Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

smokie

hoe herken ik goede wiet?!?

Recommended Posts

Als je wiet rookt waar jij je down en moe[depressief] van wordt dan is die wiet bijna altijd of te laat geoogst of met licht en warmte gedroogd[bah].  :x

 

Dus dat ligt dan niet aan de wietsoort maar aan de kweker. :wink:

Ik wel vaker ziek geworden van wiet..... maar dat was na téveel blowen :D. Heb ik vooral na tijden van niet-blowen, dan ook vooral een paar bijna pure joints roken... dat heb ik geweten ook, kotsen erbij :no NOT :no.

 

Verder: gewoon proeven die wiet, 3 dagen geleden nog wat wiet buiten gevonden, verpakt in a4tje B). 10 minuutjes in de volle zon laten drogen en joint gerold. Smaakte zeer goed, vermoed dat het haze was. 2 halve gram jointjes eruit gehaald en beviel me wel, hoop dat ik vaker zulke wiet vind :specool.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon ff rieken, krijg ik water in de mond dan is het 9 op 10 ok, anders ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie wiet? Als ie lekker rookt,ruikt,voelt,verkruimeld,proeft en als je er dan eentje rolt :D je word net niet tE high....maar zit wel tegen de "grens" aan bijna!!

Dan ben ik een tevreden mens :no

 

Greetzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat vind je goed is de vraag , een goede smaak ,is dat belangrijker dan hoe heftig het effekt is ?

 

De beste wiet ,zonder bij-effekten ,is naar mijn mening de wiet die niet genetisch gemanipuleerd is . Heel veel nederwiet is dat wel namelijk .

 

En voor de rest : Weinigblad , goed uitgebloeit, voldoende hars , dat soort dingen ,die vooral met de manier van kweken te maken hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je begint begin je best met K2, goedekoopste en het lichste wanneer je dit je goed bevallen is kan je overstappen naar Purple Haze. veel feller effect, lekkere smaak...

 

White widow is mij ook niet bevallen, kreeg van die kouderillingen, voelde me misselijk, had angst, hartkloppingen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat we hier helemaal niks zinnigs over kunnen zeggen. Wiet welke soort dan ook kan door een slechte kweker helemaal uit ze fatsoen worden gekweekt. om het maar zo te zeggen. Een lekker WW kan door een slechte kweker heel goor zijn of een ongunstig effect hebben. Ook ligt het weer aan de shop waar je het dan koopt, hebben ze een hoge omloopsnelheid of ligt het weken op de plank?

En hoeveel wiet koop je wel niet in de shop wat bewerkt is met chemische rotzooi omdat ze last hebben gehad van beestjes ofzo?? zelf zullen ze er geen joint van roken maar jou vertellen ze natuurlijk niks. Gewoon je eigen plantje kweken, weet je wat er mee gebeurd en kan je het optimaal doen. Zodat je zeker weet dat je lekkere en goeie wiet heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik denk dat we hier helemaal niks zinnigs over kunnen zeggen. Wiet welke soort dan ook kan door een slechte kweker helemaal uit ze fatsoen worden gekweekt. om het maar zo te zeggen. Een lekker WW kan door een slechte kweker heel goor zijn of een ongunstig effect hebben. Ook ligt het weer aan de shop waar je het dan koopt, hebben ze een hoge omloopsnelheid of ligt het weken op de plank?

En hoeveel wiet koop je wel niet in de shop wat bewerkt is met chemische rotzooi omdat ze last hebben gehad van beestjes ofzo?? zelf zullen ze er geen joint van roken maar jou vertellen ze natuurlijk niks. Gewoon je eigen plantje kweken, weet je wat er mee gebeurd en kan je het optimaal doen. Zodat je zeker weet dat je lekkere en goeie wiet heb.

Helemaal mee eens,Goede wiet hangt af van vele factoren.

Greetz Rutt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat het ook aan je zelf ligt.

Volgens mij zijn er hier zat rokers die er niet van genieten.

En ook dat je met te veel spanning rookt, dat je er teveel of teweinig van verwacht.

Ik heb nog nooit slechte bewerkingen gehad terwijl ik zeker 8 joint's per dag rook.

en dat doe ik al zo'n anderhalf jaar.

Maar blowen en alcohol gaat best samen met maten.

Dus als je te veel gedronken hebt en dan gaat blowen wil het wel eens verkkeerd

lopen omdat je lichaam dat samen gewoonweg niet acepteerd.

Roooooookse :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jah, ik had mijn mening ff moeten onderbouwen. nou ik vind white widow idd lekker ja, dat zeker wel. mar ik was meer haze en skunk gewend enzo en toen had ik laatst voor het eerst white widow op, zat veel in en de 1e 10min was het leuk, lol maar toen werd ik echt ontzettend down, ik voelde me echt klote en was erg moe, ik begon allemaal dingen te denken enzo, niet echt leuk, iemand dit ook wel eens gehad? verandert dit als je het vaker gebruikt?

Jah, dit heb ik ook al eens gehad, meestal ook bij White Widow..

Dan val ik echt in een diepte en begin aan vanalles te denken enz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

White Widow kan idd best vervelend uitwerken. Vind ik trouwens idd wel afhangen van de shop waar je t haalt. Haal zelf altijd t liefst bij een "biologische" shop bij mij in de buurt. Of ie egt biologisch is betwijfel ik, maar hij heeft wel goeie wiet. Ook is widow Indica en dus word je dr, ik tenminste wel, traag en stoned van. Ben altijd moe als ik dan thuiskom. Als ik een lekkere sativa rook voel ik me vaak veel beter.

 

Denk dat het idd zoals Bounzzz al zei ook van de roker afhangt. Als je buiten in de vrieskou gaat zitten roken met zen 2en en je wil t liefst zo snel mogelijk weer wegwezen en je hebt haast enz, dan ga je je volgens mij eerder kut voelen. Merk ook vaak dat als ik een lekker wietje rook ik er wel erg stoned van wordt, maar sommige van men vrienden niet. Denk dat het heel persoonlijk is welke wiet je wel en niet goed vind. Smaken verschillen, ook met wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Exclaim

Er zijn niet echt richtlijnen voor om te kijken of wiet/hash goed is en de wiet/hash die jij lekker vindt!

Ik vind zachte en vette hash lekker en wiet met een eigen smaakje.

 

Meestal zijn de duurdere wietjes/hash de betere in de shop.

Vraag aan de verkoper en coffeeshopgasten welke zij het lekkerst vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...