Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jeep

@$@$!!! Plant Omgewaaid Tijdens Storm Vandaag

Recommended Posts

Vandaag is mijn grootste plant omgeknakt door de enorme hoeveelheid regen. Andere 2 staan op omknakken.....

Hij was nog niet helemaal rijp....maarja nu moet ik wel..baal. :specool

Alleen.... de plant is helemaal zeik- en zeik nat..dus wat is nou verstandig??????

 

Ik heb m nu even ondersteboven aan mijn gevel gehangen (uit de regen) maar droog wordt ie daar niet van natuurlijk. Als ik m nu gewoon knip en te drogen hang, heeft dat kans van slagen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer, ik heb zelf een ingenieus systeem met touwen opgezet, ze zijn al enkele weken beperkt in hun bewegingsvrijheid, niet statisch maar dynamisch, zal wel foto`s plaatsen als het beter weer is buiten (die van mij moeten nog tot eind oktober, dus...) Enne, liever storm dan regen. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begin met die ander twee, goed spalken of vastbinden dat die in ieder gaval overeind bliijven.

 

De derde omgeknakte, zo droog mogelijk. Schuurtje ofzo ? Met een Ventilator erop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had precies hetzelfde Jeep. Ook een plant geknakt. Gelukkig nog een aantal uren zon gehad waardoor ik toch nog een redelijk droge plant kon knippen. Andere planten nog wat beter gestabiliseerd. Sterkte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ik ook gehad, want hier waait het echt zo hard, de hele dag door, omdat ik langs de roer woon, en voor de rest aan de andere kant alleen maar weiland is.

 

waren me ook 5 planten omgeknakt, gewoon wat touwen aan vast gemaakt en palen in de grond gezet. maar nu al weer verwijderd.

 

je kan ook zien aan de stammen dat ze veel wind vangen van die is bijna 2 x zo dik als een bezemsteel onder :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

die van mij was de bovenkanteraf geknapt maar heb de rest nu vast staan met allemaal touwewn zal wel ff een foto plaatsen straks maar het werkt perfect gewoon steun geven die takken en dan gaat het wel!!!!!

 

 

greetz outdoor :ph34r: :kill: :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
die van mij was de bovenkanteraf geknapt maar heb de rest nu vast staan met allemaal touwewn zal wel ff een foto plaatsen straks maar het werkt perfect gewoon steun geven die takken en dan gaat het wel!!!!!

greetz outdoor :kill: :lol: :blink:

 

hier is mn foto dan

 

med_gallery_6285_422_493679.jpg

 

 

zonde maarja

 

dit staat er nog

 

med_gallery_6285_422_379081.jpg

 

 

dit is over van de bovenkant

 

med_gallery_6285_422_263688.jpg

 

 

maar in de plant zelf zitten nog lekkere toppen

 

med_gallery_6285_422_164501.jpg

 

greetz outdoor :evil: :( :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...