Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

alexis

Coffeeshop Roosendaal

Recommended Posts

Nee, ik heb stekken genomen van mijn moederplant, Gisteren stonden ze wat slapjes maar vandaag veel beter

8) :twisted: 8)

 

Wie van jullie gaat er wiet kopen in rosendaal???

 

ik ga er vaak...

 

dan ga ik naar bar azul koop ik er 20 euro Amnesia haze (maar 2.2 gram dat je krijgt maar je wordt er echt zot van)

 

of Liberty met de beste white widow (6.0 voor 25 euro)

 

Kristina heeft ook goeie wiet: hawaii, skunk, super skunk, haze, super haze....

 

uitgebrijde keuze in roosendaal: white widow, K2, mexican haze, haze, amnesia haze, skunk, super skunk, northerlight, purple, tabilsa, afgaan, maroc, maroccan black, sem, super afgaan, nepal, turk, libanon, hawaiian haze, super haze..... en nog veel meer....

Edited by alexis

Share this post


Link to post
Share on other sites

en jij werkt er zeker en maakt reclame :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben vandaag naar Roosendaal geweest. Hebben (alle?) 4 shops gedaan.

De eerste drie zaten in dezelfde straat namelijk Azul, Christiana, Liberty II en wat verder aan het station heb je Yellow Moon.

In de Azul was hun duurste weed 7.5€/g en ze hadden ook K2 en White whidow maar niets speciaals dus.

De Weed vond ik niet denderend. In de Christiana was veel uitverkocht, ze hadden WW, Pepsi, NLX, purple Haze. Meeste was aan 5 € en slechts 1 of 2 soorten aan 7 €/g zoals NLX

De Liberty II vond ik wel gezellig en we hebben er dan maar even gebleven. Ik heb er Amnesia gekocht voor 10 €/g en die stoneert gemaan :wOOt

Dan de Yellow Moon ben ik ook gebleven want was best gezellig met die plasma TV's en pooltafels.

De Mexican Haze was spijtig genoeg uitverkocht (9€/g) ik heb dan maar P1 Haze gekocht voor 10€/g en verdorie die is zijn geld niet waard. Niet denderend gegeven, kruimelig en proeft naar een goedkope Haze soort maar ik betwijfel of dat wel 10 € waard was. Gelukkig nam ik er maar 1 gram van.

De Jack Herrer (7.5€/g) is uitstekend, ben ik nu aan het roken <_<

Al bij al is het moeilijk te zeggen wat beter is: Bergen op Zoom of Roosendaal maar wij vonden Roosendaal ietsje beter in die zin dat er meer exclusievere soorten waren. Je ziet wel een pak minder belgische nummerplaten in Roosendaal vind ik.

Was aangename trip ;)

Greets

Share this post


Link to post
Share on other sites
in azul heb ik ook geen lekkere weed kunnen scoren.wel lekkere hash zero zero.

Wij gaan ook vaak naar azul, sebiet weeral..

 

Maar daar koop ik altijd afgaan voor hash, en dat is echt altijd topkwality naar mijn mening dan..

Voor wietjes vind ik hem inderdaad ook niet uitstekent, maar ik denk dat ik dan vandaag libertyII eens ga proberen..

 

Mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wij gaan ook vaak naar azul, sebiet weeral..

 

Maar daar koop ik altijd afgaan voor hash, en dat is echt altijd topkwality naar mijn mening dan..

Voor wietjes vind ik hem inderdaad ook niet uitstekent, maar ik denk dat ik dan vandaag libertyII eens ga proberen..

 

Mvg

als de afghaan in azul beter is dan de zero zero,dan is het zeker en vast een top hash :specool

rook ze ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mss interesant om te weten

CHristiana heeft pakweg 8 soorten weed op de kaart staan en 2 soorten wiet in huis, wat je ook vraagt je krijgt uit deze 2. Dit is mijn weekelijkse shop geweest voor 3 jaar dus neem het van mij aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit gebeurt regekmatig; of je nu pepsi of santamaria of weet ik wat vraagt, ze grabbelen uit dezelfde doos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is de kersttop al terug te vinden bij azul ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roosendaal zuigt :smoke

 

De shops moeten al om 8 uur dicht. Wij zijn vorige ker eens naar Roosendaal gespoord, t was ong. 10 uur, alle shops dicht :P

 

Toen maar van een straatdealer wat shit gekocht, en van een andere wat wiereis...maar allebei rotzooi :showoff:

 

Bij de hasj zat volges mij nootmuskaatolie, effect was hetzelfde, en de geur ook. Ook rook het heel sterk naar dennenhars bij verbranding, echt kuthasj...koop dus nooit geen hasj daar, en zeker niet in de buurt v.h. station/de Yellow Moon en omstreken, en zeker niet van immigranten!

