Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Last Minute Ini Mini Mietings

Recommended Posts

da's een deal! :nerd

 

Wie haakt in, gaan we daarna met zijn zessen ergens anders op visite ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Blowsterkte (en Whazzup)

 

Ik wist wel dat zien eten doet eten, maar horen eten doet blijkbaar ook eten.

Klinkt geweldig Blowsterkte, en bijkomend voordeel is dat je precies tussen Whazzup en mij inzit, dus ook nog een centrale ligging.

 

Nu hebben we nog een goede reden erbij om benieuwd te zijn naar de Diesel. Ik kan zorgen voor gemarineerde spek en echte duitse worst en phillipijnse sate. En Whazzup heeft het wel al gehad over wereld beroemde burgers, dus daar zijn we ook benieuwd naar.

 

En hoelang laat die diesel nog op zich wachten.

 

En Mikeh, hoe staat het met de minimeeting in Maastricht/Limburg? was volgende week niet weer een bijeenkomst?

 

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites
En Mikeh, hoe staat het met de minimeeting in Maastricht/Limburg? was volgende week niet weer een bijeenkomst?

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

 

Die is vrijdag 25 mei 2007

 

Het cafe is gelegen in Heerlen;

Heerlerbaan 137

6418 CC Heerlen

 

(routeplanner)

 

Het is vooral een :) / :specool meeting B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ini mini meeting aan de andere kant van het land, met 2 echte Zeeuwen.

 

Voor deze meeting neem ik mee:

 

De Vapormed met liquid pads.

De GGirl Titanium Unobtanius waterbased Vaporizer.

1 gram BHO Full Moon 7 flavors.

10 Grams of Spek Weed

2 x Afghany Warriors as a token of my apreciation .....

 

De reis duurt uren, zo fucking what ?

De kosten zijn niet gering .. So fucking what !!

De terugweg zal nog lastiger zijn, want dan val ik om van de THC.

 

Nou en !! :verrygood

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ghehehehe.....maar wel veilig thuis dus :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik morgen zolang het droog blijft :verrygood , genoeg tijd heb om mijn plaats in orde te maken, kan de datum voor BBQ geplant worden wat mij betreft, As Grow, Whazzup, Mikeh, bij deze.

 

Grtz Blowsterke en fijn weekend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed te lezen dat je veillig thuis bent :whistling

 

Eeen rookverslagje (eventueel ooit aangevuld met foto`s )

 

Op het menu stond deze middag:

 

Als voorgerecht de spek in de vulcano, geen gekluns met verkruimelen, gewoon een greep in de zak spek en vaporizen die handel, dr en ik zo`n 10 zakken per persoon, aangename smaak en dito high. Een paar goede gesprekken gevoerd terwijl esmee

 

gallery_7602_1442_204873.jpg

haar GGirl Titanium Unobtanius waterbased Vaporizer

 

gebruikte om een druppel BHO haar longen in te zuigen.

En zodra zo`n potje open is, gaan we uiteraard door naar de volgende gang op het menu:

BHO in de vulcano, een druppel BHO op de screen en rustig de zakken laten vollopen. De smaak is meer hasjachtig en minder fruitig als de wiet en de high is ook vergelijkbaar met een lekkere zuivere hasjhigh.

Heerlijk naar elkaar zitten luisteren tijdens de daarop gevoerde gesprekken, hetgeen een wonder is voor zowel dr als ik.

Afijn, op een gegeven moment was het tijd voor de fun tryout:

BHO in de GGirl Titanium Unobtanius waterbased Vaporizer,

 

gallery_7602_1442_57994.jpg

Gebruikt vlammenwerpertje :verrygood

 

Dat was een verhaal apart.

Woordje vooraf, ik heb een week geleden een rib gekneusd en lachen, niesen, hoesten doet me zeer, tevens rookten we de hele middag alles puur, geen tabak.

Ik ga proberen te beschrijven wat er gebeurde zodra ik m`n longen volgezogen had met de grote druppel BHO die op de gloeiende plaat spontaan vergaste en waarvan de verbrandingsgassen via het waterslotje enigszins gekoeld m`n longblaasjes bereikten.

Ik kreeg het warm, Esmee kloeg er al over na haar eerste "BHO spoon", ik ging springend door de kamer, hoestend, proestend, warm door het zuurstofgebrek, krimpend van de pijn (die rib) en gierend van het lachen, want fun hadden we wel. Toch maar een T- shirtje aan en de beurt was aan dr (die mijn show wel vermakelijk had gevonden).

Ach, die hoestte en proestte evenveel, waar na esmee haar 2de lepeltje tot haar nam dat net zo`n effect had als dat het bij ons had. Al met al erg veel fun, waarbij we ontdekten dat de kamer vol rook hing (alle ramen stonden wagenwijd open) en we gedrieën hoestend en proestend in de tuin tot adem kwamen.

 

Het was een leuke middag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fun gehad guys! :verrygood

 

Wietforum komt naar je toe deze zomer! :whistling

 

hmm... bbq... kom maar op met die data!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Blowsterkte,

 

Ik mag toch hopen dat je niet ook alle dames gaat verwijderen. Maar dat zul je vast niet bedoelen met het schoonmaken van de plaats.

 

Ik ben na de 18e juni beschikbaar voor elke bbq, waar dan ook ter Benelux(niet limitatief) Dan heb ik als het goed is mijn scriptie af, over hoe Rutten de Arbowet heeft verkracht en we eigenlijk de staat zouden kunnen aanklagen. Geinteresseerden in de veiligheid op de werkvloer kunnen altijd een kopie hiervan krijgen, als het af is.

 

Tot die tijd ben ik aan het zombien achter de computer.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6979_1415_35821.jpg

 

 

Deze Diesel wordt bewaard voor de BBQ, wil zeker kopie van je scriptie, veiligheid op de werkvloer is bij ons prioriteit nr. 1. Na de achtiende wordt het dus.

 

Grtz Blowsterke :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

'k heb 1800m2 terrein om op te recrearen & een tent van 8x5m, prik maar een datum :verrygood

 

(zuid-limb)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zondag 29jull Wietforum barbaque :whistling en dan weer 26aug & sept het oogstfeest..

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

BBQ in het tuintje van mikeh? i'm in :verrygood

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zuid Limburg is om de hoek Mikeh, we wonen tenslotte in een dorp............................. :lol:

 

Als jij the place to be hebt, is inderdaad de datum nu van belang. :specool

 

 

grtz Blowsterke :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol bijna net zoveel als in je eigen topic... tijd voor update 5 dit jaar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...