Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tokkie

Winstwaarschuwing

Recommended Posts

OPLETTEN,

 

Afgelopen week zijn er in R'dam een paar (kleine) kwekers op een lullige manier geript.

Er zijn op diverse manieren,o.a. via zogenaamde klanten in een GS, kwekers benadert om hun wiet te verkopen voor waanzinnig hoge prijzen.

De kwekers werden lekker gemaakt met prijzen van 3800 euro p/kg droog tot 1000 euro voor natte wiet.

Toen ze er op in gingen werd er een afspraak gemaakt op een (neutrale) plaats met als gevolg dat ze een pistool op het hoofd kregen en hun de wiet gewoon afhandig werd gemaakt.

Er zijn mij nu 3 gevallen ter ore gekomen en wel uit héél betrouwbare bron.

Helaas doen de betreffende personen(uit angst) geen aangifte.

Dit is natuurlijk een hele slechte ontwikkeling en wil hierbij dus iedereen waarschuwen om alleen nog aan bekende cq "betrouwbare" afnemers te verkopen.

 

 

Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey wat zijn dat een tering leiers ik zou ze mijn zak wiet geven de volgende dag liep ik daaro ff naar binnen

hun is ff lekker bang te maken die mannen denken dat ze meer zijn als een ander

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel triest. Erg lullig als je dat moet overkomen. Denk je een beetje lekker bij te beunen krijg je dat soort praktijken :wOOt Dat soort ventjes verdient een doodschop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je bent wel erg goedgelovig als je op zo'n aanbod ingaat, maar het ishelemaal triest dat er figuren zijn die juist de kleine kweker pakken en hier misbruik van maken.

 

:wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste lijkt mij als je steeds de zelfde afnemer pakt die "betrouwbaar" is..... heb je ook minder problemen... ook al zou je minder krijgen ben content met wat je krijgt.... en ga niet voor 100 euro meer risico`s nemen

 

 

Danny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is zeker geen leuk nieuws <_< die jongens hebben helaas niet genoeg ballen om de grote jongens te rippen ;).Wees zeker van een goed adres ook al krijg je wat minder zoals danny zegt :wOOt

 

 

 

 

 

greetz bjorn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Via zgn klanten in een growshop huh...die lopen daar een beetje rond en spreken je aan ofzo ?

Hmm..inderdaad, nooit op ingaan. Je weet niet met wie je in zee gaat.

 

@kaytjee, dude..geloof mij nou, dat als jij zo'n ding tegen je hoofd krijgt dat je de eerste dagen helemaal niks meer doet. Denk dat je een paar dagen bibberend in je bedje ligt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een zielige ontwikkeling :wOOt

Dan zou ik ook vraagtekens zetten bij de betreffende GS.

Uit ervaring weet ik dat met zo'n koud ding tegen je hoofd

je errug "vrijgevig" wordt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan altijd vast inleveren voor 2850, word opgehaald, 15 minuten tot uur later geld, gaat al jaar goed op die manier.

Wilde juist deze week een keer naar een ander gaan om in te leveren waar ik dan 3200 zou krijgen.

Maar dat gebeurt op bedrijf zelf.

Is dat dan wel veilig.

 

Moet er niet aan denken dat dat gebeurt zeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoor wel van die grote verhalen van 3500 maar hier maak je dat niet me sorry.

Ik zoui zelf ook niet bij iemand gaan waar ik geen vertouwen in had, en zekers niet op een parkeerplaats afsprekenhttp

beter met een bakkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee de persoon waar ik het over heb is erg aardig en kan er goed mee opschieten. En zou op bedrijf zelf gebeuren. Alleen ken ze nog niet zolang.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou dan zou ik het zelf wel aan durven maar dat ben ik.

Ken niet voor een ander beslissen.

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm dat zijn vervelende berichten... maarja wees gewoon op je hoede, en laat ze niet met je fucken...

liever safe, dan helemaal niks...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik hoor wel van die grote verhalen van 3500 maar hier maak je dat niet me sorry.

Ik zoui zelf ook niet bij iemand gaan waar ik geen vertouwen in had, en zekers niet op een parkeerplaats afsprekenhttp

beter met een bakkie

 

Die 3500 is een normale prijs op dit moment maar dus wel uitkijken bij wie en hoe.

 

 

Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

[offtopic]Misschien een domme vraag maar hoe gaat zo iets in plaats als het wel goed gaat

 

je gaat naar de afnemen geeft een sampletje en vraagt of hij interesse heeft , zo ja maak je een afspraak ergens thuis ofzo en worden de zaken geregelt ?

 

want ik heb nu echt zo een beeld van films van drugsdealers enzo :wOOt [offtopic]

 

maar dit is wel heel erg dat dit gebeurt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, zulke rituelen heb ik wel al eens meegemaakt in het Belgische land en kan je zeggen dat je daar aardig van kunt schrikken!!

Zulke lui verdienen geen 'job' in het cannabis gebeuren!

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk als je niet door god beschermd wordt, kan je beter zorgen dat je zulke dingen op veilige plekken doet...,met mensen die veilig zijn... en zorg ervoor dat je ook jezelf beveiligt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik met een pistool in mijn achterzak mijn wiet weg moet gaan brengen stop ik er mee.

 

Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...