 

We waren wel gematst daar, 14 g voor 40 euro ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roosendaal zuigt :P

 

De shops moeten al om 8 uur dicht. Wij zijn vorige ker eens naar Roosendaal gespoord, t was ong. 10 uur, alle shops dicht :showoff:

 

Das zonde. Had je moeten weten op voorhand. Breda is tot 22:30 à 23 uur en Bergen op zoom + roosendaal 8 uur stipt.

Maastricht is tot 1 à 2 uur ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
als de afghaan in azul beter is dan de zero zero,dan is het zeker en vast een top hash :innocent:

rook ze ;)

 

 

in azul is er 1 goeie soort wiet... gwn simpel "haze", geen mexican haze, geen silver haze, er staat gwn haze... ik ga er altijd wat van halen, al mijn vriende hier zijn overdreve blij als ik met de haze van azul afkom, echt klasse...

azul zijn soms wel int zak zetters, ik heb er 1 keer "purple" gekocht, trok op NX, de slechtste wiet ooit gehad, precies of de wiet lag er al een half jaar te rotte... hij was bruin en rook of smaakte niet eens naar wiet, ben er ook niet scheef van geweest... en diezelfde dag had ik er hasj gekocht, ik denk afgaan, maar dat was ook rommel, het was zwart met een paar stukjes lichtbruin tss en het had dezelfde gore smaak als de purple...

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,ben nieuw hier en ga morgen (zondag ) es naar roosendaal,mijn vraag was nu of de shops open zijn op zondag zo ronde 10uur?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo,ben nieuw hier en ga morgen (zondag ) es naar roosendaal,mijn vraag was nu of de shops open zijn op zondag zo ronde 10uur?

 

ja ze openen om 10 uur en sluiten allen om 20:00 uur.

7 dagen op 7 dus ook Zondag :smoke

Greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

in Bergen en Roosendaal wordt je hoe langer hoe meer afgeript, je moet al een tijdje in de wagen zitten en dan krijg je max 5g te dure weed, zelf ben ik aan het kweken geslagen en voorlopig koop ik mijn groentjes in Bergen op een goed adresje. als je even zoekt en geluk hebt kom je wel bij de juiste personen terecht. Maar voor de minder avontuurlijken onder ons is er nog steeds azul in Roosendaal waar ik eigenlijk al verschillende keren heb meegemaakt dat ik de beste weed vroeg en dat ze niet de duurste gaven! en dan bleek dit achteraf nog de beste te zijn... maak je niet veel mee he, bij Christiana waren ze vroeger ook zo maar omdat ze laatste keren nogal veel gesloten waren ben ik er niet meer geweest.

 

 

keep smokin' :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben al een tijdje niet meer naar roosendaal geweest omdat ik vind dat de laatste tijd het meeste dat ze je verkopen brol is , geen smaak heeft en zelf niet stoned !

 

en het ergste van al is dat ze meerdere soorten (zogezegt) hebben maar als je dan ziet nemen ze altijd uit dezelfde doos .

 

ik ga nu tot eindhoven , beetje verder maar tenminste goed spul voor nog redelijke prijs

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites
ben al een tijdje niet meer naar roosendaal geweest omdat ik vind dat de laatste tijd het meeste dat ze je verkopen brol is , geen smaak heeft en zelf niet stoned !

en het ergste van al is dat ze meerdere soorten (zogezegt) hebben maar als je dan ziet nemen ze altijd uit dezelfde doos .

ik ga nu tot eindhoven , beetje verder maar tenminste goed spul voor nog redelijke prijs

greets

 

Amai Eindhoven dat is al geen grensgebied meer :wave:

Een gemeente als Tilburg is goed genoeg en is wat dichterbij ook :smoke

kweken kan maar (slappe) buitenwiet is ferm klote met ons weertje en TL lampen mag je best hopen dat ze je nooit pakken in België of dikke miserie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben dinsdag naar Roosendaal geweest (we kwamen helemaal uit Brussel), heb verschillende goede wietjes/hasj gekocht zoals K2, Yellow Man, Hollandse Glorie, Northern Light, Amnesia.

K2 is in Liberty II verkrijgbaar voor 6€/gram, zeer goed en altijd redelijk goed gegeven in LibertyII.

kreeg 5,8gr voor 30€, 5gr normaal. Veel volk in de Liberty II. De Hollandse Glorie uit de Azul was 8€ denkik, ook goede kwaliteit. Yellow Moon vind ik de gezelligste. Kristiana heb ik niet gedaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vo de mensen da het ni weten :

 

Als je naar een shop gaat," zeker het geval in roosendaal"

 

Vraag om een jointje naar keuze,koop nog niets.

