Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
exoticman

Blauwe Jassen

Recommended Posts

ondanks dat je tot 5 planten mag hebben(gedoogd)wordt hier anders flink gerooid door de blauwe jassen.

dat ze nog maar ff weg blijven hierzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach ja, das weer zo n schemersituatie hè!

Er word gedoogd maar hoe groot mag de plant zijn? Mag ie in het zicht van de buren staan?

Hoeveel mag ie opbrengen? Dikwijls geven wetsdienaars hun eigen interpretatie eraan en ben je uiteindelijk toch alles kwijt!

 

5 planten kunnen behoorlijk opbrengen en begin dan maar te bewijzen dat het voor jezelf is hè!

:blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is de volgende stap dat je tegen ze zegt van wacht effe dan rook ik die 600 gram wel ff op voor jullie gaan,

Als dat er voor nodig is ,ga ik alvast oefenen dan staan ze raar te kijken als ze de boel willen meenemen.

Zo van wacht effe nog een Pijpie vullen van een onsie, en aan die Blauwjas een vuurtje vragen.

Waar is de goeie ouwe tijd dat je voor het Politieburo een joint vouwde naar binnen liep om een vuurtje te vragen. Dat waren nog leuke tijden, zelfs de politie vond het wel grappig in die tijd. Zeker als er Amerikaanse Toeristen in de buurt waren , die vonden dat prachtig om thuis te vertellen dat ze vuur van de smeris kregen om hun stick op te steken. Vandaag de dag wordt alles moeilijker gemaakt voor ons , beetje vaag niet, eerst 15 jaar lang mensen gewoon overal laten roken en relaxt doen en dan NU de teringlijer gaan uithangen omdat je baas zegt dat het maar een afgelopen moet zijn (Donner).

 

Nou ik wil wel eens een demonstratie geven dat een mens wel heel veel voor eigengebruik nodig heeft.

Het is dat het niet meer te betalen is anders rookte ik 300 pleuri per dag.! :blink:

En als dan de blauwpet naast je staat en je rookt sticks van 10 gram per stuk , is het aannemelijker dat het voor eigen gebruik is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ondanks dat je tot 5 planten mag hebben(gedoogd)wordt hier anders flink gerooid door de blauwe jassen.

dat ze nog maar ff weg blijven hierzo.

 

zucht... wanneer gaan mensen nou eens eindelijk onthouden dat je helemaal geen planten mag hebben en je jezelf door maar 5 planten te hebben slechts kan beschermen tegen een boete maar niet tegen inbeslagname.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn denk ik idd al genoeg topic hierover geweest, gebruik de zoek en pak 1 van de grote topics hierover want het is echt al uit ten treure besproken...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...