Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Argulas

2 Verschillende Soorten ?

Recommended Posts

Ik heb dus zaad gekocht van de Sjamaan, Easy Rider.

 

Nu, na men oogst(2 planten), zou ik wel eens willen weten waarom de 2 zo hard verschilden van elkaar.

Je zou zeggen dat het allebei een heel ander soort was.

 

Plant 1: breed, hoog, dikke toppen, weinig thc op de bladeren enzo

gallery_7688_499_83907.jpg

 

gallery_7688_499_113397.jpg

 

Plant 2: smal, niet zo hoog, niet al te dikke toppen, veel thc op de bladeren en toppen.

gallery_7688_499_35953.jpg

 

gallery_7688_499_1140.jpg

 

Allezins bedankt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo

 

Ja binnen een strain;Easy Rider (stabiele kruising , op stabiel hoop je , is het minder stabiel is het/kan het leuker zijn om iets naar jou persoonlijke smaak te vinden binnen de normen van wat je verwacht of kan verwachten van dit soortje;easy rider)

 

Wat je hier nu hebt ervaren zijn dus 2 verschillende plant typen uit een soort; verschillende fenotype's.

t'is zoals uit het naageslacht van een mamaplant met een papa plant ook nog veel verschillend lijkende kleintjes voortkommen , allemaal verschillende fenotypen.

 

een stabiele zaadsoort krijg je door het intelen van de 2 gewenste ouderplanten zodat je ervoor zorgt dat enkel de gewenste eigenschappen van wat je in je nageslacht wil hebben worden voortgebracht ik het nageslacht. Dit neemt enkel veel tijd in beslag omdat het hier over meeeerdere generaties van plantjes te doen is!

 

Dus hoe stabieler een soort hoe meer tijd er is ingekropen voor het veredelen van de juiste en gewenste eigenschappen van wat je wilt laten voortkommen uit iets wat dan de naam Easy Rider draagt!!!

en die naam zegt al genoeg , dat moet wel een rasecht hippy blowtje zijn :verrygood

 

correct my if a'im wrong?

ps; wel mooi plantje hoor, stel nu dat je al stekken had genomen van de planten. kan je nu nadat je het resultaat hebt gerookt en getest beslissen wel rookertje je het meeste bevalt om welke eigenschappen dan ook en dan laat je dat betrefende stekje van de juiste moederplant uitgroeien tot een moederplant . Dan tege het volgende seizoen eraan komt snij je die moederplant kaal en verenigvuldig je haar tot een 100 lekkere meisjes die allemaal dat zelfde lekkere blowtje produceren als wat je hoopt en wenst te kunnen rooken!!!!:no:):no

opt zicht zo zou ik voor nummero 2gekozen hebben

 

mazzels , :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...