Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Bernie

Zwarte Draadjes

Recommended Posts

Sorry mensen als ik niet het juiste woord gebruik voor de draadjes uit de bloemen van een wietplant maar iedereen hier op het forum weet denk ik wel wat ik met draadjes uit de bloem bedoel.

 

Nu ben ik vandaag ff op 1 plek van mij wezen kijken naar mijn planten daar ik heb er daar een aantal in de volle grond gezet en een aantal in pot die in de pot is niks mee aan de hand toppen rijpen fatsoenlijk af en hebben nog geen rot.

 

Maar over de volle gronders bij die mensen heb ik vraagtekens nl:de toppen ontwikkelen zich fatsoenlijk kwa dikte maar alle draadjes die in de bloem moeten verkleuren naar bruin ipv wit zijn weg ipv die draadjes hangen er nu van die zwarte draadjes maar deze lijken wel verbrand deze zijn een stuk korter en 10x zo dun meer hoe een dik mensen haar en dan een mm of 4 tot 6 lang schat ik,alleen de bovenste gedeelte van de toppen heeft hier last van het onderste gedeelte is niks mee de planten moeten nog een week of 3 blijven staan na mijn idee.

 

Wat kan de oorzaak zijn van die draadjes die weg zijn ik heb geen insecten of ander ongedierte gezien bij die planten (heb een topje afgeknipt en onder een vergrootglas gehouden opzoek naar luizen en spint maar alles okay) vorig jaar hadden ze er geen last van op die plek en aan de grond ligt het ook niet dit is gewoon landbouw grond en alles rond die planten groeit als kool.

 

Wat kan dit zijn heb er nog nooit last van gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mmm... das raar, ik kan niet direct op een antwoord komen, maar een foto zou al veel kunnen verduidelijken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe het is wel weer eens wat anders dan gele blaadjes.. Het zijn geen rotte blaadjes die uitsteken? :specool Foto zou inderdaad wat duidelijker zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...