Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Johan V

Kwaliteit Wiet - The Game Delft

Recommended Posts

mississipi en smokey boot moet je niet meer zijn,

in maastricht als je daar wil gaan ga den naar easy going daar hebben ze nog kwaliteit zeker weten wel duur maar kwaliteit vb neville hase jack jase white russian en kan nog lekker doorgaan telkens een ruime keuze aan weed en hash

Greetz Bluebird

 

Ik kom er net van. Mississipi was nog open. In Easy going hebben ze heerlijke Neville Haze voor 12 € en Jack Haze voor 11€. Alsook Blue Berry voor 8 € en paar andere soorten zoals NLX en WW.

In kosbor niets van haze maar zoals altijd goede widow Jack.

In de Smokey hadden ze Special delight (10€), cannaloop (11€), en amnesia (13€)

Ik heb 5 gr Special Delight genomen, die heeft echt een heerlijke smaak geloof me. De Smokey is goedkoop en kan er door, is niet zoals Mississipi. Ik krijg er altijd toppen en ze zijn mega vriendelijk jegens Belgen.

Omdat ik altijd 15 gram koop doe ik dus altijd Kosbor en Easy going en Smokey omdat dat allemaal te voet in de buurt is en de 2 beste shops zijn toch wel Easy Going en Kosbor. Slow Motion heeft ook veel haze soortjes.

Maastricht is goed maar gewoon erg duur, maar met 16 shops (2 keer zoveel als Breda) zit je wel goed natuurlijk :(

Je krijgt nergens blaadjes of tipjes als je veel koopt, in Breda ligt dat even anders ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga ook wel vaak scouten in de coffeeshops alhoewel ik zelf 5 cs samen ben. :(

De kwaliteit is inderdaad erg omlaag de laatste maanden. De prijs daarentegen omhoog.

Bah,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik kom er net van. Mississipi was nog open. In Easy going hebben ze heerlijke Neville Haze voor 12 € en Jack Haze voor 11€. Alsook Blue Berry voor 8 € en paar andere soorten zoals NLX en WW.

In kosbor niets van haze maar zoals altijd goede widow Jack.

In de Smokey hadden ze Special delight (10€), cannaloop (11€), en amnesia (13€)

Ik heb 5 gr Special Delight genomen, die heeft echt een heerlijke smaak geloof me. De Smokey is goedkoop en kan er door, is niet zoals Mississipi. Ik krijg er altijd toppen en ze zijn mega vriendelijk jegens Belgen.

Omdat ik altijd 15 gram koop doe ik dus altijd Kosbor en Easy going en Smokey omdat dat allemaal te voet in de buurt is en de 2 beste shops zijn toch wel Easy Going en Kosbor. Slow Motion heeft ook veel haze soortjes.

Maastricht is goed maar gewoon erg duur, maar met 16 shops (2 keer zoveel als Breda) zit je wel goed natuurlijk :(

Je krijgt nergens blaadjes of tipjes als je veel koopt, in Breda ligt dat even anders ;)

Ik ben er gistere ook nog geweest daarmee dat ik weet dat ze 3 maanden dicht moeten ... onthoud dat dit niet zomaar van vandaag op morgen gebeurd . soit was ook nen FYI gewoon.

 

Enja smokey's delight is nen goeie maar kost enorm duur en meestal is hun WW wel goed behalve gisteren ...

PS: ik krijg altijd blaadjes in de smokey van elke verkoper dus zal je wat vriedelijker moeten worden of met je vriendin gaan en dan koop je maar ineens 10 gr dan ga je ook je blaadjes krijgen :specool

 

God i hope dat men kweek dees keer beter is . :smoke dan kan ik daar weg blijven en hoef ik niet altijd 300km te doen met de moto

 

 

'k gok dat dat tekort aan wiet binnenkort over is!

Aangezien er alweer een stekkenoverschot is hier in het zuiden des limburg :smoke

Of zou er nou echt zoveel geexporteerd worden ;)

Ik wil ook wel een hoop stekken anders... :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
En ik dan?

Ben GEEN goede kweker maar kom gelukkig nooit in een shop ;)

 

 

Jij bent een geval apart stumpie ;) :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

wees blij man ;)

 

tis moeilijk bescheiden te blijven

wanneer je zo goed bent als ik :(

 

Whahahahaha

 

 

gr. Tok

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik wil ook wel een hoop stekken anders... ;)

 

Wat mag je hier niet verkopen;

 

Stekken, sporen enz

 

Dus weggeven wel :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff :(

 

Dit doet mij denken aan die man die bij de benzinepomp komt en vraagt:

 

Wat kost een druppel benzine?

 

Zegt de pompbediende: Dat kost niks ;)

 

Zegt die man: Druppel mijn tank dan maar vol ;)

 

 

Whahahahahaha,

 

gr. tokkie :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om weer ff ontopic te gaan, ik begrijp je probleem. Ik heb laatste tijd beetje hetzelfde probleem. Als je het niet erg vind om naar Den Haag te gaan zitten daar nog wel een paar kwaliteitsshops. Cremers (wel redelijk duur) geeft bijna alleen maar kwaliteitswiet en vinden het ook niet erg om je te helpen. Dan kan je in Den Haag ook naar Smokeys of Koffie en Dromen gaan. Dat zijn toch wel de shops in Den Haag die in iedergeval vaak nog kwaliteitswiet hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Om weer ff ontopic te gaan, ik begrijp je probleem. Ik heb laatste tijd beetje hetzelfde probleem. Als je het niet erg vind om naar Den Haag te gaan zitten daar nog wel een paar kwaliteitsshops. Cremers (wel redelijk duur) geeft bijna alleen maar kwaliteitswiet en vinden het ook niet erg om je te helpen. Dan kan je in Den Haag ook naar Smokeys of Koffie en Dromen gaan. Dat zijn toch wel de shops in Den Haag die in iedergeval vaak nog kwaliteitswiet hebben.

 

 

Inmiddels is de wiet in Delft op zo'n niveau gekomen dat ik idd naar Den Haag rij, en bij voorkeur Cremers.

Daar verkopen ze tenminste nog echte wiet.

Tsja, en duur? Als je nu van 1 plukje stoned wordt ipv een heel geeltje, wat is dan duur.... ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik fiets daar iedere dag voorbij (the game), moe van een dag studeren, met de vraag of het wat is daar binnen... Maar goed, uit de droom geholpen dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Johan,

 

Kom eens langs bij 't Keldertje in Delft. Kwaliteit is gemiddeld gesproken gewoon goed. Ruime sativa en indica aanbod. Zeker een keer het proberen waard als je er helemaal voor naar Den Haag wilt gaan. Er komen namelijk ook steeds meer mensen uit Den haag richting ons met hetzelfde wat jij aangeeft.

 

Greetz,

Andyman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...