Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

SativaBelieva

Cannasutra

Recommended Posts

Gasten, ik heb 4 verschillende stekken gekregen... maar ik weet niet of ik ze allemaal kan plaatsen... Cannasutra is de grote onbekende in de selectie... gelukkig heb ik wat info kunnen vinden... het blijkt een langbloeiende indica dominante soort... met 9-10 weken bloei... relaxing high... sweet 'n spicy aromas...

 

Cured buds:

http://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=17209

 

Smoke report:

http://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=17388

 

De alternatieven zijn sativa dominante favorieten Strawberry Cough, Sour Diesel en Kushage...

 

Wat denken jullie van Cannasutra... afbloeien of weggooien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sativa

Je kunt aan teveel lekkere wietjes komen :wOOt

Jammer dat er geen fotos van de plant zelf te zien zijn!

 

Het zal een persoonlijke voorkeur zijn,maar denk zelf dat je wel beter kan krijgen ;)

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beschrijving van de breeder:

 

Delta 9 Labs - CannaSutra

 

Canna Sutra is the flagship strain of Delta-9 Labs. This F1 hybrid has a good yield, a sweet aroma and a stimulating Sativa high that retains the lucidity of its Reclining Buddha parent. While a stronger indoor performer, this strain can also be grown outdoors in moderate to hot climates. She likes lots of food, but is sensitive to overwatering.

 

CannaSutra can be super-cropped with ease and flowers in just under 10 weeks, putting on tremendous girth in the final two weeks. Its lime-green buds are loose and airy until the last week, when they harden and the calyxes swell with resin. The typical yield, about an ounce per square foot , seems to be consistent across growing methods, but this plant performs best when given root space and room space to develop multiple branches.

Share this post


Link to post
Share on other sites
teveel lekkere wietjes

 

Canna myopia :wOOt

 

Meer keuzes is niet altijd makkelijker... ik hou meer van sativas... maar een meer relaxing indica effect is ook wel eens lekker... ik zie wel... mocht ik ik ruimte vrij houden zal ik Cannasutra er tussen passen...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gasten, ik heb 4 verschillende stekken gekregen... maar ik weet niet of ik ze allemaal kan plaatsen... Cannasutra is de grote onbekende in de selectie... gelukkig heb ik wat info kunnen vinden... het blijkt een langbloeiende indica dominante soort... met 9-10 weken bloei... relaxing high... sweet 'n spicy aromas...

 

Cured buds:

http://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=17209

 

Smoke report:

http://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=17388

 

De alternatieven zijn sativa dominante favorieten Strawberry Cough, Sour Diesel en Kushage...

 

Wat denken jullie van Cannasutra... afbloeien of weggooien?

 

He Sativa,

 

Cannasutra afbloeien , de kweker hiervan Delta 9 Labs is een goede vriend van mij en ik weet dat hij z,n ziel en zaligheid legt in de soorten die hij kweekt.

Dus afbloeien is echt een goed soort.

 

 

Hierbij wat info

DLT9 - Canna Sutra

 

Genetics:

Reclining Buddha x Sensi Star

 

Ook een rapport van een buitenkweek in Canada

 

An easy strain to grow for sure, once they are established. I found that they tended to be a bit on the weak, or spindely side of things when they were seedlings. Seemed a bit pale in colour untill they got to be about 1ft tall. They grew fine as youngsters, just delicate. Once transplanted outside though, they took off and never looked back. Big, healthy specimens! Be carefull when bending branches, or tieing them over, for the stems can be easily broken off at the main stalk if you are not carefull. It smells wonderfull! And it smells alot! Something to take into consideration when growing around niegbours. And they will get very big. I bent mine over, tied them down, topped them more than once, anything to keep them under control. I wish I had a place where I could let one go wild. It will finish sometime in October. I picked mine a bit early because of my climate, but idealy I would let them go all the way through the month of October if I could.

 

The end result is excellent. Great tasting and smelling pot with a nice uplifting high. A pleasure to smoke. I will probably grow it again next year.

