Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sannie

De Ultieme Kruisingen

Recommended Posts

Een enkele keer vind ik kleinere wormen maar meestal zijn ze volwassen,maar nu je het zegt zal ik er eens opletten of ik een eigenregulerende wormen kolonie kan maken :smoke

 

Planten gaan nog steeds als een speer :no

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer een nieuwe verse update :no

 

De jack pappa heeft er erg veel zin in :smoke de ballen vliegen me nu al om de oren.

 

med_gallery_7203_613_25083.jpgmed_gallery_7203_613_57560.jpg

 

 

The One en de blueberrie-Indica

 

med_gallery_7203_613_75539.jpgmed_gallery_7203_613_23129.jpg

 

Deze planten gedragen zich heel anders als jack herrer,maken veel meer internodes aan op korte afstand.De planten blijven prettig laag.

De eerste takjes liggen nu opgebonden op het net!

 

Het feest kan beginnen

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

jam jam jam :o

drommels er nog aan toe, dat moet daar een geile bedoeling zijn opt hoogtepunt van de strijd!!

effe het hoofd koel houden :no laat moeder natuur maar weer voor iets magisch zorgen.

 

succes met die harem :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
effe het hoofd koel houden

 

Denk dat Sannie daar een meester in is :no

 

hoe gaat deze noemen? of moet je er eerst van roken om een naam ervoor te vinden? :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog niks definitiefs maar zoiets als

The One/jack herrer wordt killing fields :no

Blueberrie Indica/jack herrer wordt Jack berrie :o

 

Snel weer 1 rollen :smoke

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

klinkt super. en ziet er super uit ook. die zaden komen in de handel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja de bedoeling is om deze bestuivingen in mn webshop te gaan verkopen :no

 

Eens kijken of kweek nederland geintresseert is in sannie-seeds.

De eerste zaadje van jack/jack heb ik al hier liggen en de ontkiemtets is momenteel gaande.Dit is het eerste zaad uit een totaal van 6 bestuivingen waar ik mee bezig ben;

jack/jack(sannies jack)

shack/shack(shackF2)

the one/jack(killing fields)

blueberrie indica/jack(jack-berrie)

the one/smm

blueberrie indica/smm

shack#3/smm

 

Tevens heb ik een back-cross gedaan op shack#1,dit houd in dat ik jack#3 vader gebruikt heb om deze shack te bestuiven.Tevens zijn binnenkort een paar kleine badges klaar van;

shack#1/smm

shack#2/smm

herijuana/smm

toxic blue/smm

the one/smm(deze kleine badge is al uitbesteed aan collega kwekert,dit zaad heeft haast :o )

 

Al met al werk genoeg aan de winkel.

Wat is het leven toch mooi :smoke

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sannie.

Ik vind die Jack berrie wel heel mooi klinken.

Is net een nummer die je niet uit je kop kan krijgen.

 

Mooi topic.

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

De kruizing jack/jack is klaar en na 14 weken zweten en ploegen hebben we de buit binnengehaald :wOOt

Toppen die vergeven zijn van het zaad en thc en harsen.

med_gallery_7203_496_22776.jpgmed_gallery_7203_496_35291.jpg

 

De toppen zijn klaar en beginnen te vergelen,enkele zaadjes priemen al door het zaadhoesje heen.

med_gallery_7203_496_4059.jpg

 

 

med_gallery_7203_496_1313.jpg

 

 

Deze jack is het resultaat van jaren selecteren en veredelen,ik kan niet wachten tot de eerste planten uit dit zaad uit de grond komen ;)

Grappig om te doen en weer eens wat anders als alleen dikke sensimilla knippen <_<

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey man... die JackxJack van jou... word deze nog steeds elke keer beter?... zolang je elke keer betere mannen en vrouwen kunt selecteren lijkt het eind nog niet in zicht...

 

OnexSmm ben ik het meest benieuwd naar... ga je hieruit de beste zoon terugkruisen met moeder One... of maak je een F2 met de beste dochter... en ga je zo door tot F4 en verder?... hoe dan ook, die One pheno is echt de moeite waard om vast te leggen... zodat de kans deze te vinden groter word als bij Smm...

 

Succes met je shop!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi leerzaam verslag sannie supper :wOOt

 

wat een mooie foto´s ;) <_< :search:

 

laat jou zaad bank maar komen dan ben ik er een

van die deeze gaat spekken soil god :wacko:

 

gr mi laters

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey man... die JackxJack van jou... word deze nog steeds elke keer beter?... zolang je elke keer betere mannen en vrouwen kunt selecteren lijkt het eind nog niet in zicht...

Ja inderdaad wordt de jack in elke generatie beter,aangezien ik nu een dame heb die zichzelf een jaar heeft kunnen bewijzen in verschillende set-ups en door een ieder met blijdschap gekweekt.Super potente wiet met een dikke opbrengst en een genot om te growen :wOOt

 

 

OnexSmm ben ik het meest benieuwd naar... ga je hieruit de beste zoon terugkruisen met moeder One... of maak je een F2 met de beste dochter... en ga je zo door tot F4 en verder?... hoe dan ook, die One pheno is echt de moeite waard om vast te leggen... zodat de kans deze te vinden groter word als bij Smm...

