Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

SativaBelieva

Cannasutra

Recommended Posts

Tnx gasten voor alle leuke reacties... misschien roken we nog eens een joint samen?...

 

@SW: SD is wel in zaad te krijgen... SC ook... maar nooit precies dezelfde individu... wel dezelfde phenos... die stekjes hebben een hoge status... maar als je de juiste soort kiest kan je uit zaad net zo'n goede individuen vinden... zoals die Kushage... of Sannie's One

 

@Sannie: dank je voor je lovende woorden... en nogmaals de mooie beelden... want vooral die CS plantjes zijn flink aangetast... hun wortelstelsel was bar... SC ziet er ook minder uit dan ik gewend ben... maar SD en KS bouwen gewoon nog even door...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oogstrapport:

 

Cannasutra leverde meer op dan Strawberry Cough!... Alhoewel ze beiden ondermaats presteerden... de varenrouwmuglarven hadden echt wel veel gevreten aan het wortelstelsel... ook de luizenpopulatie nam de laatste 2 weken snel toe... ze hebben wat te lijden gehad...

 

Sour Diesel en Kushage moesten nog 2 weken door... in die tijd hebben de beestjes zich vooral op de Sour Diesel gericht... Kushage is het minst geschonden en leverde het meest op... sterke plant dus!

 

Kushage vind ik ook het lekkerst om te roken... dan Sour Diesel... en SC... CannaSutra is ook heel lekker... erg zoete mandarijntjes... maar deze is erg couchlock stoned... CS rook ik alleen nog maar als afsluiter van de dag... lekker slaapmiddel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...