 

Maar als ik moet kiezen dan 1/ Kushage 2/ Sour Diesel 3/ Cannasutra 4/ Strawberry Cough ( alleen als het de echte is en niet die van DP ) dit is gebaseerd op marktwaarde van het eind product , om zelf te roken dan ........ doe ze maar allemaal :specool

 

Groet,

 

Neville

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha... Neville kent al die breeder gasten... CS boven SC? Dat zet me aan het denken... Strawberry Cough is een erg goede plant... snel klaar, erg high en goede opbrengst... heeft wel wat curing nodig om echt lekker te smaken... tezeer expanding als ie te vers is...

 

CS... budha x sensi star... stekje groeit lekker... net als SC... Diesel en Kushage blijven even achter... Kushage stekje was niet zo sterk... maar ik ben benieuwd naar deze pheno... die zou veel opleveren... mijn vorige smaakte heel goed... hopelijk heeft deze ook zoveel smaak...

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT ivm onnodig quoten. Klik/lees/leer HIER aub.

 

He Sativa,

 

Wat zet je aan het denken ?

Inderdaad ken ik al die breedergasten , als je voor BC Bud Depot en DNA genetics in Amsterdam heb gewerkt dan leer je snel een heleboel mensen kennen !

Als je de OG Strawberry Cough heb dan heb je hier een zeer goede plant aan maar je denkt toch niet dat je een OG Strawberry Cough zomaar krijgt ? ? ? , maar zoals ik aan aangaf de Dp versie is gewoon niet de echte SC , als je beide heb gerookt dan verkies de duidelijk de CS boven de SC , maar dat is een keus die je zelf moet maken.

 

Nev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm... dat jij CannaS boven StrawberryC plaats zette mij aan het denken, ja... en natuurlijk bedoel ik hier de orginele stek van Kyle Kushman... ik heb niets met DP...

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT ivm onnodig quoten. Klik/lees/leer HIER aub.

 

 

Dan zitten we toch op een lijn :blink:

 

De echte SC is een super plant , maar ik bedoelde gezien wat in Nederland te verkrijgen is dan is de CS vele malen beter dan die z.g SC die in Dam te krijgen is.

 

Maar de O.G Strawberry mmmmm , wat wil je nog meer in je leven als je de echte SC kan krijgen :specool

 

Groet,

 

Nev

Share this post


Link to post
Share on other sites
doe ze maar allemaal :P

 

Juist alle vier de soorten tegelijk... dat past best... KK-SC is vigoreus... maar D9-CS kan goed mee... heeft weliswaar paarse steeltjes... zou die meer voeding lusten?

 

Nu in het begin van de bloei komt ECSD op stoom en haalt TH-KS nog wat van haar achterstand in... door te scroggen heb ik toch een aardig gelijk veldje...

 

Ik heb de achtergrond van D9-CS nog wat verder uitgevogeld... Sensi Star staat zeer hoog aangeschreven en deze soort is weer een afstammeling van Big Sur Holy Weed... BSHW is ook de moeder van SAGE... ik verwacht een spicy taste met een relaxte high...

Share this post


Link to post
Share on other sites

klinkt goed SativaBelieva heb je niet wat fotos om te laten zien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alle 4 de soortjes staan nu een paar weken in de bloei... topjes vormen gestaag... afgelopen week opeens honderden vliegjes... ik denk varenrouwmugjes... maar zoveel tegelijk had ik nog nooit gezien... meteen neem olie in het voedingswater en ook met neem spuiten voordat het uit de hand loopt... voordat ik nematoden in huis heb... zal na de Kerst worden... en ik zag ook 2 luizen... die heb ik meteen kapot geknepen... fuck laat me niet nog eens zo'n luizenplaag meemaken...

 

Foto's volgen wellicht later... als de toppen voller worden... Strawberry Cough loopt nog steeds voorop... met nu al de meeste kristallen... maar de andere zien er ook lekker uit...

 

Ik ben van plan om de volgende ronde meer te documenteren... ik ga BAC voeding icm Sannie's Products uitproberen... op Strawberry Cough... nog een andere Cough kruising... en 2 snelle Kushes...