 

Succes met je shop!

De smm vader heb ik al af zien bloeien,en heeft zn best al kunnen doen buiten.Een man welke in de selectie net als The One uitblonk in mooi en potent zijn met die typerende berrie/diesel geur.Deze zaden zullen snel getest gaan worden en tegelijkertijd zal er een begin gemaakt worden om deze kruizing te bewerkstelligen.

Afhankelijk hoe de man zich tentoonspreid zal deze wel/niet in een volgende generatie gebruikt gaan worden.Maar inderdaad de smaak en potentie moet zeker vastgelegd gaan worden in zaad van The One.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit word zeker 18+ beeldmateriaal san.

Heel cool van je dat je altijd alles toont, en zeker zo goed gedaan.Dit is een zelden gezien phenomeen in de kweekwereld.

Ik ben heel spaarzaam met the one sample dat ik van je meehad, met die pungent berry trouwens ook.

Tis geen spul dat ik zomaar ga oppaffen hoor,

ik zoek het moment waarvan ik het meeste geniet van the one en pb.

De vorige jack samples had ik zelfs gespaard voor men zomerreis, lekker jacken in de bergen. hehe.

Van alle soortjes die ik al gehad heb ik men cariere scoor jij wel onmiddellijk zeg met je jack en the one.

Genieten man, dit spul zal grote namen doen blozen straks, let op mijn woorden.

ik verlang al tot we weer kunnen proeven san. Straks hebben we niet meer genoeg met 1 weekend, lol.

Ik heb deze topic maar alvast bij men favorieten gezet, want in dit mega grote wietforum zie ik wel geregeld iets over het hoofd en dat mag niet gebeuren man.Echt een zonde.

 

groets esko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lekkerste houdt ik wel appart voor als we er een daggie voor uittrekken.

Bedankt voor de komplimenten :wOOt

 

En ja ik weet dat een verslag over het kweken van zaad op het internet verdomd lastig te vinden is.Het was voor mij dan ook een streven om het wel te doen(ondanks wat weerstand).

Ik vind het leuk om mensen te kunnen laten zien waar ik mee bezig ben,hier komt bij dat deze verslagen straks mooie naslagwerken zijn voor de klanten welke straks mn zaad gaan planten.Hoe prettig is het om 1 of meerdere verslagen te kunnen lezen van het zaad welke je besteld heb.En als je dan toch nog wat wilt weten kun je het gewoon vragen ;) .....Deze luxe heb ik zelf nog niet gehad.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar heb je een sterk punt sannie!Ga maar stevig door met zaden kweken,iets zegt me in mij dat je wel eens snel door je voorraad zou kunnen heen zijn <_<

trouwens wat een mooi verslag!Betere reclame valt er niet te maken... :wOOt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haai Sannie :search: ....is dat zaad van '' the One x S.M.M.'' ook al klaar ?

 

ennuh ik vind je Jack/Jack, de Jacks van je Jack-moeder ook supergeil om te zien! :wOOt

 

dees heeft zich vaak bewezen....

 

***Killing Fields*** klinkt heavy ;) ....bent benieuwt naar dit zaad en wat dat brengt.

 

 

 

:wacko: <_< :oeps

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haai Sannie :wOOt ....is dat zaad van '' the One x S.M.M.'' ook al klaar ?

De plant waar dit zaad inzit hangt nu op zn kop te drogen.Ik hoop er minimaal genoeg te hebben om een veldje neer te zetten en te kijken wat deze gave kruizing brengen gaat.(kun je niet meer wachten? ;) ).

Week of 2 weten we meer.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie volle meisjes, dat gaan mooie kleintjes worden ;)

kan niet wachten om ze es te proberen :wOOt

 

groets T

Share this post


Link to post
Share on other sites
mooie volle meisjes, dat gaan mooie kleintjes worden :wacko:

kan niet wachten om ze es te proberen :wOOt

 

groets T

Hoi tijger ;)

Ik weet dat je er op zit te wachten,nog een week of 2 drogen en dan zullen de zaadjes beschikbaar komen als ze door de kiemtest komen <_<

 

Wanneer denk je dat je de eerste zaden aan kan bieden?

Zie reply hierboven jopie :search:

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij wachten met smart. Ik wil ze zeker wel een keer proberen......

Share this post


Link to post
Share on other sites

11 dagen bloei ;)

De boel is mooi dichtgegroeid,een zalige berrie-lucht komt je tegemoet als je de kast opendoet.

De eerste foto is The One,de tweede foto is de Blueberrie Indica.

med_gallery_7203_613_1602656.jpg

med_gallery_7203_613_1739892.jpg

 

 

Jack man en een zicht op de groei van The One

med_gallery_7203_613_1088372.jpgmed_gallery_7203_613_555412.jpg

 

Het gaat goed,mij hoor je niet klagen :wOOt

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...