Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
whazzup

Vanavond (11 Oktober) Om 23.00 - Wernard Bij Pauw En Witteman

Recommended Posts

Ingezonden mededeling:

 

Wernard is vanavond op TV bij Pauw & Witteman, 11 uur op Nederland 1. Ongetwijfeld een interessante uitzending. Kijken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke dan samen met een :) en een :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Paul witteman staat erom bekend een goede "uittrekker" te zijn...maar hij gaat Wernard niet kraken, daar is Wernard Bruining dus écht te slim en te goed voorbereid voor !

Wedje maken ? lol:)

 

SpeesCees, jullie 5-de man op de kieslijst !hahahaha... :verrygood

 

Godver....niet té veel gaan stemmen op 22 november hoor....dan moet ik verdomme ook een chauffeur en volvo etc. !

Hoe moet het hier dan ? Redden jullie het zonder mij ?

Lol:) Sceespees :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

altijd even scherp die twee :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ging er iemand dit oppakken met de pc? ik krijg mijn vcr niet aan de praat (jep, nog altijd gewoon videos), dus ik kan eht niet opnemen, en live kijken is ook niet echt een optie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

 

Je kan ook altijd nog de uitzending bekijken via www.uitzendinggemist.nl :verrygood

 

maar zeker nie voor 23.00 dus.... ;) :dope: :smoke

 

Groetjes, Chica :no :) :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij zat niet bij de aankodiging, benieuw of ie zo wel komt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh ok, kort maar krachtig

 

je bent wel zelfverzekert van de zaak werner :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die kerel met dat korte haar, en in t nette pak deed het speedgesprekje beter, daarna kwam werner.

 

De rest lulde zomaar wat raak, vrij veel verstrooide lui erbij volgens mij

 

goed gedaan werner :) :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was goed gedaan! Kort, met zelfvertrouwen, kracht (wellicht een béétje bluf hehe :no) en humor.

 

Morgenochtend sta ik op het gemeentehuis overigens :verrygood

 

Kom op! Kruip uit dat kot, leg die joint weg en laat die ondersteuningsverklaring tekenen! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kom op! Kruip uit dat kot, leg die joint weg en laat die ondersteuningsverklaring tekenen! :)

Al gedaan, morgen eega even met een smoes naar het gemeentehuis lokken (aldi dag, lol).

Heb helaas Wernard gemist, die andere minkukels wel gezien. De uitzending is nog bezig, dus uitzendinggemist moet nog ff wachten. Heeft iemand een opname of link ? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer, hoopte eigenlijk op een interview waarin de rest van Nederland ook kennis kon maken met Groenvrij. Wel een van de betere met een goed antwoord in ieder geval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Khebbet net kunnen zien, goede performance Wernhard !

Btw (net op nu.nl) . . . .

 

Steunverklaringen partij Nawijn gestolen

 

Uitgegeven: 11 oktober 2006 20:45

Laatst gewijzigd: 11 oktober 2006 21:29

BREDA - Een medewerker van de Partij voor Nederland is woensdag bestolen van een tas met steunverklaringen voor de partij. Dat heeft de partij van Hilbrand Nawijn woensdag bekendgemaakt.

 

De medewerker was op weg om de verklaringen in te dienen bij het stadhuis in Tilburg, voor het gelijknamige kiesdistrict. Onbekenden stalen rond het middaguur zijn tas op een parkeerplaats bij Breda.

 

De deadline voor het inleveren van de verklaringen was 15.00 uur. Volgens de PVN heeft de gemeente al gezegd dat het hier een uitzonderingsgeval betreft en dat de partij de verklaringen alsnog mag indienen.

 

De Kiesraad moet daar nog wel een besluit over nemen. De verklaringen zijn nodig om mee te kunnen doen aan de verkiezingen voor de Tweede Kamer op 22 november.

 

Dit bericht opent perspectieven !

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar dat nawijn zwijn en andere racisten moeten hun bek houden en oprotten....krijg r echt de kriebels van..

Alles verbieden wat niet in hun straatje ligt, het begin van het einde, straks mag ik ook geen wietblad meer aan me ketting omhebben..

 

Het verbaasd me nix, als die mafkezen helemaal niet bestolen zijn, maar dit gewoon verzonne hebben om nog een kansje te maken..

 

Hij heb ook een kop van een valsspeler..

Wel lekker katolieke kliekjes eten, maar homaar als het om een andere cultuur gaad, nu de islam, morgen de rest...

 

maarueh nu weer ontopic..

 

Heel jammerlik heb ik de uitzending gemist en de link op Pauw en Witteman(vara) doet het niet bij mij..

iemand het topgenomen? of weet iemand een andere link naar de stream.?.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb`m vannacht hier kunnen bekijken. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx voor de link suffie. ;)

Zeker kort. :)

Nix over medische en industriele voordelen van Cannabis, hij had ook maar weinig tijd en was gebonden aan de vragen die m gesteld werden..

Jammer dat een verhaal over bergbeklimmen meer tijd en ruimte krijgt. :no .

 

Lijkt me een goed voorbeeld over de gang van zaken die wernard kan verwachten in de kamer.. :verrygood

 

Laat je niet leiden Wernard..

 

greetzzzz, :smoke

 

owja, je ziet er goed uit op TV... :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...