Meestal krijg ik dan al een vette gram in men handen geduwd

B)

 

Het gebeurt vaak dat als ik naar Liberty II ga en ik om pepsi vraag deze op is,

sommigen laten zich 'vangen' en kopen de goedkopere K2

ik vraag in het geval de pepsi op is om de K2 eens te zien, meestal is dit weedje e pak minder, dit zeg ik ook en vraag achter andere vb amnesia, toevallig is die ook op , maar dan komt het als ik even wacht 5 a 10 minuutjes dan komen ze wel pepsi leveren, dan duwen ze mij al direct een dikke gram K2 in men handen

Ze leveren daar echt af en aan!!!

Ik zet me even,rol een jointje,drink iets en ga daarna nog eens.

Soms vragen er mensen vlak voor mij dan weer achter pepsi en nada,njet,niks, K2 dan maar vo die gast.

Terug aan mij is er plots dan weer wel pepsi en die bekijk ik dan nog eens en nadat ik de pepsi goedvind krijg ik men zak. En deze scheelt echt wel met de K2. Het is niet zo da ie dan maar uit eender welk potje grabbelt, the same met hasjies!

 

Maar je moet laten zien dat je goeie weed wilt ipv gewoon weed en er iets van kent!!!

Soms duwen ze mij een topje K2 van 25gr in men handen om te zien, dat maakt indruk ! maar minder goeie weed blijft minder goed ook al is de top groot.

Diezelfde K2 kan je in de growshops onder den toog kopen voor de helft van de prijs 50m verderop in de straat

En lekker grietje achter de bar :rolleyes2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet iemand als ze sluiten op kerstdag enzo?

meestal haal ik in liberty pepsi en yellow moon mijn amnesia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben tot nu toe 3x in roosendaal geweest.

 

1e keer: Samen met een vriend naar roosendaal gespoord en daar eerst naar de liberty2 geweest en daar ong 30g meehadden, waarvan 75% pepsi en 25% amnesia. Toen nog een grammetje gaan kopen in de Azul en daar 2 lekkere joints gepaft, en toen terug de trein genomen.

 

2e keer : Ook samen met een vriend naar roosendaal gespoord, maar blijkbaar iets te laat want de coffeeshops waren al dicht. Toen maar van een straatdealertje 30 g gekocht. de kwaliteit viel nog wel mee hoewel we wel de indruk hadden dat er iets raars mee was :S beetje super droge weed en het was precies een soort glasuur van suiker dat er rond zat :S very strange :wOOt

 

3e keer : afgelopen zaterdagochtend alleen naar roosendaal gespoord en kwam aan om 11.25 met de IC vanuit antwerpen, ben de Yellow Moon ingelopen, 5g amnesia (echt zeer goed spul!!) gehaald en om 11.34 zat ik op de trein terug richting antwerpen ;) en t is al nu een 3 dagen durende roes waar ik inzit door de amnesia :no maar hij is dan ook al bena op :P

 

Vin Azul savonds mega gezellig en de Liberty geven ze altijd zeer goed! heb daar de 1e keer voor 90 euro pepsi aan 7€/g wat normaal 13g zou uitkomen en ik kreeg er 17,5 :P.

De amnesia in de Yellow Moon is ook zeer goed, en ze hebben een zeer uitgebreidt menu, ong 7-8 soorten wiet. En als je sommige van de plaatselijke straatdealers leert kennen kan je ook af en toe wel eens een goeie deal doen, maar wees er wel voorzichtig mee, zorg dat je nooit alleen bent, en kijk altijd al het spul na dat je koopt. ;)

 

smoooooooooooooke on the waaaaaater.... ta ..ta...taaaaa....ta..ta....taadaaaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
de kwaliteit viel nog wel mee hoewel we wel de indruk hadden dat er iets raars mee was :S beetje super droge weed en het was precies een soort glasuur van suiker dat er rond zat :S very strange :punk:

 

en kijk altijd al het spul na dat je koopt. :verrygood

 

Ik hoor het je graag zeggen

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey dudes,

 

Juist voor de 4e maal in roosendaal geweest. Kwam om 10.30 aan en er was grenscontrole :verrygood.

Toen Azul ingelopen want de Yellow Moon was dicht. Vriendelijke gast achter de weedverkoop ;) wenste mij een gelukkig nieuwjaar :punk:. 2,5 g Hollandse Glorie en 2,5 g amnesia gekocht :punk: was 43 euro kwijt :nerd.

 

en hmmmmm het smaakt :rofl. goed spul!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...