Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
hompii

Onzicht Bare Vloei

Recommended Posts

check dit filmpje ze rollen met een doorzichtige vloei ??

vaag heid

Share this post


Link to post
Share on other sites

:o nog nooit gezien of gehoord. ik zou ze wel eens willen probeeren maar waar zijn ze te krijgen in belgie ??? :smoke

 

:no

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er leuk uit.

hand ze idd ook al gezien hier en daar op het forum.

ze stonden trouwens ook in de highlife, schijnt beter voor de gezondheid te zijn als normale lange vloei :smoke

kan het me haast niet voorstellen, maargoed, als zij het zeggen :no

 

-grz- Kid

Share this post


Link to post
Share on other sites
4.50 per 50 ofzo maar ik vind het vies :smoke wel grapig het is gewoon 1 grote plakrand

Dat wil zeggen dat je ze dus altijd zeg maar binnenste buiten kan draaien op de normale manier van draaien. Lol, ik snap de zin jullie ook?

Share this post


Link to post
Share on other sites

te koop bij trefpunt rotterdam (naam vloei : Aleda) doorzichtig, 100 % cellulose -> geen plastic dus.

40 vloeitjes per pakje voor 3,50 geloof ik.

 

De vloei plakt overal waar je likt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

dit was mijn 666e post :smoke ja ik ben stoned...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe heb ze inderdaad al een tijdje. 2,50 bij Koffie en Dromen in Den Haag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

 

ze zijn ook bij de mazzelaar te koop voor 3.50

 

het is wel grappig want je blowtje krijgt een scherpere smaak

maar je ziet je vloei idd nie

 

en het enige wat je proeft is je wiet dus geen vloei

inside out draaien wordt dus een beetje overbodig

 

greetz infraredhead

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ze ook een tijdje van Aleda ja, alleen het kan aan mij liggen maar ik proef toch wel degelijk een smaakverschil en de overtollige vloei die je wegbrand voordat je hem aansteekt.. Dat geluid van klinkt niet echt healthy :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

Hier heb je ze ookk mar dan heet et gewoon Onzichtbare Vloei en je ken ze hier halen by de Grasshopper in Eindhoven,noord brabant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet iemand toevallig waar je die vloeitjes kan halen, want ik heb er al een paar mee gedraaid maar geen idee waar je ze kan halen. Ik vind de jointjes inderdaad minder lekker worden maar af en toe is wel spacend :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Blacka

 

Ik weet niet waar jij woont maar in Rotterdam, coffeeshop 't Trefpunt zijn ze verkrijgbaar.. van verkoop vanuit andere shops weet ik niets af.

Check voortaan eerst ff de page uit voordat je een vraag stelt, 't is namelijk al eerder hierzo gemeld :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Utrecht? Gewoon ff bij de Sarasani naar binne lope, 2 euro voor 40 vloeitjes :specool

Ik had trouwens het idee dat ze wat langzamer afbrande me jointjes

 

Speed ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er 2 gekocht in een Smartshop in Breda. Het ene is de gekende aleda en de andere noemt Glass finest quality (zitten er 50 in) en is ook 100% natural celulose

Ik vind het iets moeilijker rollen, ik vind dat je er minder in kan doen en eens je je tong gebruikt om het nat te maken kleeft het al gauw aan de andere kant en kan je het beter van de eerste keer goed doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey hallo

Is het iemand al opgevallen dat de vloeitjes glimmen in de fotos dat kan niet anders dan dat er plastic in zit. :specool Ze werden eerst verkocht in hoorn maar nu ook al niet meer. hier in het dorp doen wij er niet aan doe normaal beetje interessant doen tegenover je vriendjes..

 

JPC

Share this post


Link to post
Share on other sites

WTF wil je met die laatste zin zeggen, 3 keer gelezen en versta hem nog niet.

 

terwijl ik :De moedercel is diploïd en bevat homologe chromosomen. De dochtercellen bevatten slechts 1 chromosoom van elk homoloog paar en worden haploïd genoemd... 1 maal moet lezen en versta.

 

 

Praat aub in duidelijke zinnen :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen, als de tip nog niet gegeven is, vraag eens bij de tabakzaak. Ik betaal 1.75 per eLEDA pakje bij de tabakwinkel. Big Flu is er ook goedkoper. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...