Share this post


Link to post
Share on other sites

klinkt erg interessant SB.. succes in je strijd tegen het ongedierte en ik kijk uit naar de fotos :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 2 weken lang 2x per week met neem olie gespoten te hebben zijn er geen luizen meer te bekennen... en de varenrouwmugpopulatie is gedecimeerd... neem olie werkt niet zo effektief tegen deze mugjes... maar mijn nematoden wel... die gele vangstrips... en ook de lampen... er zijn tig muggenlijkjes vanonder de lamp op mijn toppen gevallen... ik heb met preventief geprobeerd om ze eraf te spuiten, maar de toppen zijn al te plakkerig... straks goed schoonmaken dus, anders smaakt de wiet naar gefrituurde mugjes...

 

De Diesel lijkt nu de vetste toppen te maken... speervormig... Kushage verspreid de lekkerste aroma's... Strawberry C heeft nog de meeste kristallen en de kompakste toppen... CannaSutra zal het eerste afbloeien en als ik goed snuif ruikt ze naar snoepjes... aan het einde van de maand zullen CS en SC klaar zijn... SD en KS moeten dan nog 2 weken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel suc6 met het zoeken naar de juiste soort, en ga je zeker volgen :verrygood

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is nu al duidelijk dat Kushage het lekkerst word... een iets andere pheno dan ik eerst had... de original SD is de runner up... en Straberry komt qua aroma wellicht op de 3de plaats...

 

Toch is SC de allround winner... iets langer dan 9 weken bloei... vergeleken met 11 voor KS en SD... en SC levert ook goed op... wortelt makkelijk... groeit snel... veel thc... heldere high... heeft wel curing nodig om het expanding effect in je longen af te laten nemen...

 

CannaSutra valt af... ruikt lekker... als candy skunk... ook veel thc en snel klaar... maar ik verwacht minder opbrengst en een meer stoned effect... de muggen en luizen lijken het vooral op CS gemund te hebben... ik twijfel of dit aan de soort ligt of dat CS meer vatbaar is omdat ik deze geen mychorriza meegegeven heb... het was op toen ik ze in de grond zette...

Share this post


Link to post
Share on other sites

CannaSutra:

Oogstrijp...

gallery_7203_424_4392.jpg

 

 

 

 

Strawberry:

Ook oogstrijp...

gallery_7203_424_23651.jpg

 

 

 

 

Sour Diesel:

Nog 2 weken...

gallery_7203_424_42156.jpg

 

 

 

 

Kushage:

Ook nog 2 weken te gaan...

gallery_7203_424_43976.jpg

 

 

 

 

Thanks Sannie voor de gruwel pics :( en de lekkere rookwaar :) veel kristallen op je Jack... en goed droog :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

2x dezelfde foto :(

Top ziet er wel lekker stevig uit! :specool

 

Nog vraagje, wat voor soortje zou jij mij aanraden als ik zoek naar lemon en fruitig? Ikzelf zag dat de Twisted Fruit van mota uitverkocht was :) ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto ge-edit...

 

Sour Diesel is Lime en fruitig... uit stek... Kushage is meest aromatisch... lekkerst en sterke complexe high... en uit zaad... Strawberry is fris en Hazey... ook stek... CannaSutra moet ik nog roken... ook uit zaad...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die Sour Diesel is mooi! En Lime? Dat wist ik niet eens.. Alleen stek..? Geen zaad, jammer! Zie wel een kruising van SD en Neville in de shop van sannie.. interesant :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was gezellig :)

Lekker bakkie thee met een pure sage joint om op temperatuur te komen :smoke ff slap lullen en kan dan niet wachten om dat mooie groen te bekijken.

Man man wat heeft deze man zichzelf verwend met allemaal lekkere soortjes :( een ware garden off fruit :( ....J hier is een echte liefhebber aan de gang en ja dan is er gesprekstof genoeg.

 

Als onze hapjes droog zijn kunnen we het nog een keertje overdoen :huh:

Sativa:doe zoals je doet want daar ben je verdomd goed in :specool

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Dat is idd een verzameling planten waar een liefhebber kippevel van kan krijgen, zeg.

Daar eens aan ruiken en ze live zien zou wel een feestje zijn. Lekker hoor!

 

:)

Grtz Miss_J

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...