Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

fromheaventohell

Gestolen Planten, Ook Bij Mij Nu

Recommended Posts

Klote man, echt stumpers dat soort. Ben zelf ook drie keer geripped, jaren geleden toen ik net begonnen was.

 

Volgend jaar wat antipersoonsmijnen plaatsen of lichter afgestelde antitank units, dat zal ze leren :ph34r:

 

Jaren terug zat er een ripper bij mij in de klas, ging altijd rond oogsttijd gewoon wat steegjes nalopen om planten te zoeken...de klootzak...

 

Heb nu een honkbalknuppel naast mijn bed liggen, hoop niet dat ik die hoef te gebruiken... :blink:

Mooi dat je toch nog wat te roken hebt.

 

Cheers,

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt jongens maar t komt wel goed heb al wat plannetjes :blink:

 

@ tomas: volgend jaar heb k al waarschijnlijk andere plek.. ook een betere :ph34r: en als ik ze het volgende jaar weer hier ga zetten zet ik er zoiezo iets van beveiliging bij.

 

@ cannakid: de schutting zat vast met schroeven, gewoon normaal, die hebben ze eruit gedraaid en heel voorzichtig tegen de garage aan gezet. ook stonden er breekbare spullen tegen de schutting aan op een paar planken, ook daarvan is niks kapot. ze hebben het dus heel voorzichtig gedaan.

 

@ de priester: dit zijn de planten: mijn topic

 

@ secondsun: het is dus niet gezaagd. ^

 

@ ox2rasta: die weet niet meer die helpt alleen maar mee met mij. 100%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker geen amateurs, ze hebben met meerdere mensen de oogst binnengehaalt.

Ik vrees dat dit op de markt verdwijnt en niet door lokale gabbertjes wordt opgerookt op de lokale hangplek.

 

Kijk als iets groeit in de natuur dan is dat echte querilla pech, maar dit is huisvredebreuk met vernieling en diefstal van andersmand spullen.

 

Das erg fout !

 

Ik voel met je mee ..

 

Gecondoleerd

 

TAW

Share this post


Link to post
Share on other sites

godverdomme dit is egt niet meer normaal. ook al is het niet bij mij ik maak me er zo fokking kwaad over. als ik zon gast spot val ik em aan met knuppel. en doorgeladen luchtbux:P ik heb ook een hele linke jack russel terrier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben momenteel zo PISSED OFF... vannacht bij mij ook 2 plantjes gejat...

Gewoon geen woorden voor... :blink:

 

Ze hebben er 1 laten staan, vraag me af hoe groot kans is dat ze die ook nog komen halen.

 

 

GW

Share this post


Link to post
Share on other sites

k leef met je mee maat, bij mij is vorige maand ook een plant uit de tuin gejat. volgend jaar maar eens zware maatregelen gaan treffen... :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paar tips in het algemeen om rippen te voorkomen : Een schriklicht plaatsen die op je planten is gericht ( een 200 watt halogeen bouwlamp bv ) zo duur zijn die dingen niet en het houdt een groot deel van de rippers tegen . Of schrikdraad plaatsen . Bij Conrad verkoppen ze kleine kastjes daarvoor waar 10 kilovolt uit komt .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een hond schrikt vaak nog het meest af, en dan kunnen mensen lachen om je Jack Russel, maar juist zo'n klein hondje maakt een hoop tering herrie en daar zijn rippers en andere ongewenste gasten niet zo blij mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gecondoleerd fromheaventohell!

 

heel kut voor je!

 

bij mij achter (nieuw huis) lopen ook wel eens van die jochies met een petje op....vermoed dat dat ook gabberende planten rippers zijn, dus ik ga in het voorjaar zeker maatregelen nemen....scheermesjes op de schutting, of net aan de achterkant, zodat ie zn vingertopjes er per ongeluk afsnijdt

...

 

opflikkeren met die pleurislijers...

 

zou trouwens wel aangifte doen, want behalve planten jatten, hebben ze ook nog je schutting gemold, en getresspassed....en da mag nie!

 

 

succ6 met het verlies!

Share this post


Link to post
Share on other sites
gecondoleerd fromheaventohell!

 

heel kut voor je!

 

bij mij achter (nieuw huis) lopen ook wel eens van die jochies met een petje op....vermoed dat dat ook gabberende planten rippers zijn, dus ik ga in het voorjaar zeker maatregelen nemen....scheermesjes op de schutting, of net aan de achterkant, zodat ie zn vingertopjes er per ongeluk afsnijdt

...

 

opflikkeren met die pleurislijers...

 

zou trouwens wel aangifte doen, want behalve planten jatten, hebben ze ook nog je schutting gemold, en getresspassed....en da mag nie!

succ6 met het verlies!

 

 

 

he danke wel, nee doe zeker geen aangifte, want de verdachte heeft waarschijnlijk ook plantjes, gaan we die wel rippen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij mogen dieven hopen dat ze geen ledematen verliezen.

Het is een scheet van een hond maar onbekenden op het terrein kan hij niet hebben!! :kill: ze komen er op maar er niet meer af. :ph34r:

 

 

 

 

een boerboel ofzo nemen:

boerboel.jpg

 

die doen het wel :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

MIJN GOD WAT EEN MONSTER!

Lijkt wel een boss in het eindlevel van een of andere shooter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is een ware plaag aan t worden, bij mij in t dorp kende ik 6 man inclusief mijzelf die planten hadden. nu, heeft geen van allen nog wat over, allemaal gejat!!!! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

het ergste vanal is dat wanneer er geript wordt, iedereen die het weet een verdachte is!!

een goeie maat van me zen oogst is geheel egschoupt en ik wist mee van zen planten, dus ik ben ergens ook een verdachte... sni pliezant e, ma wel begrijpbaar

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...