Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

de_caviant

Afghanen Hobby Kweekje

Recommended Posts

je hebt ze dus 7 oktober op 12/12 gezet,en nu al geoogst ??? ff rekenen..da`s al na zo`n +- 54 dagen ???

 

Nou`k ben benieuwd wat je opbrengst is,`k heb er zelf 6 staan in 25l.emmers,zit nu eind 2e week bloei,en ze beginnen nu ook al heerlijkte geuren :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

 

Tja voor`n verslag maken heb ik niet altijd tijd.... :showoff: ben benieuwd naar z`n opbrengst,en nog een vraaggie;heb je ook de onderste zijtakken en de zijtakjes verwijderd ???

 

`k zit nu in week 4 bloei,volgens mij zijn dit ook groene planten,een maatje van me gefixed dus :P heb er 6 staan,3 getopt,en die 3 gewoon,zijn 70 cm + en de getopte 60/65+

Share this post


Link to post
Share on other sites

topic opgeschoond, 4 berichten verwijderd. Stekkenhandel is verboden!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

op de laatste plaatjes zijn mooie knuppels te zien :P

 

nu misschien wat pics van de oogst ??

 

greetz thug :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb al geruchten gehoord over het eindgewicht.. volgens mij is de caviant z'n voorraadje al aan het oproken en is ie te stoned om nog te reageren :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm.. 700 gr van onder 1600 watt? is dat niet wat weinig?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om heel eerlijk te zijn, vind ik het best mee vallen.. Je kan dan wel 1600 watt ophangen maar ruimte is heel erg belangrijk, en dat heeft hij dus niet voor dat licht. Dus al met al is het gewoonweg niet rendabel om zoveel licht op te hangen in zo'n kleine ruimte... Ze zeggen Licht = gewicht, maar de ruimte die je hebt speelt daar ook een hele grote rol...

 

grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga hier met paffie mee, de ruimte die je hebt bepaald heel erg hoeveel het gaat worden inderdaad.

Zoveel meer lampen hoeft niet direct zoveel meer opbrengst te betekenen....

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even wat opheldering links en rechts.

 

De planten waren niet getopt/gescrogged/onderste takken verwijderd,etc, alles puur natuur.

 

De opbrengst... laat ik het zo zeggen de caviant was tevreden,(zeer tevreden) Het kan natuurlijk altijd beter.

 

Op dit moment is het 4x400 watt. Dit kan ik eventueel vervangen door 2x600 watt.

Zelf denk ik dat de licht verdeling hier sterk onder lijdt. Waarom zou ik voor 400 watt

het risico nemen op veel minder opbrengst ?? (Niet dus)

 

Dit was de eerste run in deze setup en ik ben ervan overtuigd dat de 2e keer nog beter zal zijn.

 

Het eindprodukt was van superieure kwaliteit en het al enkele doorgewinterde smokers gevloerd.

 

Tot de volgende ronde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

he caviant ik heb je kweekverslag gezien erg tof .maar mischien de volgende x toppen en op een netje binden had maandag op google 1plant 400watt getypet kwam op de site uit van { international cannagraphic magazine } uit op het forum ... zeer tof verslag met foto,s 1 plant en 400watt deze man had toch 450 droog aan de haak 5 weken groei en 8 bloei . succes de volgende keer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...