaal stil :verrygood

 

laat hem gewoon staan om te kijken of hij de winter overleefd :verrygood

 

greetz thug :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat dacht je ervan om in maart ook alvast een paar buitenplanten binnen te laten meedraaien en dan in april het hele zooitje buiten zetten met een maand voorsprong :verrygood :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

binnen voorgroeien, er zijn zat mensen die dat al doen.. zo zijn er nu al weer 2 outdoor verslagen voor 2007 actief :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

eerste zaad voor 2007 selectie gaat als het goed is hier ook nog voor 31 december de grond in :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soorten waar een Thai doorheen gekruisd is zijn trouwens over het algemeen wat schimmelbestendiger. Nog steeds niet winterhard dus, maar misschien kun je zo'n plant net even wat langer laten staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer de echte thai te vinden die kan echt veel hebben .

 

 

Groetjes freud ..... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wooow vooral die laatse foto ziet er erg strak uit :no

 

@ Thugboy staat de lowrider er nog ik denk ik vraag het even omdat je niet meer mocht kweeken ;):(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...